زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی خامس رودریگز

بیوگرافی خامس رودریگز

خامس رودریگز ؛ مشهورترین ستاره حال حاضر تیم ملی کلمبیابه گزارش آسمونی خامس داوید رودریگز روبیو (به...

 

به گزارش آسمونی خامس داوید رودریگز روبیو (به اسپانیایی: James David Rodríguez Rubio)؛ زاده 12 ژوئیهٔ 1991) بازیکن فوتبال اهل کلمبیا است.

وی بازیکن تیم فوتبال بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال کلمبیا است همچنین وی جوان‌ترین کاپیتان تاریخ تیم ملی کلمبیاست. او آقای گل جام جهانی 2014 برزیل با 6 گل شده‌است. رودریگز فوتبالش را در همان دوران کودکی و به تشویق مادرش در شهر ایباگه با ثبت نام در مدارس فوتبال آغاز کرد. او از همان دوران همیشه پیراهن شماره 10 را پوشیده‌است. از سال 2011 زمانی که 20 سال داشت به عضویت تیم ملی بزرگسالان کلمبیا درآمده است. او اغلب در پست هافبک هجومی یا وینگر راست و چپ بازی می‌کند.

خامس رودریگز در رئال مادرید

به گزارش آسمونی نشریه آس اسپانیا اعلام کرد که دو تیم رئال مادرید و موناکو برای عقد قراردادی 63 میلیون پوندی جهت انتقال رودریگز از لویی دوم به سانتیاگو برنابئو به توافق رسیده‌اند. در این میان نشریه آس ادعا کرده خامس رودریگز که تابستان سال گذشته با قراردادی 38 میلیون پوند از پورتو به موناکو پیوست، با رقمی نزدیک به دو برابر ارزش قرارداد فعلی‌اش به کهکشانی‌ها خواهد پیوست.

خامس رودریگز ستاره تیم ملی فوتبال کلمبیا با عقد قراردادی 6 ساله به ارزش 63 میلیون پوند به رئال مادرید پیوست تا بدین ترتیب خامس به آرزوی دوران کودکی خود که بازی کردن در رئال مادرید بود برسد و کهکشانی‌ها در فاصله کمتر از یک هفته پس از تونی کروس آلمانی دومین ستاره ارزشمند و جدید خود را به خدمت بگیرند.

خامس رودریگز در بایرن مونیخ

به گزارش آسمونی انتقال وی به بایرن مونیخ خیلی طول نکشید و پس از چند ساعت با اعلام باشگاه وی به‌طور قرضی و با قراردادی دو ساله رسماً به جمع باواریایی‌ها پیوست و دوباره شاگرد کارلو آنچلوتی شد.

این اتفاق در حالی افتاد که از هفته‌ها پیش صحبت مذاکره و پیوستن رودریگز به تیم‌هایی نظیر میلان، چلسی، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن به گوش می‌رسد اما در آخر این بایرن بود که خیلی زود با رئال مادرید به نتیجه رسید و شماره 10 کلمبیایی را جذب کرد. او در بایرن صاحب پیراهن شماره 11 می‌باشد.

البته جزئیات این قرارداد بدین شکل است که باشگاه بایرن مونیخ باید در سال 2019 تمام مبلغ درخواستی رئال مادرید را پرداخت کند.

جوایز و افتخارات خامس رودریگز

افتخارات فردی خامس رودریگز
  • آقای گلی جام جهانی 2014 برزیل (6گل)
  • برنده جایزهٔ پوشکاش سال 2014 (گل خامس به اروگوئه در جام جهانی سال 2014)
افتخارات تیمی خامس رودریگز
افتخارات خامس رودریگز در رئال مادرید
  • قهرمانی سوپر کاپ اروپا (2014)
  • قهرمانی جام باشگاه‌های جهان (2014)
  • قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا (2016)
  • قهرمانی سوپر کاپ اروپا (2016)
  • قهرمانی جام باشگاه‌های جهان (2016)
  • قهرمانی لالیگا (2017)
  • قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا (2017)
افتخارات خامس رودریگز در بایرن مونیخ
  • قهرمانی بوندسلیگا (2018)
نظر خود را درباره «بیوگرافی خامس رودریگز» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی خامس رودریگز فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.