زمان مطالعه: 6 دقیقه
پارک های آبی مشهد به همراه آدرس

پارک های آبی مشهد به همراه آدرس

پارک های آبی مشهدبه دلیل وجود بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) در شهر مشهد، این شهر همواره یکی از مقاصد سفر بوده...

پارک های آبی مشهد

پارک های آبی مشهد به همراه آدرس
پارک های آبی مشهد به همراه آدرس

به دلیل وجود بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) در شهر مشهد، این شهر همواره یکی از مقاصد سفر بوده و همه روزه مسافران و گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به این شهر سفر می کنند. به همین منظور در این شهر علاوه بر زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) و سایر جاذبه های گردشگری، امکانات تفریحی بسیار دیگری نیز ایجاد شده تا زائران و مسافرانی که به مشهد سفر می کنند، از سفر خود بهترین لذت را برده و با خاطراتی خوش و فراموش نشدنی این شهر را ترک کنند. در پورتال آسمونی در این مطلب قصد داریم تا شما را با یکی از تفریحات بی نظیر مشهد که در کمتر جایی از کشور می توان آن را تجربه کرد آشنا کنیم. با پورتال آسمونی در معرفی پارک ها و مجموعه های آبی مشهد همراه باشید.

سرزمین موج های آبی، بزرگترین پارک آبی خاورمیانه

نخستین پارک آبی ایران که به عنوان نخستین و بزرگترین پارک آبی سرپوشیده در کشور و خاورمیانه شناخته می شود، سرزمین موج های آبی مشهد است. این پارک آبی در سال 1386 در زمینی به مساحت 8460 متر ایجاد شده است. سرزمین موج های آبی که مساحتی برابر با 23000 متر مربع دارد از نظر زیربنا، امکانات و تجهیزات، تنوع بازی های و سرسره ها از جمله بهترین پارک های آبی جهان شناخته می شود.

mashhad-waterparks
mashhad-waterparks

سرزمین موج های آبی دارای نشان استاندارد ایران میباشد و دارای امکانات تفریحی زیر است : سرسره‌های آهسته، سرسره‌های سرعتی، سرسره سقوط آزاد ،سرسره سوپر لوپ ،سرسره تورنادو ،سرسره پیچشی به طول 25 متر، سرسره جت موج، سرسره تاپسی توروی، سرسره تویستر، چاله فضایی، استخر موج، رودخانه آرام و خروشان، منطقه بازی کودکان، استخر برکه، سونای خشک و بخار، جکوزی و حوضچه آب سرد، رستوران، کافی‌شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی، حمام ترکی ،سینما 5 بعدی و … گردشگران برای حضور در این مجموعه میتوانند از راه های دسترسی مختلفی به سرزمین موج های آبی برسند که یکی از این مسیرها از طریق مترو مشهد میباشد که پس از ورود به مترو مشهد باید در ایستگاه پارک ملت از مترو پیاده شوید و به ابتدای بلوار امامت مراجعه کنید و در اینجا میتوانید به راحتی با استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی که به سمت قاسم آباد (شهرک غرب) میروند خود را به سرزمین موج های آبی برسانید. برای تهیه بلیط سرزمین موج های آبی میتوانید بلیط را از باجه‌های روزنامه فروشی ،وب سایت رسمی سرزمین موج های آبی و برخی از هتل ها تهیه کنید. لازم به ذکر است که ساعات کاری مجموعه موج های آبی مشهد در فصل تابستان از ساعت 9 صبح الی 24 میباشد و در دیگر فصول سال از ساعت 9 صبح الی 21 میباشد. شماره تلفن موج های آبی مشهد : 05136229015 آدرس مجموعه سرزمین موج‌های آبی : مشهد ،بزرگراه آسیایی ،قاسم آباد (شهرک غرب) ،بلوار اندیشه ،نبش اندیشه 83 ،سرزمین موج‌های آبی وب سایت رسمی سرزمین موج های آبی جهت خرید آنلاین بلیط موج های آبی : www.wwlpark.com    

پارک ساحلی آفتاب

پارک های آبی مشهد به همراه آدرس
پارک های آبی مشهد به همراه آدرس

یکی دیگر از پارک های آبی مشهد پارک آبی ساحلی آفتاب بوده که به عنوان دومین پارک آبی مشهد در سال 1390 افتتاح شده است. این پارک با زیر بنای هزار و 500 متر در زمینی به مساحت 4 هزار متر و دارا بودن 7 طبقه، لقببزرگترین پارک آبی طبقاتی جهان را به خود اختصاص داده است. این پارک امکان استفاده همزمان آقایان و بانوان را فراهم کرده و همچنین دارای امکانات متنوع گوناگونی است. امکان گرفتن حمام آفتاب بر روی پشت بام این مجموعه که برای بانوان فراهم شده یکی از امکانات جذاب و منحصر به فرد این مجموعه به شمار می آید. از دیگر امکانات این مجموعه که در سطح خاورمیانه بی نظیر بوده و برای اولین بار به بهره برداری رسیده است،استخر نمک اسپوتا با خواص درمانی و لایه برداری پوست بوده که میهمانان این مجموعه آبی می توانند از آن استفاده نمایند.

امکانات پارک ساحلی آفتاب

در پارک آبی ساحلی آفتاب می توان از امکاناتی نظیر، سه استخر مجزا برای آقایان، بانوان و استخر VIP ، سرسرهدوقلو (به ارتفاع 18متر)، چاله فضایی (به ارتفاع 17 متر) ،استخر موج (به طول 35 متر )، سرسره آهسته (به ارتفاع 15 متر)، رودخانه ای دور تا دور مجموعه با طول 170 متر به همراه دو تونل سنگی، سرسره پیچ (به ارتفاع 18متر)،چشمه جوشان آب که از دل سنگ های غار بیرون میزند، سرسره سرعت (به ارتفاع 18متر) و آبشاری خروشان با بیش از 18 متر ارتفاع بهره مند شد. باید این نکته را اشاره کرد که تمام امکانات ارائه شده در این پارک آبی با بهترین کیفیت و استاندارد ارائه می شود. از دیگر امکانات موجود در پارک ساحلی آفتاب می توان به استخر مخصوص غواصی به عمق 12 متر اشاره کرد. در این استخر از نمای کاملا طبیعی بهره برده و علاقه مندان می توانند تجربه غواصی طبیعی را در این پارک آبی کسب کنند. همچنین این استخر در نوع خود در ایران بی نظیر بوده و برای اولین بار در کشور چنین استخری ایجاد شده است. بخش دیگری که در این مجموعه و برای اولین بار در خاورمیانه راه اندازی شده، بخش سونای ماسه بوده که در تمام سال برای التیام بخشیدن به دردهای عضلانی و مفصلی مورد استفاده قرار می گیرد. پارک ساحلی آفتاب همچنین در کنار تمام امکانات گفته شده، دارای سالن های یوگا، هیدروتراپی، آروماتراپی،ایروبیک، بدنسازی و ماساژ نیز بوده که امکانات این مجموعه را کامل می کنند.. این مجموعه آبی در انتهای بلوار خیام شمالی مشهد، میدان بهارستان، جنب مجتمع تجاری الماس شرق واقع شده است. ساعات کاری مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد برای آقایان از ساعت 8 صبح الی 23 شب بوده و بانوان می توانند از ساعت 10 صبح الی 23 شب از این مجموعه استفاده کنند. این مجموعه آبی در انتهای بلوار خیام شمالی مشهد، میدان بهارستان، جنب مجتمع تجاری الماس شرق واقع شده است.

پارک آبی ایرانیان

mashhad-waterparks
mashhad-waterparks

در پارک آبی ایرانیان می توان امکاناتی مانند پارک آبی روباز برای آقایان ،استخر موج به وسعت یک زمین فوتبال با موج‌های 3٫5 متر ،موج سواری با تخته در مدرسه موج سواری ،رودخانه خروشان و آرام ،سینمای 5 بعدی آبی ،سرسره های مختلف آهسته و سرعتی، سرسره رنگین کمان، سرسره پیچشی، سرسره موجی، سرسره چاله فضایی،سونا و جکوزی، رستوران، کافی شاپ، Spa برای آرامش و تمدد اعصاب و بسیاری دیگر را تجربه کرد. نکته جالب توجه در سرسره های به کار رفته در پارک آبی ایرانیان این است که این مجموعه از پستی و بلندی های طبیعی کوهپایه ای به عنوان ابزاری برای خلق این سرسره ها بهره برده است. آدرس : مشهد، قاسم آباد، خیابان حجاب، نبش حجاب 8 پارک آبی ایرانیان در روزهای زوج از ساعت 9 الی 21 میزبان بانوان بوده و همچنین روزهای فرد و جمعه ها از ساعت 9 الی 21 آقایان می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.  

سرزمین موج های خروشان مشهد

پارک های آبی مشهد به همراه آدرس
پارک های آبی مشهد به همراه آدرس

جدیدترین مجموعه پارک آبی مشهد با نام سرزمین موج های خروشان شناخته می شود. این پارک آبی، تمامی رکوردهای پارک های آبی مشهد را شکسته و بهترین انتخاب برای سپری کردن اوقات خوش در سفر به شهر مشهد است. سرزمین موج‌های خروشان با مساحتی بیش از 60 هزار مترمربع، بزرگترین پارک آبی سرپوشیده جهان بوده که با ارتفاع سقف 40 متری، دارای 4 سرسره سقوط آزاد 24 متری است. یکی از ویژگی‌های برجسته مجموعه سرزمین موج‌های خروشان قرار داشتن این مجموعه آبی در یکی از بهترینمقاصد تفریحی و گردشگری ایران با نام منطقه شاندیز شهر مشهد است. همچنین دارا بودن دو سالن مجزا برای بانوان و آقایان و فراهم ساختن امکان استفاده همزمان خانم‌ها و آقایان از دیگر ویژگی های این پارک آبی به شمار می آید.

امکانات سرزمین موج های خروشان مشهد

سرزمین موج‌های خروشان که دارای نشان ملی استاندارد ایران است، از امکانات بی نظیری مانند، سرسره سقوط آزاد 24 متری، 63 سرسره سرعتی و مهیج، طولانی ترین رودخانه موج در بین پارک های آبی مشهد و ایران، بزرگ ترین دریاچه متلاطم در خاورمیانه، غار نمک، ترامپولین، جویس شاپ، سالن ماساژ پیشرفته، سالن فوق لوکس و بسیار مجهز ایروبیک، پارک مخصوص کودکان و مهدکودک، بزرگترین سونای خشک و بخار در بین پارک های آبی مشهد و جهان، جکوزی و حمام ترکی، بازی مهیج زیپ لاین و لذت پرواز بر فراز موج های خروشان، پینت بال لیزریو تجربه واقعی میدان جنگ با لیزرتگ و فیش اسپا، پارکینگ، مرکز خرید، کارواش، رستوران، کافی شاپ و بسیاری دیگر برخوردار است.

آدرس سرزمین موج های خروشان

این پارک آبی بی نظیر در ابتدای جاده شاندیز و در 5 کیلومتری دو راهی طرقبه و شاندیز واقع شده است.

ساعت کار  سرزمین موج های خروشان

این پارک آبی همه روزه از ساعت 9 الی 22 به طور همزمان آماده میزبانی از آقایان و بانوان است.  

نظر خود را درباره «پارک های آبی مشهد به همراه آدرس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره پارک های آبی مشهد به همراه آدرس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.