زمان مطالعه: 3 دقیقه
هتل ترنج کیش خاص ترین هتل ایران بر روی آب های دریا

هتل ترنج کیش خاص ترین هتل ایران بر روی آب های دریا

هتل ترنج کیش، از آن دسته هتل هایی است که حتی گردشگرانی که تا به حال جزیره سفر نکرده اند، نام آن را بارها شنیده اند و یا برای اقامت در آن ترغیب خواهند شد.

هتل ترنج کیش، از آن دسته هتل هایی است که حتی گردشگرانی که تا به حال جزیره سفر نکرده اند، نام آن را بارها شنیده اند و یا برای اقامت در آن ترغیب خواهند شد. اما دلیل این معروفیت هتل ترنج کیش چیست و چرا یکی از خاص ترین هتل های ایران به شمار می رود؟
قطعا شما هم درباره هتل ترنج کیش تا به حال شنیده اید و می دانید که این هتل تنها هتل خاورمیانه می باشد که بر روی آب های دریا قرار گرفته است.

هتل ترنج کیش در شب

هتل ترنج کیش در شب

 

در واقع این هتل یک هتل دریایی به شمار می رود که متفاوت با حتی هتل های ساحلی جزیره و یا حتی هتل های پنج ستاره ای مانند هتل پانوراما کیش می باشد. اما آیا هتل ترنج به طور کامل روی آب دریا قرار گرفته؟ آیا این هتل تنها یک فاز دارد؟ اگر این چنین سوالات در ذهن شما هم پیش آماده است، پیشنهاد می شود تا همراه پرشین هتل در ادامه مطلب باشید.

هتل ترنج کیش دارای دو فاز ساحلی و دریایی

در پاسخ به سوال، آیا هتل ترنج کیش به طور کامل روی دریا قرار گرفته است؟ می توان گفت خیر. این هتل دارای دو فاز است که یک فاز هتلی آن به طور کامل روی آب های دریای نیلگون خلیج فارس قرار گرفته و فاز دوم آن که شامل رستوران، کافی شاپ، امکانات تفریحی و ... می شوند، در ساحل دریا ایجاد شده است.

شما با رزرو هتل ترنج کیش، در اتاق هایی قرار گرفته کامل روی آب اقامت خواهید یافت و زیر پای خود، دریا را مشاهده می کنید. اما برای استفاده از تفریحات و یا رستوران و کافی شاپ هتل، نیاز است تا به قسمت ساحلی مراجعه نمایید و با نمایی زیبا از دریا، به گذارندن اوقات خاطره انگیز بپردازید. البته برخی از اتاق های این هتل، نمای مستقیم به دریا را ندارند که در ادامه بیشتر در این باره توضیح خواهیم داد.

کافی شاپ هتل ترنج کیش در ساحل
کافی شاپ هتل ترنج کیش در ساحل

تفاوت بین اتاق های هتل ترنج کیش

در واقع هتل ترنج کیش دارای سه فاز اتاق می باشند که به اتاق های رو به دریا، رو به غروب و رو به ترنج تقسیم بندی می شوند. اتاق هایی که رو ترنج قرار گرفته اند، نمایی از دریاچه وسط هتل را دارند و رو به روی آن ها دیگر اتاق های هتل قرار گرفته است که در این صورت نمایی از دریا را نخواهد داشت، اما زیر آن ها آب مشاهده می شود.
اتاق هایی که رو به دریا هستند، دارای نمایی واضح از دریای زیبای نیلگون خلیج فارس می باشند و اتاق هایی که به اصطلاح رو به غروب قرار دارند، نمایی زیبا از دریا با غروب زیبای خورشید را به چشم می کشند. در واقع گران ترین اتاق های هتل نیز به عنوان اتاق های رو به غروب ارائه می شوند و پس از آن ها اتاق های رو به دریا، گران تر نسبت به اتاق های رو به ترنج خواهند بود.

فاز دوم هتل ترنج کیش شامل چه بخش هایی می شود؟

هتل ترنج کیش دارای دو رستوران، سالن کنفرانس، کافی شاپ، مجموعه آبی همراه با سونا، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، نمازخانه و ... می باشد که تمامی این امکانات، در فاز دوم و یا همان فاز ساحلی هتل ایجاد شده اند. گردشگران بدون نیاز به خارج شدن از هتل و مراجعه به داخل، جزیره، می توانند تمامی وقت خود را در داخل هتل سپری نمایند.

آیا هتل پانوراما کیش، در حد هتل ترنج است؟

هتل پانوراما کیش یکی از نوساز ترین هتل های پنج ستاره جزیره می باشد که امروزه، نامی زبانرد را آوازه گوش گردشگران کرده است. این هتل درست بلعکس هتل ترنج، در داخل جزیره قرار گرفته و از هتل های معمولی پنج ستاره به شمار می رود. اگرچه هتل پانوراما یک هتل لوکس است، اما قابل مقایسه با هتل ترنج نیست و به همین دلیل، یک انتخاب مقرون به صرفه تر نیز به شمار می رود.

لابی هتل پانوراما کیش
لابی هتل پانوراما کیش

برای استفاده از تخفیفات رزرو هتل های کیش به چه سایتی مراجعه کنیم؟

اگر قیمت های بالای هتل های پنج ستاره در کیش از جمله هتل ترنج کیش، مانع رزرو شما می شود، می توانید با مراجعه به سایت پرشین هتل، از تخفیفات ویژه برخوردار شوید و تا حد چشم گیری، قیمت این هتل ها را کاهش دهید. این سایت یکی از معتبر ترین سایت های موجود برای رزرو هتل در کیش است که همواره به جهت رضایت هرچه بیشتر گردشگران تلاش می کند.
کافی است تا با شماره تلفن 021430000020 تماس حاصل نمایید و به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان سایت در پشتیبانی 24 ساعته استفاده کنید. ضمن اینکه این سایت همراه با رزرو هتل، خدماتی عالی را به شما ارائه می دهد که قطعا سفری به یادماندنی بدون هیچگونه دغدغه ای را رقم خواهد زد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «هتل ترنج کیش خاص ترین هتل ایران بر روی آب های دریا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره هتل ترنج کیش خاص ترین هتل ایران بر روی آب های دریا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.