زمان مطالعه: 1 دقیقه
نام اینستاگرام و واتساپ توسط فیس بوک تغییر می کند

نام اینستاگرام و واتساپ توسط فیس بوک تغییر می کند

نام اینستاگرام و واتساپ توسط فیس بوک تغییر می کند شرکت فیسبوک قصد دارد نام‌های جدیدی برای برنامه‌های اینستاگرام و واتس‌اپ که مالک آنهاست، انتخاب کند.

به گزارش آسمونی، نام اینستاگرام و واتساپ توسط فیس بوک تغییر می کند شرکت فیسبوک قصد دارد نام‌های جدیدی برای برنامه‌های اینستاگرام و واتس‌اپ که مالک آنهاست، انتخاب کند. با افزایش نظارت و سختگیری بر شرکت‌های بزرگ فناوری به نظر می‌رسد که یک تغییر برای فیسبوک در راه است. اطلاعات حاکی از آن است که به کارمندان فیسبوک اطلاع داده شده است که این شرکت نام انتخابی جدید خود را روی اینستاگرام و واتس‌اپ خواهد گذاشت. این شبکه های اجتماعی و پیام‌رسان از این پس با عنوان "اینستاگرام از فیسبوک" (Instagram from Facebook) و "واتس‌اپ از فیسبوک" (WhatsApp from Facebook) شناخته خواهند شد. سخنگوی فیسبوک این تغییر را تأیید کرد و گفت:

ما می‌خواهیم درباره محصولات و خدماتی که بخشی از فیسبوک هستند شفاف‌تر عمل کنیم.

و بطور حتم، در آینده سیستم پیام رسانی واتساپ، اینستاگرام و فیس بوک با یکدیگر ادغام می شوند. محبوبیت شبکه اجتماعی فیسبوک در میان جوانان رو به کاهش است؛ با این حال روزبه‌روز به محبوبیت اینستاگرام و واتس اپ افزوده می شود. با توجه به این مسئله، ترکیب سیستم پیام رسانی این برنامه ها می تواند باعث افزایش دوباره محبوبیت فیسبوک شود.

نظر خود را درباره «نام اینستاگرام و واتساپ توسط فیس بوک تغییر می کند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نام اینستاگرام و واتساپ توسط فیس بوک تغییر می کند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.