زمان مطالعه: 1 دقیقه
داروهای درمان کرونا

داروهای درمان کرونا

داروهای درمان کرونا راهی برای درمان این بیماری ویروسی است که هرازگاهی به دلیل جهش‌های مکرر دوباره اوج می‌گیرد.

داروهای درمان کرونا در ایران و یا جهان بسیار محدود است زیرا داروی خاصی برای درمان قطعی کرونا که بارها جهش پیدا می‌کند وجود ندارد و معمولا داروهای مشابهی برای درمان تب، سرفه، گلو درد و .. تجویز می‌شود. در ادامه با آسمونی باشید تا به موضوع داروهایی برای درمان کرونا بپردازیم.

بیماری کرونا

بیماری کرونا

بیماری ویروسی کرونا از سال ۲۰۱۹ بسیار شیوع پیدا کرده است. این بیماری گاهی یک تا دو هفته و گاهی یک ماه زمان می‌برد تا به طور کامل درمان شود و گاهی هم اثرات آن به زمان بیشتری برای درمان نیاز دارد. تب، سرفه خشک با درد گلو جزء علامت‌های عفونت ناشی از ویروس کرونا است.

کروناویروس

داروهای درمان کرونا

روش‌های خانگی درمان کرونا یکی از راه‌های مناسب درمان کرونا است که بسیاری از پزشکان آن را در کنار داروهای شیمیایی پیشنهاد می‌دهند اما مواردی که این بیماری ویروسی بسیار حاد می‌شود برای تب شدید داروی ضد تب، برای سرفه هم شربت ضد سرفه و برای گلودرد داروی مرتبط به آن ویزیت می‌شود. (به دلیل سلامتی بیماران قادر به درج نام داروها نیستیم). البته گاهی هم با بستری شدن بیماران در بیمارستان و تجویز داروهای قوی‌تر تحت نظر پزشکان متخصص روبرو هستیم.

داروی گیاهی کرونا

کوتا‌ه‌تر شدن مدت درمان کرونا

برای اینکه در کنار داروهای تجویز شده توسط پزشک، مدت درمان کوتاه‌تر شود نکات دیگری هم وجود دارد که با رعایت آنها، بیمار می‌تواند زودتر بهبود پیدا کند.

  • استفاده از سوپ و غذاهای گیاهی
  • استفاده از میوه‌های تازه مانند پرتقال و نارنگی
  • بخور بابونه، اسطوخودوس و آویشن برای پاکسازی ریه
  • نوشیدن مایعات فراوان
  • خوردن آب گرم و عسل
  • قرقره آب و نمک
  • استراحت کافی
  • تهویه هوا
تسکین گلودرد کرونا

برای تسکین گلو درد کرونا

برای تسکین گلودرد ناشی از بیماری کرونا، جدای استفاده از داروی شیمیایی می‌توان یک قاشق چای‌خوری نمک را در یک لیوان بزرگ آب گرم حل نموده و روزی چند بار غرغره کرد. یکی دیگر از راه‌های درمان گلودرد کرونا خوردن به پخته شده است.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «داروهای درمان کرونا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره داروهای درمان کرونا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.