زمان مطالعه: 1 دقیقه
نمایشگاه بین المللی محصولات و فراورده های پروتئینی و صنایع وابسته

نمایشگاه بین المللی محصولات و فراورده های پروتئینی و صنایع وابسته

نمایشگاه بین المللی محصولات و فراورده های پروتئینی و صنایع وابسته یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با...

نمایشگاه بین المللی محصولات و فراورده های پروتئینی و صنایع وابسته یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی برگزار می شود. اگر می خواهید در مورد این نمایشگاه بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان دنبال نمایید چرا که به معرفی نمایشگاه بین المللی محصولات و فراورده های پروتئینی و صنایع وابسته می پردازیم.

عنوان: نمایشگاه بین المللی محصولات و فراورده های پروتئینی و صنایع وابسته

مجری نمایشگاه : شرکت دروازه تجارت فراسو

محل برگزاری نمایشگاه : تهران - تهران - اتوبان چمران - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

زمان برگزاری نمایشگاه : 21 الی 24 آبان



معرفی نمایشگاه بین المللی محصولات و فراورده های پروتئینی و صنایع وابسته

نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته (MeatEx) از 21 الی 24 آبان در شهر تهران کشور ایران برگزار می گردد.

آسمونی : نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته (MeatEx) تنها نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی حلال و صنایع وابسته در جهان و تنها نمایشگاه گوشت و محصولات پروتئینی در خاورمیانه محسوب می شود. این رویداد محل تلاقی صنعت و محصولات بوده و کلیه زنجیره صنایع تولید، بسته بندی، توزیع و فروش انواع گوشت خام دام، طیور، آبزیان و محصولات فرآوری شده پروتئینی را در بر می گیرد.

نمایشگاه فرآورده های پروتئینی حلال و صنایع وابسته ایران به دو بخش اصلی صنعت و محصول تقسیم می شود. بخش صنعت، کلیه ماشین آلات، فن آوری و اتوماسیون مرتبط با تولید، فرآوری، بسته بندی، توزیع، انبارداری و فروش محصولات پروتئینی را شامل می گردد.

آسمونی : هدف اصلی این بخش نمایشگاه، تامین نیاز صنایع ذکر شده داخل کشور توسط تولیدکنندگان خارجی و ایرانی می باشد. حضور در این نمایشگاه فرصت ایده آلی در اختیار تولیدکنندگان این نوع محصولات جهت ورود و یا تثبیت حضور در این بازارها قرار می دهد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نمایشگاه بین المللی محصولات و فراورده های پروتئینی و صنایع وابسته» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نمایشگاه بین المللی محصولات و فراورده های پروتئینی و صنایع وابسته فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.