زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی مریم مومن

بیوگرافی مریم مومن

مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت است که از شبکه سه سیما پخش شد و معروف شد.
بیوگرافی مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان سریال بانوی عمارت + جدیدترین مصاحبه و تصاویر او
بیوگرافی مریم مومن

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در بانوی عمارت بود که بازی او از سوی مخاطبان این سریال مورد توجه قرار گرفت و پیگیری ها برای شناخت بازیگر این نقش زیاد شد.

maryam-momen
maryam-momen

بیوگرافی مریم مومن

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 است . او در مشکین شهر اردبیل به دنیا آمده و تک فرزند است . مریم مومن دانشجوی رشته بازیگری است و فعالیت خود را از تئاتر شروع کرده و حالا بعنوان بازیگر وارد تلویزیون شده است، وی از جمله چهره های جدید به عرصه بازیگریست . او اولین بار در سال 1396 بعد از تست ، وارد گروه بازیگر سریال تاریخی بانوی عمارت شد .

بیوگرافی مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان سریال بانوی عمارت + جدیدترین مصاحبه و تصاویر او
بیوگرافی مریم مومن

موضوع سریال بانوی عمارت : داستان سریال بانوی عمارت یک ملودرام عاشقانه ای از مقطع تاریخی دوره قاجار را روایت می کند که در لایه های زیرین آن به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان نیز می پردازد و  در این بستر به مهمترین حادثه سیاسی آن زمان یعنی ترور ناصرالدین شاه توسط میرزا رضا کرمانی هم پرداخته می‌شود. این سریال در شهرهای تهران، کاشان و قزوین فیلمبرداری شده است . فخرالزمان دختر شخص شناخته شده ای است که پدر خود را از دست داده، و پسر دوست پدرش خواستگار فخرالزمان می باشد که فخرالزمان مایل به این ازدواج نیست. از طرفی برادر وی اصرار به این ازدواج دارد، اما دل این دختر پیش خواستگار دیگری گیر است که شاهزاده قجری نیز هست که قبلا ازدواج نموده و صاحب فرزند نیز شده است. برادر فخرالزمان دلیل مخالفتش را این می داند که خاندان قجر وصله این خانواده نیست. اما به هر حال این وصلت صورت گرفت و او با شازده ازدواج کرد. ناصرالدین شاه که وعده مقام و منصب درباری یه شازده در روز عقد به عنوان هدیه ازدواج داده بود در همان روز ترور شد و نام فخر الزمان به عنوان عروس بد قدم شناخته شد تا جایی که خود شازده هم باور کرده بود.

maryam-momen
maryam-momen

مریم مومن در حالا خورشید : من تک فرزند هستم و کسی را که مدتی قبل از دست داده ام برادرم نبوده ، بلکه پسرخاله ام است . اگر پدر و مادرم بگویند بازیگری را کنار بگذار این کار را خواهم کرد و بر می گردم و رشته مورد علاقه آنها یعنی مهندسی را می خوانم . به خاطر یک پیج اینستاگرام مجبور شدم به پلیس فتا شکایت کنم . زیرا این پیج با فالوورهای زیاد ، زیر پست هنرمندان آقا ، کامنت های عاشقانه درج میکرد . پس از شکایتم این پیج بسته شد. 

maryam-momen
maryam-momen
بیوگرافی مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان سریال بانوی عمارت + جدیدترین مصاحبه و تصاویر او
گریم مریم مومن
نظر خود را درباره «بیوگرافی مریم مومن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی مریم مومن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.