زمان مطالعه: 4 دقیقه
بهترین محصولات چرم دست دوز مشهد

بهترین محصولات چرم دست دوز مشهد

محصولات چرم ، چرم مشهد، تولید چرم دست دوز، چرم طبیعی ، چرم بزی ، شناخت چرم طبیعی محصولات چرم ، تولید کننده...

محصولات چرم ، چرم مشهد، تولید چرم دست دوز، چرم طبیعی ، چرم بزی ، شناخت چرم طبیعی

 

شناخت چرم طبیعی و معرفی چرم دست دوز 

اینجا می تواند محل مناسبی برای آگهی شما باشد.ما در آسمونی این اطلاعات را برای شما گردآوری کرده ایم.

سال‌ها پیش از به وجود آمدن صنعت مد، برای تولید لباس و لوازم جانبی از چرم طبیعی استفاده می‌شده است. این موضوع در تمام عصرها و کلیه‌ی فرهنگ‌ها مشاهده می‌شود. این محصول از بدن انسان و همین طور از اقلام گوناگون به خوبی محافظت می‌نماید. درضمن، چرم ماده‌ای راحت و بادوام است.

مروزه انواع گوناگونی از چرم در اختیار بشر قرار دارد. افراد زیادی اوقات خود را با تولید محصولات چرم سپری می‌کنند. هیچ محصولی با یک قطعه چرم دست دوز برابری نمی‌نماید.

حال در مقابل این پرسش که: چرا از چرم طبیعی استفاده کنیم؟ به توضیح فواید به کار گیری این محصول بی‌نظیر می‌پردازیم.

تشخیص چرم طبیعی

  • دوام:

چرم و خصوصاً چرمی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد، ماده‌ای بسیار بادوام است. صنعت‌گران پیوسته تلاش می‌کنند تا در طول روند دباغی، بهترین چرم را ارائه دهند. یعنی چرمی زیبا، مقاوم و بادوام که سال‌ها در خدمت مصرف کننده باشد.

  • زیبایی همیشگی:

وقتی صحبت از دوام چندین ساله به میان می‌آید باید این نکته را هم در نظر داشته باشیم که چرم هرگز از مُد نمی‌افتد و همیشه ارزشمند و خواستنی است. در واقع می‌توان گفت که چرم محصولی است که به زمان و مکان خاصی تعلق ندارد.

  • سبک و سیاق:

چرم کالایی بسیار شیک است. استفاده از چرم طبیعی در البسه و لوازم جانبی، همواره مورد توجه افراد شیک پوش و باسلیقه بوده و درجه‌ای از حسن نظر و مرتبه‌ی بالای اجتماعی را القا می‌کند.

  • طبیعی بودن:

چرم یک پارچه‌ی طبیعی است که ایجاد حساسیت نمی‌کند. اغلب مواد صنعتی و مصنوعی وقتی در مجاورت پوست قرار می‌گیرند، موجب بروز آلرژی و خارش آن شده و مشکلاتی را به وجود می‌آورند. در صورتی که تماس با محصولات چرم از نظر جسمی و روحی همواره احساسی دلنشین را ایجاد می‌کند.

  • استحکام:

چرم طبیعی علاوه بر دوام، دارای استحکام بالایی نیز هست. منظور این است که در طول استفاده، در مقابل عوامل گوناگون از مقاومت بالایی برخوردار است و به سادگی از بین نمی‌رود.

  • “چرم نفس می‌کشد!”

این حرف کاملاً درست است! مجسم کنید که به مدت یک سال یا بیش‌تر، اتاقی را ترک کرده و در آن را قفل کرده باشید. پس از این مدت تمام اتاق پر از قارچ و کپک خواهد بود. چرا که هوا در آن جریان نداشته است. در حالی که اگر این اتاق دریچه‌ای داشت که هوا از طریق آن جریان پیدا می‌کرد این اتفاق نمی‌افتاد.

حال به این نکته توجه کنید که اگر وسایل خود را در کیف و حفاظ چرمی قرار دهید یا از البسه‌ی چرم طبیعی استفاده نمائید، و یا اگر کفش تمام چرم بپوشید، هوا به خوبی در محصولات چرم جریان داشته و از تشکیل هر نوع قارچ و کپک جلوگیری می‌گردد.

  • انعطاف پذیری:

چرم شکننده و خشک نیست. هر چه بیش‌تر هم از آن استفاده شود نرم‌تر و مطلوب‌تر می‌شود. این خاصیت موجب می‌گردد که استفاده از آن در گذر زمان شما را خوشنودتر کند.

  • مقرون به صرفه بودن:

اگر چه در وحله‌ی اول به نظر می‌رسد که محصولات چرم گران قیمت است ولی با توجه به دوام و استحکامی که دارد، بسیار مقرون به صرفه‌تر از انواع دیگر محصولات است.

با توجه به این که چرم ماده‌ای طبیعی است، محیط زیست را آلوده نمی‌کند و تجزیه پذیر است.

بهترین محصولات چرم دست دوز مشهد
بهترین محصولات چرم دست دوز مشهد

محصولات چرم ، تولید کننده چرم ، چرم مشهد

  • بوی خوش:

در مقایسه با انواع منسوجات مصنوعی، چرم طبیعی دارای بوی طبیعی و خوبی است. پارچه‌ها و اقلام پلاستیکی و مصنوعی دارای بویی شیمیایی هستند که با گذشت زمان هم شدیدتر می‌شود و شما و دیگران را آزار می‌دهد.

در نتیجه باید گفت، چرم یکی از مطلوب‌ترین و محبوب‌ترین موادی است که می‌توانید وارد زندگی خود نموده و حضورش را پاس بدارید!

چنانچه خواهان خرید چرم طبیعی هستید و تشخیص دادن چرم طبیعی از چرم مصنوعی برای شما دشوار است موارد زیر می تواند به شما هنگام خرید چرم طبیعی کمک کند :

قیمت چرم طبیعی نسبت به قیمت چرم مصنوعی بالاتر است، برای چرم طبیعی نمی توان ضخامت دقیقی تعیین کرد چون تمام سطح آن یکسان نیست و دارای تفاوت ضخامت در قسمت های مختلف می باشد.

چرم طبیعی دارای تنوع در طرح و رنگ است و دو قسمت چرم طبیعی دارای یک طرح نیست اگر چنین بود بدانید که این چرم ، چرم مصنوعی است و طرح روی آن نیزپرسی است.

یکی دیگر از ویژگی های چرم طبیعی ، نرم بودن چرم طبیعی نسبت به چرم مصنوعی می باشد که به راحتی با لمس کردن قابل تشخیص است. از طرفی بوی چرم مصنوعی یکی از شاخصه های اصلی چرم طبیعی می باشد.

راه دیگر برای اطمینان از طبیعی بودن چرم استفاده از شعله است چرم طبیعی در برابر حرارت تغییر حالت نمی دهد.

handmade-leather-goods-in-mashhad
handmade-leather-goods-in-mashhad

محصولات چرم ، تولید کننده چرم ، چرم مشهد

چرم بزی

چرم بزی با ضخامت مناسب، چرمی بسیار مناسب برای ساخت انواع محصولات چرمی زنانه و مردانه مانند کیف پول، کیف دستی، دیپلمات و ... در هنر چرم دوزی می باشد.

تراکم بافت چرم بزی در مقایسه در مقایسه با چرم گوسفندی بیشتر است و سطح آن بر خلاف چرم گاوی و گوسفندی بافت دار است به طوری که بافت پوست و محل رویش موها در سطح چرم مشخص است.

ضخامت چرم ها بر اساس وزن چرم مشخص می شود و هرچه وزن چرم بالاتر برود ضخامت نیز بیشتر خواهد شد.

درجه کیفیت محصولات چرم  بستگی به میزان ثبات رنگ، سوراخ روی چرم، اندازه ی سوراخ  و تاخوردگی چرم هست  که در صورت داشتن یکی از این گزینه ها در درجه دوم قرار خواهند گرفت.

اگر مشهد هستید محصولات چرمی خود را د این پست معرفی کنید

نظر خود را درباره «بهترین محصولات چرم دست دوز مشهد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین محصولات چرم دست دوز مشهد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.