زمان مطالعه: 1 دقیقه
رسمی ؛ تغییر شیوه برگزاری کوپا دل ری و سوپر کاپ اسپانیا

رسمی ؛ تغییر شیوه برگزاری کوپا دل ری و سوپر کاپ اسپانیا

شیوه برگزاری بازی های کوپا دل ری و سوپر کاپ اسپانیا تغییر کرد . به گزارش ورزشی آسمونی و به نقل از مارکا ،...
در این مطلب می خوانید : [بستن]
شیوه برگزاری بازی های کوپا دل ری و سوپر کاپ اسپانیا تغییر کرد .

رسمی ؛ تغییر شیوه برگزاری کوپا دل ری و سوپر کاپ اسپانیا
رسمی ؛ تغییر شیوه برگزاری کوپا دل ری و سوپر کاپ اسپانیا


به گزارش ورزشی آسمونی و به نقل از مارکا ، طبق مصوبه جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا ، قوانین جدیدی در کوپا دل ری و سوپر کاپ اسپانیا به تصویب رسیده است که جزئیات آن به شرح زیر است .

کوپا دل ری

  • 116 تیم از جمله تیم های محلی از فصل آینده در کوپا دل ری شرکت خواهند داشت .
  • مراحل حذفی ( شامل شش مرحله ) و فینال به صورت تک حذفی برگزار خواهد شد و تنها نیمه نهایی به شیوه رفت و برگشت خواهد بود .
  • 4 تیم حاضر در این رقابت ها ، در دو مرحله حذفی ابتدایی کوپا دل ری شرکت نخواهند کرد .
  • این رقابت ها در تاریخ 18 دسامبر آغاز می شود و مراحل نیمه نهایی در تاریخ های 4 و 12 مارس و فینال نیز در روی 18 آوریل برگزار خواهد شد .
  • هیچ یک از تیم های دسته اول و دوم اسپانیا ( لالیگا و سانتاندر ) حق استقاده از چمن مصنوعی در بازی های خود ندارند و تنها تیم های محلی می توانند با موافقت یکدیگر و فدراسیون می توانند بر روی چمن مصنوعی به بازی بپردازند .

سوپر کاپ اسپانیا

  • از این به بعد رقابت های سوپر کاپ اسپانیا با 4 تیم برگزار خواهد شد ؛ تیم های اول و دوم لالیگا و فینالیست های کوپا دل ری
  • اگر تیمی در هر دو رقابت حضور داشت اولویت به لالیگا داده می شود و تیم سوم لالیگا وارد رقابت های سوپر کاپ اسپانیا خواهد شد .
  • 3 بازی در چارچوب سوپر کاپ اسپانیا انجام خواهد شد . دو بازی نیمه نهایی تک حذفی و یک فینال که به ترتیب در تاریخ ها 8 و 9 ژانویه و 12 ژانویه برگزار خواهد شد .
  • شیوه برگزاری بازی ها نیز مشخص شده است و تیم اول لالیگا با نایب قهرمان کوپا دل ری مصاف خواهد کرد و تیم دوم لالیگا به مصاف قهرمان کوپا دل ری میرود .
با توجه به این شیوه در پیش گرفته شده در فوتبال اسپانیا و قهرمانی بارسلونا در لالیگا و حضور پر رنگ او در فینال کوپا دل ری ، بازی های سوپر کاپ اسپانیا با حضور تیم سوم لالیگا یعنی رئال مادرید برگزار خواهد شد که باید دید با چه تیمی دیدار خواهد کرد .

 

اختصاصی آسمونی
نظر خود را درباره «رسمی ؛ تغییر شیوه برگزاری کوپا دل ری و سوپر کاپ اسپانیا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره رسمی ؛ تغییر شیوه برگزاری کوپا دل ری و سوپر کاپ اسپانیا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.