زمان مطالعه: 1 دقیقه
یک خورشت جنوبی : قلیه ماهی

یک خورشت جنوبی : قلیه ماهی

بسياری از مردم به غذاهای محلی علاقمند هستند اما طرز تهيه اين جور غذاها قلق های خاصی می خواهد كه تنها...



بسیاری از مردم به غذاهای محلی علاقمند هستند اما طرز تهیه این جور غذاها قلق های خاصی می خواهد که تنها سرآشپزان منطقه ای بلدند بنابراین ما شما را به درست کردن قلیه ماهی خوشمزه از یک سرآشپز جنوبی دعوت می کنیم.

مواد لازم قلیه ماهی :

ماهی شیر تکه تکه شده در اندازه درشت 500 گرم، سبزی قلیه شامل گشنیز 350 گرم خرد شده، شنبلیله 150گرم، پیاز یک عدد ریز خرد شده، سیر 4 حبه رنده شده، ادویه، نمک، فلفل به میزان مقداری، رب گوجه 1 قاشق غذاخوری سر خالی، تمر هندی یک بسته کوچک، آب یک لیوان جهت حل کردن تمر هندی، یک دوم لیوان جهت اضافه کردن به خورش قلیه ماهی

طرز تهیه قلیه ماهی :

ابتدا پیاز را در یک قابلمه تفت دهید سپس سیرو رب گوجه را اضافه کنید، پس از آن نمک، ادویه و فلفل را بیفزایید و بلافاصله سبزیجات را که کاملا ریز خرد شده اند را درون قابلمه بریزید و اجازه دهید کاملا سرخ شوند تا به رنگ تیره درآیند، در این مرحله شعله را خاموش کنید. در یک تابه تکه های ماهی را که به سیر و فلفل سیاه و نمک و آغشته کرده آید را به مدت 3_4 دقیقه تفت دهید، البته نباید تغییر رنگ دهند، در حدی که پوست ماهی را بتوان به راحتی جدا کرد و دور ریخت. پس از آن آب تمر هندی را که قبلا با یک لیوان آب خیس خورده به سبزیجات اضافه کنید و بلافاصله ماهی ها را بیفزایید و یک دوم لیوان آب اضافه کرده و با شعله ملایم اجازه دهید به مدت30 دقیقه بپزد. امیدوارم از این غذای تند و ترش و اسپایسی لذت ببرید.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «یک خورشت جنوبی : قلیه ماهی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره یک خورشت جنوبی : قلیه ماهی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.