زمان مطالعه: 3 دقیقه
تور کویت

تور کویت

شهر کویت در فاصله 842 کیلومتری جنوب غرب ایران و در شمال‌غرب خلیج فارس واقع شده است. سفر به کویت برای اتباع 35 کشور بدون ویزا مقدور است.

شهر کویت در فاصله 842 کیلومتری جنوب غرب ایران و در شمال‌غرب خلیج فارس واقع شده است. سفر به کویت برای اتباع 35 کشور بدون ویزا مقدور است. از جمله ایالات متحده آمریکا، روآندا، مالزی، لهستان و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس. ولی ایرانی ها باید از سفارت کویت ویزا تهیه کنند. اگر قصد سفر به کویت با تور را دارید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که راهنمای تور کویت، اطلاعات تور کویت ، جاذبه های تور کویت، مکان های تور کویت و ... را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

روش های مسافرت به کویت

نخست راه هوایی: کویت از نیویورک، لندن، پاریس، فرانکفورت، رم، کوالالامپور، کشورهای خاورمیانه از جمله ایران و بسیاری از کشورهای دیگر پرواز مستقیم دارد. از جمله از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان، این مسیر به‌وسیله خطوط هوایی ایران‌ایر، فلای دبی و ترکیش‌ایرلاین انجام می‌پذیرد. اما اصولا مدت پرواز بر اساس ایرلاین و زمان و کلاس پروازی که انتخاب می کنید، می تواند از  پنج ساعت و 10 دقیقه تا 24 ساعت متفاوت باشد.

دوم از  راه زمینی: از دو کشور هم‌مرز کویت از مرز عراق مقدور نیست و تنها از طریق عربستان سعودی می‌توانید وارد شوید مانند شهر دمام. البته باید ویزای معتبر عربستان را داشته باشید که البته در حال حاضر با توجه به عدم وجود رابطه بین دو کشور امکانپذیر نیست.

تور کویت
مسافرت به کویت

سوم از راه دریایی: با کشتی هم از ایران می توانید به کویت بروید اگر آنجا به بوشهر خواستید بیایید می توانید با شرکت کشتیرانی میان کویت و ایران در کویت با شماره تلفن 9652410498 یا با شماره فکس این شرکت در کویت با شماره 9652429508 مکاتبه کنید. این جابه جایی دریایی در طول هفته و در چند نوبت بین خرمشهر به کویت برقرار است. سفر دریایی بین المللی معمولا با کشتی های دو طبقه کاتاماران انجام می شود کـه قابلیت حمل 120 دستگاه خودرو را هم دارند. مسافت این سفرهای دریایی در مسیر خرمشهر کویت پنج ساعت با قیمت حدود 100 هزار تومان است.

پول کویت واحد پول این کشور دینار است و هر دینار کویت اکنون10 هزار و 100 تومان ارزش دارد که یکی از بالاترین ارزش‌های ارز در دنیاست. ارزش پولی کویت جزء بالاترین ارزش های پولی دنیاست و از دلار، پوند و یورو نیز بالاتر است.

کشور کویت
کشور کویت

جاذبه های گردشگری کویت

جاذبه های گردشگری کویت شهری با منابع عظیم نفتی در جنوب خلیج فارس است که در مقابل شهرهای دیگری اطراف خود نظیر دبی از زرق و برق کمتری برخوردار است. کویت شهری با منابع عظیم نفتی در جنوب جلیج فارس است که در مقابل، شهرهای دیگری اطراف خود نظیر دبی از زرق و برق کمتری برخوردار است، ولی با این حال کویت مکانهای دیدنی بی نظیری دارد.

برج های کویت

اولین مورد از لیست مکانهای توریستی کویت ما دو برج کویت هستند ، دو برج بزرگ در کنار هم که ارتفاع هر کدام از آنها 120 متر است ، هرکدام از این برج ها برای خود دارای چندین رستوران ، و کافه و همچنین سینما هست ، این برجها در قلب شهر کویت قرار دارند و هرساله ، دارای بازدید کنندگان بسیاری از سرتاسر دنیا هستند.

kuwait-tour
تور کویت

مسجد جامع کویت

یکی دیگر از مکانهای دیدنی کویت مسجد جامع کویت است. کویت به لطف منابع نفتی خود یک مسجد بسیار بزرگ و زیبا ساخته است ، یک ساختمان بسیار بزرگ و همچنین دارای طراحی بسیار زیبا در داخل مسجد ، این مسجد جزو بزرگترین و زیبا ترین مساجد دنیاست ، بازدید از این مسجد به رایگان است و همچنین دارای تور رایگان از مرکز شهر به مسجد جامع.

موزه رجب طارق کویت

این مجموعه شگفت انگیز که دارای اشیایی از اسلام قدیم ، نسخ خطی کتابها ، جواهرات ، پارچه ، سرامیک و … است ، که در طی سالها جمع آوری شده است ، این موزه یکی ازکامل ترین موزه ها درمورد تاریخ اسلام است.

تور کویت
مکان های گردشگری کویت

مرکز علمی کویت

این مرکز علمی که برای آموزش کودکان ساخته شده است، میتواند ساعات خوشی را برای کودکان و خانواده های آنها رقم بزند ، در این مرکز سینما ، یک مرکز بزرگ یاد گیری کودکان ، ویک لنج است که کودکان با آن به سواری میپردازند.

پارک تفریحی ال شعب کویت

این پارک تفریحی خانواده پسند دارای بیش از 70 نوع سرگرمی برای خانواده است ، از جمله سینما ، رستوران ، سوار کاری ، اسکیت بازی و چندین، و چند سرگرمی دیگر که میتواند یک خانواده را یک روز کامل سرگرم کند.

آدرس سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت

 با شماره 2561084 و فکس 2529868 با پیش شماره 965 می توانید با این سفارت تماس بگیرید.
آدرس پست الکترونیک: iranembassy@hotmail.com

نظر خود را درباره «تور کویت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تور کویت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.