زمان مطالعه: 1 دقیقه
آرایش مناسب فصل پاییز

آرایش مناسب فصل پاییز

در پاییز خط چشم بیش از اندازه تیره نکشید. فقط در حدی که چشمانتان بیشتر مشخص شود.
آرایش مناسب فصل پاییز-makeup fall
آرایش مناسب فصل پاییز-makeup fall
آرایش مناسب فصل پاییز-makeup fall

رنگ های آرایش پاییز ، منعکس کننده فصل سردتری هستند و رسیدن زمستان را نوید می‌دهند. اکثر آرایش‌ های پاییزه در مجموع روشن هستند و در آن برای اضافه کردن رنگ به صورت از تن‌ های گرم استفاده می‌شود. این مطلب را بخوانید تا بیاموزید چگونه یک آرایش پاییزه را انتخاب کنید.





آرایش پاییزه ادل خواننده بریتانیایی
آرایش پاییزه ادل خواننده بریتانیایی
آرایش پاییزه ادل خواننده بریتانیایی

1- فونداسیون را دوباره به سیستم آرایشی تان بازگردانید. اگر در تابستان استفاده از فونداسیون را متوقف کرده بودید، دوباره استفاده از یک فونداسیون یا کرم پودر سبک را شروع کنید.

2- از رنگ‌های شکلاتی برای چشمان‌تان استفاده کنید. برای مژه و ابروهایتان باید از رنگ قهوه‌ای تیره استفاده کنید و به دنبال سایه و خط چشمی در همین تناژ رنگی باشید.

3- رژ گونه را چند درجه کم‌رنگ تر کنید. از سایه‌های صورتی که در ماه‌های تابستان استفاده می‌کردید، دوری کنید. در عوض، سایه‌های تیره‌تری روی گونه‌هایتان قرار دهید. روی هم رفته می‌توانید رژگونه را نادیده بگیرید و در عوض از یک برنزه کننده استفاده کنید.

4- رنگ‌های با دوامی را به روی لب‌هایتان قرار دهید. رژ لبی در رنگ‌های تیره‌تر پاییزی پیدا کنید که تمام روز را بدون محو شدن پوشش دهد. این خیلی اهمیت دارد رنگ‌هایی را که در طول تابستان استفاده می‌کردید، تغییر کند.

5- خنثی باشید. استفاده از رنگ‌های خنثی در فصل پاییز هیچ وقت بد نخواهد شد. رنگ‌های قهوه‌ای و خنثی همیشه مد هستند.

6- رنگ‌های تیره و جسورانه را امتحان کنید. اگر ترجیح می‌دهید از سایه‌های تیره و جسورانه‌تری استفاده کنید، قبل از خرید، آن رنگ‌ها را روی پوستتان امتحان کنید. لب‌ها بهترین مکان برای به کار بردن قرمز تیره و ارغوانی هستند.





آرایش پاییزه جسیکا آلبا
آرایش پاییزه جسیکا آلبا
آرایش پاییزه جسیکا آلبا

نکته و ترفند:

1- در پاییز آرایش درخشان نکنید. درخشش و زرق و برق بیشتر مناسب فصل تابستان و بهار است. 2- در پاییز خط چشم بیش از اندازه تیره نکشید. فقط در حدی که چشمانتان بیشتر مشخص شود.





میکاپ پاییزی
میکاپ پاییزی
میکاپ پاییزی
نظر خود را درباره «آرایش مناسب فصل پاییز» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آرایش مناسب فصل پاییز فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.