زمان مطالعه: 1 دقیقه
دکوراسیون فروشگاه مواد غذایی

دکوراسیون فروشگاه مواد غذایی

حتما برای شما هم پیش آمده که به یک فروشگاه مواد غذایی وارد شوید ولی از اینکه دکوراسیون و چیدمان مناسبی ندارد...

حتما برای شما هم پیش آمده که به یک فروشگاه مواد غذایی وارد شوید ولی از اینکه دکوراسیون و چیدمان مناسبی ندارد بدون اینکه از آنچا چیزی بخرید آن جا را ترک کرده اید. یکی از مهمترین عوامل جذب مشتری دکوراسیون فروشگاه ها است. در این مقاله از پورتال آسمونی نکات بسیار مفید و کاربردی در مورد نوع چیدمان و دکوراسیون فروشگاه مواد غذایی و همچنین مدل های جدید دکوراسیون فروشگاه مواد غذایی را عنوان می کنیم. از شما همراهان آسمونی دعوت می کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

نکات قابل توجه در دکوراسیون فروشگاه مواد غذایی:

1 – علائم: هدف ازبکاربردن علائم ، جلب توجه بیشتر مشتریان درهنگام حرکت ازجلوی قفسه ها ودادن آگاهی به ایشان می باشد.

 

2 – در دسترس بودن: بهترین نقطه ازنظرمشتری در سطح چشم است. این ناحیه درخرده فروشی به ناحیه طلائی معروف است . ناحیه طلائی بهترین ناحیه برای محصولات جدید وناشناخته است . مشتری انتظاردارد ، همواره کالای معینی رادرقفسه معین پیدا کند.

3 – سرعت درتشخیص: قیمت ها باید به صورت واضح و خوانا بر روی اتیکت یا جعبه محصول نوشته یا قرارداده شود تامشتری بتواند قیمت ونام کالا را درکوتاه ترین زمان ممکن مشاهده نماید.

 

4 – چیدمان و نمایش کالا: کالاها باید به صورت مرتب و اصولی در قفسه ها چیده شوند به طوری که نام محصول در جلوی دید مشتری قرار گیرد و آنها با مشاهده محصول، از نام آن آگاهی یابند. تحقیقات نشان داده است که عمل به ا ین اصل، بین 15 تا 20 درصد بر حجم فروش افزوده است.

5 – نظم و نظافت : پر بودن قفسه ها و نظافت هیچ چیزبیش تر از یک قفسه خالی یا پر از گرد و خاک، افسرده کننده تر نیست. محل و جایی که کالا به نمایش گذارده می شود باید حتماً پاک و مرتب باشد. مشتری با دیدن قفسه خالی یا ناپاکیزه احساس می کند به او بی احترامی شده است.

6 – ارتباط محصولات: اگر کالاها مرتبط با یکدیگر، یا از یک خانواده، یا مکمل در یک گروه قرار گیرند و در کنار یکدیگر نمایش داده شوند، مشتری به خرید بیشتر تشویق می شود.

store6
store6

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «دکوراسیون فروشگاه مواد غذایی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره دکوراسیون فروشگاه مواد غذایی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.