زمان مطالعه: 1 دقیقه
آپدیت تصویر شاخص لینک های سایت با استفاده از ربات تلگرام

آپدیت تصویر شاخص لینک های سایت با استفاده از ربات تلگرام

ربات ها یک ابزار برنامه نویسی برای افزودن امکانات بیشتر به پیام رسان ها می باشند که توسط سایر برنامه نویسان به تلگرام اضافه می شوند.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

ربات ها یک ابزار برنامه نویسی برای افزودن امکانات بیشتر به پیام رسان ها می باشند که توسط سایر برنامه نویسان به تلگرام اضافه می شوند و هر ربات کاربری خاصی دارد. اگر یک لینک اینترنتی را با تلگرام برای شخصی ارسال نمایید تلگرام بصورت خودکار اطلاعات سایت مانند عکس، نام تایتل، آیکن و اطلاعات تگ توضیحات را در پیام نمایش می دهد. با آسمونی همراه باشید.

ربات webpage

وقتی شما یکبار لینک یک سایت را در تلگرام ارسال می کنید این اطلاعات در کش تلگرام ذخیره می شود تا در دفعات بعد با سرعت بالاتری نمایش داده شود اما اگر اطلاعات سایت تغییر کند، تلگرام اطلاعات اطلاعات قبلی را نمایش می دهد. با فعال کردن ربات  webpagebot تمام لینک هایی که قبلا برای دوستان خود ارسال کرده اید نیز تغییر خواهد کرد و اطلاعاتی مانند تصویر شاخص، عنوان و توضیحات بروز خواهند شد.

روش کار با ربات webpage

  1. وارد برنامه تلگرام شوید.
  2. در قسمت سرچ @webpagebot را وارد نمایید.
  3. گزینه start را بزنید.
  4. لینکی که میخواهید بروز شود را وارد نمایید و ارسال کنید.
  5. در مرحله بعد گزینه update را بزنید تا اطلاعات لینک بروز شود.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آپدیت تصویر شاخص لینک های سایت با استفاده از ربات تلگرام» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آپدیت تصویر شاخص لینک های سایت با استفاده از ربات تلگرام فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.