زمان مطالعه: 2 دقیقه
حاشیه های زندگی لیندسی لوهان + بیوگرافی

حاشیه های زندگی لیندسی لوهان + بیوگرافی

لیندسی لوهان یکی از بازیگران جوان هالیوودی می باشد حاشیه های زندگی او و احتمال مسلمان شدنش در شروع سال...


2
2

لیندسی لوهان یکی از بازیگران جوان هالیوودی می باشد حاشیه های زندگی او و احتمال مسلمان شدنش در شروع سال 2017, یکی از بحث های داغ رسانه ها بود . برای آشنایی او با آسمونی همراه باشید .

9
9

ماجرای احتمال مسلمان شدن لیندسی لوهان در ژانویه 2017 :

لیندسی لوهان، هنرپیشه و خواننده مشهور هالیوود 27 ژانویه 2017 در اقدامی عجیب تمامی عکس‌های صفحه اینستاگرام خود را حذف کرد و در تنها صفحه ‌ای که باقی گذاشت، نوشت:
سلام علیکم
وی چندی قبل از این ماجرا گفته بود: "دوستان نزدیکم که اکثر اوقات را در لندن با آنها سپری می‌کردم اهل عربستان بودند. آنها به من یک قرآن هدیه دادند و من آن را با خودم به نیویورک آوردم تا بیاموزم. قرآن درها را به رویم باز کرد تا تجربه‌ای روحانی داشته باشم و معنای حقیقی دیگری را کشف کنم".
لیندسی همچنین اکثر وقت خود را صرف کمک به پناهندگان در ابوظبی و سوریه می‌نمود و به همین دلیل هم جنجال‌های فراوانی در شبکه‌های مجازی به راه افتاده بود.

اما مادر لیندسی , دینا لوهان گفت که او صرفاً دارد از رسانه‌های اجتماعی مدتی فاصله می‌گیرد و خواسته پیامی به عربی بگذارد !
تا اینکه چند روز بعد او در صفحه اینستاگرامش تصویری را در کنار اردوغان رئیس جمهور ترکیه و همسرش منتشر کرد .

حاشیه های زندگی لیندسی لوهان + بیوگرافی
حاشیه های زندگی لیندسی لوهان + بیوگرافی

4
4

بیوگرافی کامل لیندسی لوهان :

لیندزی یا لیندسی مورگان دی لوهان متولد 2 جولای 1986دورگهٔ ایتالیایی و ایرلندی، بازیگر، مانکن و خواننده پاپ آمریکایی است. لیندسی در نیویورک به دنیا آمد ودر متریک-لانگ ایلند نیویورک بزرگ شد او یک از چهره‌های سرشناس هالیوودی و زندگی‌اش پر از حادثه‌ها و حاشیه‌های گوناگون است. اعتیاد به الکل، مواد مخدر، سرقت و قمار و دادگاه‌های پیاپی، چیزهایی است که با زندگی این بانوی جوان و زیبای دنیای سینمای هالیوود آمیخته است . او در سن 17 سالگی جذابترین ستاره سینمای هالیوود لقب گرفت است و در سال 2008 رده نهم مجلهٔ ماکسیم را در برترین‌های سال از آن خود دارد.

8
8

ورود به دنیای بازیگری لیندسی لوهان با سن کم :

لیندسی لوهان شغل نمایش خودش را از کوچکی برای مدهای بچگانه مجله و آگهی‌های تلویزیونی شروع کرد، درسن 10 سالگی وارد حرفه بازیگری شد در سال 2004لوهان همچنین وارد دنیای موزیک شد او یک خانه دربورلی هیلز کالیفرنیا دارد اما اکثر اوقات در نیویورک و در کنار خانواده اش است، مدل صورت پر لک و موهای بور آغاز کار لوهان برایفورد مدل در 3 سالگی بود، چشم‌های آبی و موهای بلوند باعث تقاضاهای زیادی از لوهان شد که لوهان اولین کار خودش را پیدا کرد، پافشاری لوهان باعث شد که سرانجام بیش از 100چاپ از لیندسی برای تبلیغ‌های تویس ار چاپ شود.

7
7

فهرست برخی از فیلم‌های لیندسی لوهان :

هربی پرواز می‌کند
گودزیلا
تعطیلات
اسکری مووی 5
دختران بدجنس
فقط شانس من
جمعه عجیب
درد زایمان
دره‌های عمیق

3
3

5
5

6
6


10
10

11
11

1
1

نظر خود را درباره «حاشیه های زندگی لیندسی لوهان + بیوگرافی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره حاشیه های زندگی لیندسی لوهان + بیوگرافی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.