زمان مطالعه: 4 دقیقه
ورزشکاران ثروتمند پول های خود را چگونه خرج می کنند

ورزشکاران ثروتمند پول های خود را چگونه خرج می کنند

تا به حال به این فکر کرده اید که ورزشکاران ثروتمند دنیا پول های خود را چگونه خرج می کنند؟

1- شکیل اونیل: خرج کردن بیش از یک میلیون دلار در یک روز

سال 1992، درست نیم  ساعت پس از اینکه شک، اولین قرارداد NBA خود را با تیم اورلاندو مجیک بست، خود را به بنگاه خرید و فروش ماشین رساند. او در این باره می گوید:

برای خودم یک مرسدس بنز مشکی خریدم، پس از آن به سراغ جواهر فروشی رفتم و چیزهایی خریدم، هزینه این خرید نزدیک به 200 هزار دلار شد. وقتی به خانه رسیدم پدرم گفت: "ماشین قشنگی است، پس ماشین من کجاست؟" به او گفتم: "هنوز 850 هزار دلار دارم، سوار شو." پس سوار شدیم و برای او یک ماشین خریدم، بعد از آن برای مادرم هم یکی دیگر خریدم و با چند خرید دیگر به خانه بازگشتیم.

شک فردای این ماجرا مطلع می شود که 200 هزار دلار بیشتر از پول توی جیبش خرج کرده و به بانک بدهکار است. او پس از آن با خود عهد کرد که همیشه در خرج کردن احتیاط کند.

 

2- لیونل مسی؛ بیرون کردن همسایه های پر سر و صدا

خیلی هم عجیب نیست وقتی بفهمید لیونل مسی، فوق ستاره اسبق خط حمله بارسلونا و پاری سن ژرمن، در زمانی که قیمتی 340 میلیون دلاری رویش گذاشته شده بود، همسایه های پر سر و صدایی داشته که باعث مزاحمت او و خانواده اش بوده اند. نکته جالب اینجاست که او برای رهایی از این مشکل قصر مجلل همسایه کناری را خریداری می کند تا از شر آنها راحت شود. زمانی که از بالا به آن نگاه می کنید مانند یک زمین فوتبال به نظر می رسد که وسط آن یک توپ است. آن خانه هم اکنون جزئی از ملک مسی محسوب می شود. "اگر نمی توانی شکستشان بدهی، بخرشان"

 

3- فلوید می ودر؛ برگزار کردن جشن تولد قرن

یکی از معروف ترین بوکس بازان جهان یعنی فلوید می ودر قطعا می داند که چگونه جشن تولد برگزار کند. او که زمانی ارزشی حدود 400 میلیون دلار داشت، جشن تولدی رویایی برای دختر 16 ساله خود لیانا ترتیب داد. دو خواننده یعنی دریک و فیوچر در سالن گراند بالروم هتل میراژ لاس وگاس، مقابل 200 مهمان این مهمانی، اجرا کردند و جاستین بیبر نیز در یک ویدیو اختصاصی شعر تولدت مبارک را برای لیانا خواند.

 

4- جوی فلاکو؛ فکر روزهایی که پولدار نخواهد ماند

به نظر شما زمانی که جویی قرارداد 52 میلیون دلاری خود را در سال 2013 با 29 میلیون دلار پاداش بست چه کار کرد؟ ناگت خرید. در آن زمان بنا بر گزارش ESPN قرارداد شش ساله جویی با بالتیمور ریونز او را به پر درآمد ترین بازیکن تاریخ NFL از نظر درآمد سالانه تبدیل کرد. جالب اینجاست که فلاکو چند ساعت پس از ثبت این قرارداد درحال خرید ناگت مرغ از مک دونالد دیده شد. او ولخرجی کرده و یک لیوان آیس تی به ارزش 6 دلار هم برای خود خرید!

 

5- مایک تایسون؛ نگهداری ببرهای خانگی

خرید های بوکسور سابق جهان از غیر عادی هم آن طرف تر رفته. یکی از عجیب ترین آنها زمانی اتفاق افتاد که او سه ببر بنگال را به خانه آورد و برای یک سال نگهداری کرد. هر کدام از این ببرها حدود 70 هزار دلار روی دست تایسون هزینه گذاشت، اما این پایان ماجرا نبود، زیرا هزینه سیر کردن شکم این گربه های غول پیکر به نزدیک 200 هزار دلار می رسید. به این هزینه ها مبلغ 125 هزار دلار دستمزد متخصص حیوانات برای نگهداری آنها در لاس وگاس را هم اضافه کنید. پس از اینکه یک نفر سعی داشت برای گاز گرفته شدن توسط این ببرها از تایسون شکایت کند، فروش هر سه آنها ایده خوبی به نظر می رسید، و عملی هم شد.

 

6- کریستیانو رونالدو؛ عاشق سرعت و ماشین سواری

زمانی که میلیون ها دلار ارزش دارید، می توانید هر نوع تفریحی که دوست دارید را انتخاب کنید. تفریح کریستیانو رونالدو هم به خرید ماشین های مختلف می گذرد. یک دهه قبل او برای تولد 27 سالگی اش، خود را به یک لامبورگینی اونتادور 300 هزار دلاری مهمان کرد. طی چند سال بعد، کلکسیون ماشین های او شامل 19 خودرو و ارزش تقریبی 5 میلیون دلار شد. از جمله ماشین های فراری، بنتلی، پورش، رولز رویس فانتوم، آئودی آر8، بی ام دابلیو، و بوگاتی ویرون 1.7 میلیون دلاری اشاره کرد.

 

7- کوین دورانت؛ کمی کار خیر

به نظر این ستاره به خوبی در خانه سه طبقه خود در اوکلاهاما جاگیر شده است. کوین فاصله خیلی کمی با فست فودی که خود باز کرده دارد و به راحتی به آنجا رفت و آمد می کند. البته تمامی این ثروت باعث نشده که او کار خیر را فراموش کند. دورانت کسی بود که در جریان طوفان اوکلاهما مبلغ یک میلیون دلار را به آسیب دیده گان این حادثه کمک کرد.

 

8- رافائل نادال؛ ورزشکار و گیمر

تنیسور شماره یک جهان در جنوب کشور اسپانیا و نزدیکی مایورکا زندگی می کند. نادال خیلی دوست ندارد پولش را خرج ساعت و پوشاک کند. در عوض علاقه زیادی به بازی های کامپیوتری دارد. او کلکسیون بزرگی از دی وی دی و بازی دارد. البته خیلی هم به دور از مد نیست و با ساعت 690 هزار دلاری خود حسابی پز می دهد. وزن کل این ساعت تنها 20 گرم است.

 

9- لبران جیمز؛ زندگی در شهر اختصاصی

فوق ستاره NBA دو برابر درآمد خود از این ورزش را از راه تبلیغات برای شرکت هایی مانند مک دونالد، نایکی و سامسونگ به دست می آورد. کینگ جیمز نمی گذارد به خودش بد بگذرد. او در قصری مجلل به مساحت 30 هزار فوت مربع(2787 متر مربع) در آکرون زندگی می کند. در این نیمچه شهر چیز هایی مانند یک بار ورزشی، آکواریوم، سالن آرایش، و دو طبقه کمد لباس وجود دارد. لبران نگرانی از خرج کردن پول هایش ندارد. وی بخشی از سهام باشگاه لیورپول انگلیس را دارد و در اوقات آزادش به همراه دواین وید پورشه رانی می کند. او یک خانه تفریحی 8.4 میلیون دلاری هم در ساوت بیچ دارد.

 

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ورزشکاران ثروتمند پول های خود را چگونه خرج می کنند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ورزشکاران ثروتمند پول های خود را چگونه خرج می کنند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.