زمان مطالعه: 1 دقیقه
آموزش اضافه کردن دوستان در اینستاگرام

آموزش اضافه کردن دوستان در اینستاگرام

در این بخش با آموزش اضافه کردن دوستان در اینستاگرام در خدمت شما هستیم.

آموزش نحوه پیدا کردن دوستان در اینستاگرام

همانطور که می دانید اینستاگرام امکانات زیادی دارد و با توجه به اینکه امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام همه گیر شده است، افراد به دنبال پیدا کردن اکانت دوستان شان در اینستاگرام هستند. به همین بهانه آسمونی در ادامه این مقاله روش پیدا کردن دوستان در اینستاگرام را به شما عزیزن آموزش می دهد. امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.

1- برای این کار در صفحه اول اینستاگرام خودتون روی اون ایکون آدم کلیک کنید و بعدش بالا سمت راست روی آیکون 3 نقطه کلیک کنید.
2- حالا صفحه People اینستاگرام باز میشه . اولین گزینه ، connect to Facebook  هست و دومین گزینه connect to contacts هست که باید اونو بزنید . وقتی روی این گزینه ضربه می زنید ، یه پیغام ظاهر میشه مبنی بر اینکه این شماره ها روی سرورهای اینستاگرام ذخیره میشه ، مشکلی ندارید که شما هم اگه مشکلی ندارید تایید کنید.
3- وقتی تایید کنید یه لیست از اکانت اینستاگرام افرادی که در Contact List تون هست رو بهتون نشون میده.

نظر خود را درباره «آموزش اضافه کردن دوستان در اینستاگرام» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آموزش اضافه کردن دوستان در اینستاگرام فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.