زمان مطالعه: 1 دقیقه
شرح دروس مقطع کارشناسی ارشد کنسولگری ایتالیا

شرح دروس مقطع کارشناسی ارشد کنسولگری ایتالیا

یکی از مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده دانشجویی در مقطع فوق لیسانس در کنسولگری شرح دروس یا Course Description می...

شرح دروس مقطع کارشناسی ارشد کنسولگری ایتالیا
شرح دروس مقطع کارشناسی ارشد کنسولگری ایتالیا
یکی از مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده دانشجویی در مقطع فوق لیسانس در کنسولگری شرح دروس یا Course Description می باشد که بایستی به زبان ایتالیایی یا انگلیسی ترجمه گردد. آسمونی در این بخش روش تهیه شرح دروس را به شما عزیزان آموزش می دهد. در پایان این مقاله می توانید شرح دروس در دانشگاه های مختلف را در لینک هایی که آماده کرده ایم مشاهده کنید.

منظور از شرح دروس لیست تمامی دروس گذرانده شده در مقطع لیسانس به همراه تعداد واحد و توضیح مختصر در رابطه با آن درس می باشد.

نکته مهمی که بایستی قبل از تهیه شرح دروس به آن توجه کنید این است که ابتدا لیست دروس لیسانس رشته خود را با لیست دروس لیسانس همان رشته در ایتالیا مقایسه کنید و با توجه به آن توضیحات هر درس را بنویسید، چون دوستانی بودند که بدون توجه و فقط به صورت فرمالیته توضیحاتی را ارائه دادند و به همین خاطر در پروسه پذیرش و دانشگاه با مشکل مواجه شدند (مثل دریافت تعدادی واحد پیش نیاز و...).

همچنین نیاز به توضیح مفصل راجب هر درس نمی باشد و تنها در حد 3 الی 4 خط توضیح کافی است و اینکه شرح دروس نیازی به تایید سفارت و همچنین تایید دادگستری و وزارت امور خارجه ندارد.

برای تهیه شرح دروس رشته خود می توانید از دوستانی که سال های قبل اقدام به پذیرش کردن کمک بگیرید و یا با جستجو در اینترنت شرح دروس ترجمه شده خود را پیدا کنید. در زیر لینک تعدادی از منابع اینترنتی جهت دانلود شرح دروس قرار داده شده است:

وب سایت دانشگاه صنعتی اصفهان (به زبان انگلیسی):

https://goo.gl/KQKujG

 

وب سایت وزارت علوم (به زبان فارسی):

https://goo.gl/WwcEQN

 

وب سایت دانشگاه آزاد (به زبان فارسی):

https://goo.gl/8ZKKP0

 

فروم applyabroad (شرح دروس برخی از رشته ها به زبان انگلیسی تهیه شده توسط سایر دانشجویان):

https://goo.gl/ZkcbW5

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «شرح دروس مقطع کارشناسی ارشد کنسولگری ایتالیا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره شرح دروس مقطع کارشناسی ارشد کنسولگری ایتالیا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.