زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوگ (محند)

بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوگ (محند)

کیوانچ تاتلیتوگ بازیگر معروف ترکیه است که در فیلم و سریال های زیادی حضور داشته. فیلم جدید او آخرین تماس برای استانبول است.

کیوانچ تاتلیتوگ (Kıvanç Tatlıtuğ) یک هنرپیشه و مدل ترکیه ای است. یکی از سریال های معروف او سریال عشق ممنوع است که بسیار پربیننده بوده.

آخرین تماس برای استانبول فیلم جدید او است. وی باز هم همبازی برن سات شده. سریال سال 2022 او هم سریال یاکاموز اس ۲۴۵ نام دارد. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی کیوانچ تاتلیوتگ را ببینید.

درباره کیوانچ تاتلیتوگ

کیوانچ تاتلیتوگ 27 اکتبر 1983 در شهر آدانا (Adana) واقع در جنوب استانبول نقل مکان کردند و از اینرو پدرش توانست تحت درمان مناسب تری قرار بگیرد. در استانبول او بعنوان یک بسکتبالیست آماتور به باشگاه ورزشی Fenerbahçe Ülker پیوست.

kivanc-tatlitug(7)
kivanc-tatlitug

البته بازی بسکتبال تمام نشده بود و پیشرفت کیوانچ تاتلیتوگ در بسکتبال تا آنجا پیش رفت که موفق شد به باشگاه فنرباغچه ملحق شود و این رشته را به صورت کاملا حرفه ای دنبال کند.

در زمانی که کیوانچ تاتلیتوگ بازیگر نقش محند به سختی درگیر بازی بسکتبال بود مادرش عکس های او را برای یک آژانس مدلینگ ایمیل کرد و از آن جایی که پسرش صاحب قد و بالای بلند و ظاهری جذاب بود خیلی زود به عنوان مدل به استخدام آن کمپانی درآمد و برای دنبال کردن حرفه مدلینگ به فرانسه رفت.

kivanc-tatlitug(6)
kivanc-tatlitug

حرفه مدلینگ در فرانسه باعث شهرت کیوانچ تاتلیتوغ شد و او موفق شد تا در سال 2002 جایزه بهترین مدل ترکیه از آن خود کند و به مسابقات جهانی راه یابد.

کیوانچ تاتلیتوگ شدیدا با حرفه ای مدلینگ مشغول بود ولی در مصاحبه هایی گفته بود که از بچگی به بازیگری و سینما هم علاقه مند بوده تا این که روزی از ترکیه با او تماس میگیرند و از وی برای بازی در سریال دعوت میکنند و به این ترتیب کیوانچ تاتلیتوگ به ترکیه برمیگردد و بازی در اولین سریالش رو شروع میکند. نام این سریال “نور” بود.

kivanc-tatlitug(1)
kivanc

کیوانچ تاتلیتوگ در نقش های مختلفی ایفای نقش کرد که از آن جمله نقش کوتاهی در سریال موفق ایزل بود ولی مطرح شدن او در دنیای بازیگری بعد از ایفای نقش محند در سریال “عشق ممنوع” و درسال 2009 اتفاق افتاد که او توانست پروانه طلایی بهترین بازیگر را از آن خود کند.

بعد از عشق ممنوع حجم کارهای پیشنهادی به کیوانچ تاتلیتوغ خیلی زیاد شد و او توانست در سریال زیادی نقش اول را ایفا کند که از آن جمله سریال “کوزی گونی” است که در حال حاضر در ایران بینندگان زیادی دارد.

کیوانچ تاتلیتوگ در سریال کوزی گونی در کنار ایکو کارایال و بوگرا گولسوی و باده ایشجیل و زرین تکیندور ایفای نقش میکند.

kivanc-tatlitug
kivanc-tatlitug

کیوانچ تاتلیتوگ 190 سانتی متر قد دارد و در ظاهر خود چشمانش را خیلی دوست دارد چون به نظرش چشمهایش زیبا هستند.

بازیگر نقش کوزی در سریال کوزی گونی به رابطه ای که با یک نگاه آغاز شود اعتقادی ندارد و هنوز مجرد است.

تصاویر کیوانچ تاتلیتوگ

 

kivanc-tatlitug(2)

kivanc-tatlitug(8)

kivanc-tatlitug(5)

kivanc-tatlitug(4)

نظر خود را درباره «بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوگ (محند)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوگ (محند) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.