زمان مطالعه: 26 دقیقه
تور اروپا نوروز

تور اروپا نوروز

تور اروپا در نوروز یکی از بهترین انتخاب ها برای هر گردشگر ایرانی محسوب می گردد.
تور اروپا نوروز 98
تور اروپا نوروز



تور اروپا در نوروز 1401 یکی از بهترین انتخاب ها برای هر گردشگر ایرانی محسوب می گردد. این قاره با داشتن آب و هوای بسیار مناسب و بر خورداری از جنگل های سرسبز و جاذبه های گردشگری بی نظیر، اولین گزینه سفر برای کسانی است که قصد دارند تعطیلات را در خارج از ایران بگذرانند. ما در این مقاله از آسمونی برای شما عزیزان و به ویژه آن دسته از عزیزانی که در حال برنامه ریزی برای تور اروپا در نوروز 1401 هستند، راهنمای کامل تور اروپا نوروز 1401 شامل، انواع تور، جاذبه های گردشگری تور اروپا و نکات مهمی در مورد تور اروپا تهیه کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان همراهمان باشید.

تور اروپا نوروز 1401

رفتن به  تور اروپا نوروز 1401 جزو لاکچری ترین سفرها می باشد. کشورهای توریستی معروف اروپا عبارتند از فرانسه، انگلستان، اسپانیا، پرتغال، ایتالیا، روسیه، ارمنستان،آذربایجان و...

اگر اسپانیا را انتخاب می کنید، پیشنهاد می شود حتما از موزه پرادو ( 1819) دیدن فرمائید. این موزه با صدها مجسمه و نقاشی از طراحی های قدیم باستانی با نزدیک به سه میلیون بازدید کننده در سال یکی از مهم ترین موزه های ملی هنر در پرادو است.

اگر ایتالیا را انتخاب می کنید، کلیسای دومو در شهر میلان یکی از پیشنهادات ما به شما می باشد که یکی از مهم ترین آثار تاریخی و دیدنی در ایتالیا می باشد. این کلیسا جزو یکی از پنج کلیسای معروف جهان است که هرساله چندین هزار گردشگر را به خود جذب می کند. طراحی این کلیسا به معماری قرون وسطا برمی گردد و ارزش این بنا را بیش از صد میلیارد دلار عنوان کرده اند.

گردشگران از سراسر دنیا در تور اروپا نوروز 1401 علاوه بر بازدید از کشور های ذکر شده در بالا از مکان های گردشگری و شهرهای بسیار دیگری همچون پاریس ، رم، مادرید ، اکراین ، بلغارستان ، کرواسی  و... نیز بازدید می کنند.

اروپا زیباترین قاره دنیا از لحاظ شرایط جوی و از لحاظ شرایط آب و هوایی می باشد. قاره سبز نام دیگر این قاره در صنعت گردشگری و توریسم می باشد و به دلیل وجود آثار باستانی فراوان و تاریخی بی شمار، همه ساله افراد زیادی از دیگر قاره ها راهی سفر به این قاره زیبا می شوند.

اروپا در نیم کره شمالی واقع شده و دومین قاره کوچک جهان پس از قاره ی اقیانوسیه به شمار می رود ولی به دلیل آب و هوای مناسب و موقعیت جغرافیای عالی خود از لحاظ تراکم جمعیت دومین قاره بزرگ دنیا محسوب می گردد.

همچنین اروپا دارای حیات وحشی می باشد و در تور اروپا نوروز 1401 گردشگران می توانند از دیدن این حیات وحش بکر و دست نخورده متحیر شده و ارز نهایت لذت برخوردار شوند.

اگر شما نیز قصد سفری خارجی دارید، ما  تور اروپا نوروز 1401 را با تمام  زیبایی های بیشمار به شما توصیه می کنیم.

انواع تور اروپا نوروز 1401

از انواع تور اروپا نوروز 1401 می توان به موارد زیر اشاره کرد :

تور فرهنگی و اجتماعی ( توریست های کاوشگر ) در تور اروپا نوروز 1401 : آشنایی با فرهنگ ها و آداب ورسوم و بناها و آثار تاریخ با اهداف آموزشی و پژوهشی . ( دیدن موزه ها و … ) .

تور اجتماعی در تور اروپا نوروز 1401: که با دید مردم شناسی و جامعه شناسی سفر می کند .

تور مذهبی و زیارتی در تور اروپا نوروز 1401: اورشلیم ٬ مکه و مدینه و واتیکان و … .

تور بازرگانی و تجاری ( شرکت در بازارها و … ) در تور اروپا نوروز 1401: این نوع توریست بستگی به روابط بازرگانی میان کشور ها دارد . مانند روابط ایران با چین و فرانسه .

تور سیاسی در تور اروپا نوروز 1401  : شرکت در مجامع بین المللی ٬ کنگره های سیاسی و جشن های ملی و مذهبی و پیروزی رهبران و … .

تور سازمان یافته در تور اروپا نوروز 1401  :

زمانی که مسافرت های جهانگردی طبق برنامه های مشخص و از قبل تنظیم شده به جایی صورت می گیرد ٬ به آن لقب جهانگردی سازمان یافته می دهند . معمولاً توریست های چند نفری و تورها از این دست هستند . این نوع توریسم به وسیله ی موسسات و آژانس های مسافرتی انجام می شود .

انواع تورهای مسافرتی سازمان یافته در تور اروپا نوروز 1401  :

تور جامع در تور اروپا نوروز 1401: معمولاً گروه های 10 ٬ 14 ٬ 15 ٬ 20 ٬ 25 نفره اتفاق می افتد و هزینه های این نوع سفر کم است . مخارج هزینه های رفت و آمد هوایی و زمینی و اقامتی و غذایی و حمل و نقل و مکان های تفریحی . ( هزینه های کل این موارد باید ارزان تر از بلیط رفت و برگشت شخصی باشد .) .

تور جامع گروهی در تور اروپا نوروز 1401 : تعداد افراد از 25 نفر بیشتر است و قیمت پایین تر می آید . در این نوع تورها یک نفر٬تور گردان یا تورلیدر است . در این نوع تورها ٬ گاهی تورهای تشویقی برای ادارات و موسسات نیز وجود دارد .

تور ماجراجویانه در تور اروپا نوروز 1401: سفر به منظور انجام کاری مخاطره آمیز مانند سفرهای خطرناک کوهنوردی

تور نیاشناسی در تور اروپا نوروز 1401: گردشگری و سفر به منظور شناخت شجره نامه و پیشینه نیاکان

تور طبیعت گردی در تور اروپا نوروز  1401: همانطور که از اسم آن هویداست گردشگری به منظور بازدید از جلوه های طبیعت با حداقل خسارت به محیط زیست.

تور آموزشی در تور اروپا نوروز 1401 : سفر به منظورت تحصیل یا کسب مهارتی خاص. مثلا سفر به یک منطقه برای آشنا شدن با نحوه پخت یک غذای خاص یا کار کردن با یک آشپز معروف.

تور باغبانی در تور اروپا نوروز 1401: سفر به منظور بازدید از باغ ها و باغچه های زیبای دنیا مانند تاج محل

تور میراث فرهنگی در تور اروپا نوروز 1401: مانند سفر برای بازدید از بناهای تاریخی یا بناهای صنعتی بزرگ

europe-tour-norouz
europe-tour-norouz



تور نشسته یا تور مجازی در تور اروپا نوروز 1401: بدون سفر و حضور فیزیکی به جایی گردشگر مقصد خود را از راه اینترنت، کتاب و مجلات سیر می کند.

تور تفریحی در تور اروپا نوروز 1401: سفر جهت انجام تفریحی خاص یا ملاقات با گروهی که تفریح مورد علاقه شان با شما یکی است.

تور خاص در تور اروپا نوروز 1401: مخصوص معلولین یا بیماران با شرایط خاص

تور فرهنگ عامه در تور اروپا نوروز 1401: سفری که تصمیم آن پس از مطالعه کتابی یا مشاهده فیلمی در مورد مقصد توسط گردشگر گرفته می شود.

تور پیوسته در تور اروپا نوروز 1401: برخی از افراد بسیار ثروتمند برای فرار از مالیات پیوسته در سفر هستند تا مشمول قوانین اقامت در محلی خاص نشوند.

تور ورزشی در تور اروپا نوروز 1401: سفر به منظور انجام ورزشی خاص یا بازدید از یک رویداد ورزشی.

جاذبه های گردشگری تور اروپا نوروز 1401 شامل شهرها و مکان های دیدنی اروپا در تور اروپا نوروز 1401

تایتانیک بلفاست در تور اروپا نوروز 1401

تایتانیک بلفاست بزرگ ترین مجموعه و موزه تایتانیک در دنیاست که جذاب ترین نقطه گردشگری اروپا نام گرفت و جایزه WTA را از آن خود کرد و رقبای محبوب خود مانند برج ایفل، آکروپلیس و لا ساگرادا فامیلیا را در هم شکست.

آکروپلیس ، آتن در تور اروپا نوروز 1401

آکروپلیس و بناهای مهمش نمادی جهانی از روحیه باستانی و تمدن اند که یکی از عظیم ترین مجموعه های هنر و معماری یونانی در دنیا محسوب می شوند. آکروپلیس آتن قلعه ای باستانی است که بر تپه ای سنگلاخی در شهر آتن ساخته شده و خود مشتمل از چندین بنای مهم تاریخی و معماریست که در آن میان بنای پارتنون، معبد باستانی بیش از همه قابل توجه است.

قصر باکینگهام لندن در تور اروپا نوروز 1401

قصر باکینگهام محل اقامت پادشاهی بریتانیا در شهر لندن است. این قصر پادشاهی در بخشی از لندن به نام شهر وستمینستر قرار دارد و گرچه اغلب مرکزی برای برگزاری و میهمانی های سلطنتی است، اما دروازه های قصر باکینگهام هر تابستان به روی بازدیدکنندگان و گردشگران باز است. همچنین قصر باکینگهام اصلی ترین نقطه گردهم آیی برای ساکنین لندن به هنگام اتفاقات، رویدادهای شاد و سوگواری ملی است.

کلیسا ساگرادا فامیلیا در تور اروپا نوروز 1401

کلیسا متحیر کننده ساگرادا فامیلیا، مجموعه وسیعی با مساحت 12,800 متر مربع است که یکی از شاهکارهای انقلابی معماری قرن بیستم محسوب می شود. با آن که ساخت ساگرادا فامیلیا از سال 1882 آغاز شده است، ساختمان آن هنوز تکمیل نشده و متخصصان و مسئولین، زمان اتمام آن را سال 2032 تخمین زده اند.

میدان ریبریا پرتغال در تور اروپا نوروز 1401

میدان ریبریا، میدانی تاریخی و مرکز تاریخی در شهر پورتو پرتغال است که در لیست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. میدان ریبریا که در محله ریبریا قرار دارد، از زمان های قدیم مرکزی مهم و تجاری محسوب می شد که آغاز آن به قرون وسطی بر می گردد.

برج ایفل در تور اروپا نوروز 1401

بلاخره می رسیم به برج ایفل، این سازه آهنی و فولادین غول پیکری که درست در قلب شهر پاریس قرار دارد. برج ایفل را به عنوان یکی از رمانتیک ترین سازه های فرانسوی و اردوپایی می شناسند که سالانه بیش از 7 میلیون نفر به بازدید آن می روند و تا به امروز بیش از 250 میلیون نفر به دیدن آن رفته اند. ساخت برج ایفل در سال 1887 شروع شد و پس از دو سال 5 روز درست در تاریخ صدمین سالگرد جشن انقلاب فرانسه، یعنی 31 مارس سال 1889 میلادی به پایان رسید.

کولوسئوم رومی در تور اروپا نوروز 1401

کولوسئوم در واقع تماشاخانه ای سه طبقه و باشکوه بوده در سرزمین روم باستان که گلادیتاتورها در بخش وسط و میدان مانند آن به جنگ با حیوانات وحشی و درنده خو می پرداختند. این مجموعه عظیم باستانی گنجایشی بین 50000 نفر تا 80000 نفر داشته که هر یک از اقشار جامعه در بخش مخصوص به خود به تماشای بازی ها می نشسته اند. کلسئوم 8 ورودی مختلف داشته که یکی مخصوص امپراتور بوده و باقی آن ها مورد استفاده عموم مردم قرار می گرفته است.

نورماندی، فرانسه در تور اروپا نوروز 1401

یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری در فرانسه Mont-St-Michel است که مربوط به قرون وسطی است. غروب آفتاب Mont-St-Michel را هرگز فراموش نکنید چرا که یکی از زیبا ترین مناظر در این موقع به Mont-St-Michel تعلق دارد

بروکسل، بلژیک در تور اروپا نوروز 1401

از قرن 15 میلادی تا کنون در میدان اصلی بروکسل سالن شهر واقع شده است که در آن از معماری فنلاندی قرون وسطی استفاده شده است. مردم از آن هم دیدن می کنند.

کلیسا Duomo ایتالیا در تور اروپا نوروز 1401

یکی از شاهکار های مهندسی معماری جهانی، کلیسا Duomo  است. این کلیسا به نام Santa Maria del Fiore معروف است.

Colosseum  ایتالیا در تور اروپا نوروز 1401

آمفی تئاتری که در رم ایتالیا واقع است یکی از عجایب هفت گانه جهان به شما می رود که از پر بازدید ترین محل گردشگری این کشور و حتی اروپا به حساب می آید.

Alhambra اسپانیا در تور اروپا نوروز 1401

مردم کوه های آندلس که اهل آفریقای شرقی هستند به تمدن خود بسیار اهمیت می دهند. Alhambra  یکی از نمود تمدن این مردم است که هم برای این مردم و هم برای گردشگر ها اهمیت ویژه دارد. در این منطقه حیاط سر شار از گل و گیاه رنگا رنگ است و آب نمایی زیبا در آن جلوه گری می کند

تور اروپا نوروز 98
تور اروپا نوروز



پارتنون یونان در تور اروپا نوروز 1401

پارتنون مهم ترین و معروف ترین بنای تاریخی و باستانی در نزدیکی آکروپولیس آتن است. پارتنون اکروپولیس خاص ترین بنای تاریخی در فرهنگ اروپا شناخته شده است.

برج لندن انگلیس در تور اروپا نوروز 1401

یکی از بزرگترین جاذبه های توریستی لندن ساختمان ها و بناهای یادبود سلطنتی است. یکی از این قصرها و قلعه های معروف برج لندن است که به قصر سلطنتی ملکه نیز معروف است.

موزه پرادو اسپانیا در تور اروپا نوروز 1401

مادرید پایتخت کشور اسپانیا به نوعی قطب فرهنگی این کشور نیز محسوب می شود. خانه سلطنتی اسپانیا به همراه بسیاری دیگر از بناهای تاریخی در این شهر واقع شده است .

Stonehenge انگلیس در تور اروپا نوروز 1401

یک بنای تاریخی که یکی از معروفترین های سازه های ماقبل تاریخ در دنیا نیز است در نزدیکی ویلشایر انگلیس واقع شده و در اصل حلقه ای از تخته سنگ های ایستاده است در کنار هم تشکیل شده است.

بازار بزرگ استانبول در تور اروپا نوروز 1401

این بازار زیبا با سرامیک هایی با نقوش دست ساز، فانوس های زیبا، فرش های خوش نقش و نگار، ظروف مسی، جواهراتی از جنس طلا و به سبک هنر بیزانسی و بسیاری محصولات چشم گیر دیگر در بنایی طاقی شکل متعلق به قرن پانزدهم میلادی بسیاری از گردشگران مشتاق را بسوی خود می کشاند.

کلیسای جامع نوتردام پاریس در تور اروپا نوروز 1401

این کلیسا که شاهکاری در سبک معماری گوتیک به حساب می آید (دیوارهای حائل سر به فلک کشیده، آب پران های خمیده و پنجره هایی زیبا به شکل گل رز) از تاریخ ساختش در سال 1345 تا به امروز در برابر یورش انقلابی های افراطی و پروتستان ها، ارتش های اشغالگر و بازسازی های سوال برانگیز دوام آورده است.

کلیسای سنت پیتر ایتالیا در تور اروپا نوروز 1401

این کلیسا که یکی از مقدس ترین اماکن برای کاتولیک های سراسر جهان است با طلاکاری ها، ستون های سنگ مرمر، نقاشی هایی از فرشتگان، مجسمه های نمادین و آثاری از برجسته ترین هنرمندان دوره رنسانس از جمله رافائل، برونلسکی، برنینی و میکل آنژ که طراحی و ساخت مجسمه پیتا و همچنین طراحی گنبد عظیم این کلیسا را انجام داد هرساله خیل عظیم بازدیدکنندگان را بسوی خود می کشاند.

کلیسای سکرهکر دو مونمارتر پاریس در تور اروپا نوروز 1401

ین کلیسای زیبا بر فراز تپه مون مارتر واقع است و به دلایل مختلفی بازدیدکنندگان بسیاری را بسوی خود می کشاند. بسیاری از بازدید کنندگان این کلیسا برای انجام مراسم دعا و نیایش به آن قدم می گذارند اما دیگر گردشگران برای دیدن نمای 360 درجه از شهر نور (لقب جهانی شهر پاریس) وارد این کلیسا می شوند.

پارک دیزنی لند فرانسه در تور اروپا نوروز 1401

زمانی که اولین پارک اروپایی دیزنی لند در سال 1992 راه اندازی شد، بسیاری از فرانسوی ها علیه ”امپریالیسم فرهنگی“ که در نتیجه ترویج این سمبل آمریکایی در چهل کیلومتری شهر پاریس آغاز شده بود اعتراض کردند، اما امروزه این پارک تفریحی یکی از پربازدیدترین اماکن اروپا به شمار می رود.

موزه لوور پاریس در تور اروپا نوروز 1401

موزه لوور که بزرگترین موزه جهان است هم از لحاظ سبک معماری (همه موافق اضافه شدن در وروری هرمی شکل و شیشه ای به ارتفاع 69 فوت که در سال 114019 توسط آی. ام. پی طراحی شد، نبودند) و هم از لحاظ نگهداری 35000 شاهکار هنری که مکانی رویایی را برای هنردوستان فراهم آورده، مورد توجه و بحث فراوان است

کاخ ورسای فرانسه در تور اروپا نوروز 1401

چنین بنظر می رسد که لویی چهاردهم با احداث این کاخ زیبا، که از ابتدا قرار بود تنها کاخ شکار باشد و امروزه جزء میراث جهانی یونسکو است، کاری بسیار بزرگ را انجام داده است.

خیابان بوربن نیواورلئان در تور اروپا نوروز 1401

فقط در صورتی که فرد خسیسی باشید نمی توانید از گشت و گذار در خیابان بوربن لذت ببرید. صدای آرام موسیقی و انواع نوشیدنی ها نیز لذت این خیابان را برای گردشگران دوچندان می کند. این مسیر تاریخی و محله فرانسوی ها پر از رستوران های شلوغ است.

ونیز ایتالیا در تور اروپا نوروز 1401

این شهر هرگز جذابیتش را از دست نداده و به ویژه در تابستان‌ها، پذیرای گردشگران بسیاری است. این اتفاق البته دلیل محکمی نیز دارد: شهری که انگار تعمداً بر روی آب ساخته و عاشقانه‌هایی که در آن روی می‌دهد. موزه‌ها و کلیساهای این شهر سراسر از شکوه معماری است. ونیز در 365 روز سال جادو می‌کند و روزانه هزاران گردشگر محو تماشای جادوی آن می‌شوند.

پاریس فرانسه در تور اروپا نوروز 1401

پاریس یکی از زیباترین شهرهای جهان است. نمای طلایی رنگ، عمارت‌های مشهور، رنگ‌های زنده و روستاهای اطراف آن چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. در ورای نماهای تاریخی و زیبای شهر شاهد پژوهشگاه‌ها و دانشگاه‌های فوق پیشرفته‌ای در این شهر زیبا هستیم. گرچه پاریس شهری کاملا توریستی است، اما جمعیت ساکن آن نیز بسیار زیاد است. در قلب شهر، تقریبا هیچ جای خالی برای سکونت وجود ندارد و مردم با هیجان زیادی در آن گذران زندگی می‌کنند.

رم ایتالیا در تور اروپا نوروز 1401

آب و هوای معتدل مدیترانه‌ای در کنار تاریخ آن گردشگران زیادی را به ویژه از کشورهای سرد شمال اروپا به سمت خود جذب می‌کند. رم بدون اغراق مشابه یک صحنه تئاتر است. کافه‌ها و رستوران‌های بسیار زیبای این شهر می‌تواند زنگ تفریح شما را تضمین کند. آنقدر گزینه در این شهر زیاد است که شاید وقت کافی برای امتحان همه آن‌ها نداشته باشید. مکان‌های باستانی، کلیساهای کهن، برج پیزا و نقاشی‌های ارزشمند باعث خواهد شد تا زمانی طولانی را در آن سپری کنید.

europe-tour-norouz
europe-tour-norouz



آمستردام هلند در تور اروپا نوروز 1401

آمستردام تمام ویژگی‌های یک کلان شهر را دارد، اما آنقدری کوچک است که بتوانید با یک دوچرخه در آن رفت و آمد کنید. ساختمان‌های زیبا و پل‌های متعدد بر روی رودخانه همان حس دوست داشتنی روستاها را به ما الهام می‌کند، اما از طرفی هم می‌توانید از موزه‌های مدرن آن دیدن کنید. آمستردام تاریخی کهن را در معماری روز یدک می‌کشد.

فلورانس ایتالیا در تور اروپا نوروز 1401

فلورانس یکی از هنری‌ترین شهرهای اروپا و میزبان هنرمندان بسیاری چون لئوناردو داوینچی بوده است. آنقدر نمایشگاه‌های هنری و معماری در این شهر زیاد است که واقعا نمی‌دانیم از کجا شروع کنیم. فلورانس شهری زنده با رستوران‌های فوق‌العاده است. فلورانس از کانون‌های مالی و بازرگانی اروپای سده‌های میانه و از ثروتمندترین شهرهای دوران خود بود. این شهر را خاستگاه رنسانس ایتالیایی به شمار آورده و به آن لقب «آتن سده‌های میانه» داده‌اند.

بارسلونا اسپانیا در تور اروپا نوروز 1401

بارسلونا دومین شهر بزرگ اسپانیا پس از مادرید و مهم‌ترین بندر این کشور محسوب می‌شود. این شهر به طور کلی موزه‌ای برای نمایش معماری به سبک‌های مختلف از جمله گوتیک است. انواع کلیساها و موزه‌ها در کنار ساختمان‌ها و رنگ‌های زنده شهر می‌توانند روزهای زیبایی را برای شما رقم بزنند. این شهر هفت ساحل فریبنده نیز دارد که می‌توانید از آفتاب مطبوع آن استفاده کنید. رستوران‌های بارسلونا از نظر کیفیت تقریبا در تمام اروپا بی‌رقیب است. شهری قدیمی با محیطی هنری، ورزشی، علمی و همچنین فرهنگی که می‌تواند روزهای خوشی را برای شما تضمین کند.

برلین آلمان در تور اروپا نوروز 1401

گردشگران در طول تابستان از هوای مطبوع این شهر می‌توانند استفاده کنند. طبیعت زیبای شهر شما را به تحسین وا‌می‌دارد. برلین پس از سقوط مشهورترین دیوار جهان به مقصد گردشگران بدل شده و سالانه میزبان خیل عظیم گردشگران اروپایی است.

دوبروونیک کرواسی در تور اروپا نوروز 1401

شهر دوبروونیک کرواسی یکی از باشکوه‌ترین شهرهای این کشور است که نام آن به تازگی در میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است. این شهر در مقایسه با دیگر شهرهای کرواسی بیشترین میزان گردشگر را به خود جلب می‌کند. گفتنی است شهر دوبروونیک روزگاری پایتخت جمهوری راگوسا (1358 تا 1808 میلادی) بود. افراد زیادی به قصد تفریح و نه تجارت سالانه راهی این شهر می‌شوند. پیاده‌روهای شهر در کنار معماری زیبای کلیساهای آن باعث می‌شود تا شما فکر کنید که همچنان در قرون وسطی زندگی کنید. در کنار تمام این موارد باید سواحل زیبا، دریای خوش رنگ و غذاهای دریایی دل‌چسب آن را نیز اضافه کنید.

استانبول ترکیه در تور اروپا نوروز 1401

استانبول یکی از کهن‌ترین و زیباترین شهرهای جهان است. این شهر در واقع تنها شهری است که در دو قاره (آسیا و اروپا) واقع شده است. تنگه بوسفور این شهر را به دو نیم تقسیم می‌‎کند. مناره‌ها و گنبدهای مساجد نمایی زیبا و تاریخی را به شهر بخشیده است. نام شهر پیشتر قسطنطنیه و رم جدید بود، اما بین ساکنین آن مقبول نگشت و امروزه با نام استانبول از آن یاد می‌شود.

لندن انگلیس در تور اروپا نوروز 1401

افراد بسیاری از سراسر جهان برای اهداف گردشگری، زندگی و یا کار روانه لندن می‌شوند. موزه بریتانیا، نگارخانه ملی و موزه تاریخ طبیعی لندن، موزه علوم، موزه ویکتوریا، موزه مادام توسو و برج لندن از جمله دیدنی‌های این شهر است. همچنین شما می‌توانید از انواع کافه‌های و رستوران‌های زیبای شهر لندن نیز دیدن کنید. لندن در چند دهه اخیر یکی از توریستی‌ترین شهرهای جهان بوده است.

آتن یونان در تور اروپا نوروز 1401

پایتخت کشور یونان شهر آتن است که پر جمعیت ترین شهر این کشور می باشد. آتن در نزدیکی خلیج سالونیک قرار دارد و به عنوان مهد اساطیری یونان و تمدن اروپا نیز محسوب می شود. قدمت این شهر به سه هزار سال پیش باز می گردد. نام «آتن» از کلمه یونانی «آتنا» به معنای الهه عقل و خرد گرفته شده است. آتن زادگاه فلاسفه ای همچون سقراط، افلاطون و ارسطو بوده است. وجود باغ های سرسبز، پارک های چشم نواز، سواحل زیبا و .... از دیگر جاذبه های گردشگری در این شهر می باشد.

ماترا ایتالیا در تور اروپا نوروز 1401

یکی دیگر از شهرهای توریستی در اروپا، شهر ماترا می باشد که در جنوب ایتالیا قرار دارد. این شهر بوسیله صخره های سنگی احاطه شده است. وجود کاخ های باروک، کلیساهای سنگی و رومی که نمادی از اشرافیت در دوره قرون وسطی هستند، موجب محبوبیت این شهر برای توریست ها و گردشگران شده است.

پورتو پرتغال در تور اروپا نوروز 1401

یکی دیگر از شهرهای توریستی در اروپا، شهر پورتو می باشد که در کشور پرتغال قرار دارد. این شهر در محل تلاقی رودخانه‌ دورو به اقیانوس اطلس قرار دارد که همین امر موجب زیبایی فضای شهر شده و آن را به مقصد گردشگران و توریست ها تبدیل کرده است. همچنین وجود آثار و ابنیه های تاریخی مربوط به قرون وسطی از دیگر امتیازات شهر پورتو می باشد. از جمله مهمترین مکان های گردشگری این شهر می توان به کلیسای سائو فرانسیسکو، کاسادا موزیک، کلیسای جامع پورتو، پل دم لوئیس، کاخ دا بولسا، کتابفروشی Livraria Lello و ... اشاره کرد.

سارایوو بوسنی و هرزگوین در تور اروپا نوروز 1401

یکی از زیباترین شهرهای کشور بوسنی و هرزگوین شهر سارایوو می باشد که پایتخت این کشور است و به دلیل داشتن طبیعت زیبا، به یک شهر توریستی تبدیل شده است. از جمله مکان های دیدنی سارایوو می توان به جنگل، دریاچه و سواحل آن اشاره کرد. مدیریت شهر هم برای رفاه گردشگران اقامتگاه های لوکس، رستوران، کافه تریا، مکان های سرگرمی و مهیج متعددی را راه اندازی کرده است.

دوبروونیک کرواسی در تور اروپا نوروز 1401

کرواسی یکی از کشورهای زیبا و با قدمت تاریخی طولانی است که تعدادی از مکان های گردشگری آن در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. دوبروونیک به عنوان زیباترین شهر کرواسی می باشد که در مقایسه با دیگر شهرهای این کشور، گردشگران بیشتری را به سمت خود جذب می کند. خیابان های این شهر با معماری زیبایی ساخته شده اند. سواحل شگفت انگیز، دریای خوش رنگ، رستوران های لوکس، کلیساهایی مربوط به قرون وسطی و .... دوبروونیک را به یک شهر توریستی در اروپا تبدیل کرده است.

فلورانس ایتالیا در تور اروپا نوروز 1401

شهر فلورانس هنری ترین شهر اروپاست که هنرمندان زیادی چون لئوناردو داوینچی به خود جذب می کند . به قدری نمایشگاههای هنری و معماری در شهر فلورانس زیاد است که نمی دانید از کجا شروع به تماشا کنید . فلورانس شهری زنده با رستوران های منحصر به فرد است . این شهر بهترین کانون مالی و بازرگانی اروپای سده های میانه و ثروتمندین شهر دوران خود بوده است . فلورانس با لقب آتن سده های میانه خاستگاه رنسانس ایتالیایی بوده است .

بارسلونا اسپانیا در تور اروپا نوروز 1401

شهر بارسلونا بعد از مادرید دومین شهر بزرگ اسپانیا و بهترین بندر این کشور است . شهر بارسلونا موزه ای برای نمایش معماری به سبک های مختلف چون گوتیک است . در کنار ساختمان ها و رنگ های شهر انواع موزه ها و کلیساها وجود دارد که روزهای زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد .

تور اروپا نوروز 98
تور اروپا نوروز



شهر دوبروونیک کرواسی در تور اروپا نوروز 1401

این شهر باشکوه ترین شهر کرواسی است که نام آن در میراث جهانی یونسکو هم به ثبت رسیده است . شهر دوبروونیک در مقایسه با دیگر شهرهای کرواسی گردشگران بیشتری به خود جذب می کند . در زمان های دور شهر دوبروونیک پایتخت جمهوری راگوسا بوده است .

نیس فرانسه در تور اروپا نوروز 1401

نیس در امتداد ساحل جنوب شرقی فرانسه است و یکی از زیباترین و بزرگترین شهرهای فرانسه به شمار می رود. با رفتن به نیس سفری به یاد ماندنی خواهید داشت. بوتیک های عجیب و غریب ، رستوران های معتبر و پر جنب و جوش و فراوانی جشنواره های تابستانی همچون فستیوال جاز می تواند خاطره ای شیرین برایتان رقم بزند.

میکونوس یونان در تور اروپا نوروز 1401

میکونوس یکی از بهترین مکان های یونان است که می توانید تابستان را در آنجا بگذرانید. بسیاری از جشنواره ها و کنسرت های باز ، تئاتر و نمایشگاه های هنری در این فصل برگزار می شود. اما به دلیل ازدیاد گردشگران در این فصل، سفر به این جزیره یونانی تا حدودی گران است. گردشگران بسیاری با تور اروپا به این جزیره زیبا سفر می کنند

مونیخ آلمان در تور اروپا نوروز 1401

مونیخ دارای آب و هوای بسیار دل انگیز و طبیعت بسیار زیبایی است.مونیخ یکی از بهترین شهرهای اروپایی برای تعطیلات است. کیساهای باستانی و باغ های بزرگ از جمله جاذبه های گردشگری مونیخ به شمار می روند.

پراگ جمهوری چک در تور اروپا نوروز 1401

پراگ، شهر پل‌ها، شهر کلیساهای قدیمی و برج‌های طلایی، شهر کافکا و کوندرا، شهر فرهنگ و هنر ادب اروپاست. سفر به پراگ، به سفر به تمام اروپا می‌ماند. می‌گویند هیچ تور اروپایی بی تماشای پراگ کامل نمی‌شود و تماشای خود شهر، به این می‌ماند که تمام اروپا را گشته باشید.

سانتورینی یونان در تور اروپا نوروز 1401

سانتورینی یکی از زیباترین جزایر یونان است و برای غروب زیبا ، هتل های خوب و سفری عاشقانه در جهان معروف است. زوج ها در سواحل قرمز و سیاه و سفید این جزیره قدم می زنند و لحظاتی عاشقانه را تجربه خواهند کرد.

کرت یونان در تور اروپا نوروز 1401

برای گردشگران دنیا کرت جایی است برای دریا و سواحل و مناظر بدیع و زیبای آن. جزیره‌ی کرت، با آب‌وهوای گرم و معتدل، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفرهای بهار و تابستان و همچنین ماه عسل است.

بورا بورا فرانسه در تور اروپا نوروز 1401

بورا بورا یکی از جزایر بادپناه جزیره‌های سوسایتی پلینزی فرانسه و یکی از مناطق آنسوی دریاهای فرانسه در اقیانوس آرام است. از آن به عنوان زیباترین جای جهان یاد می‌شود و مکانی رویایی برای ماه عسل است اما قیمت هتل در این جزیره خیلی بالاست.

تاهیتی فرانسه در تور اروپا نوروز 1401

تاهیتی بزرگ‌ترین جزیرهٔ در گروه‌جزیرهٔ پولینزی فرانسه از کشور فرادریایی است که در جزایر سوسایتی در اقیانوس آرام قرار دارد. تاهیتی با سواحل شن و ماسه و بهترین غذاهای فرانسوی مکانی زیبا برای زوج هاست.

جزایر ویرجین بریتانیا در تور اروپا نوروز 1401

جزایر ویرجین بریتانیا، بخشی از یک مجمع الجزایر آتشفشانی در دریای کارائیب ، قلمرو های خارج از کشور بریتانیا است. سفر به BVIs بسیار گران قیمت است، اما برای زوج های تازه ازدواج کرده برای گذراندن لحظاتی خاطره انگیز بسیار ایده آل است.

مادرید اسپانیا در تور اروپا نوروز 1401

پایتخت اسپانیا بزرگ و شلوغ است اما تاپاس های خوشمزه ، نوشیدنی های فراوان و فلامنکو باعث شده است که مادرید بسیار محبوب باشد. همچنین هتل های مادرید در سطح جهانی هستند.

آنگویلا شرق جزایر ویرجین بریتانیا در تور اروپا نوروز 1401

آنگویلا جزیره ای در دریای کارائیب، شرق جزایر ویرجین بریتانیاست. سفرهای دریایی ، ویلاهای لوکس و هتل های درجه یک باعث شده است که این جزایر بسیار محبوب زوج های جوان شود.

خط راه آهن سریع السیر برنینا(Bernina) سوئیس به ایتالیا در تور اروپا نوروز 1401

طول این مسیر 123 کیلومتر و مدت زمان طی کردن آن 4 ساعت است. مسیری که از میان مناظر طبیعی مبهوت کننده، تونل ها، پل و دهکده.های زیبا می گذرد. از سوئیس تا بخش آلپ ایتالیا، نقاطی قرار گرفته اند که بینهایت دیدنی و چشم نواز هستند

مادرید و اوویه دو(Oviedo) اسپانیا در تور اروپا نوروز 1401

کیلومتر مسیر سبز و دیدنی که سفر در مسیر آن 5 ساعت به طول می انجامد. مسیری که از پایتخت کشور اسپانیا تا مرکز شاهزاده نشین آستوریاس طی می شود بسیار مورد توجه مسافران قرار گرفته است.

راه آهن راین غربی آلمان در تور اروپا نوروز 1401

این مسیر 185 کیلومتر امتداد داشته و بهترین فصول برای سفر در آن بهار و پائیز است. در این مسیر قطار با رودخانه راین همسفر می شود و در عین حال زیباترین چشم اندازهای این کشور را نیز در معرض دید مسافران قرار می دهد.

مسیر قطار دس پیگنز(Des Pignes) فرانسه در تور اروپا نوروز 1401

طول این مسیر 145 کیلومتر است که قطار ما آن را در مدت 3 ساعت می پیماید. در مسیر این خط ریل خصوصی، مسافران از میان زیباترین نواحی کشور فرانسه عبور می کنند. از آنجایی که پرووانس(Provance) به دلیل طبیعت بکر و مناظر خوش و آب و رنگش به شهرت رسیده ، این سفر بی تردید ایده خوبی به شمار می رود.

مسیر راه آهن ونیز- مونیخ، ایتالیا، آلمان در تور اروپا نوروز 1401

این مسیر دیدنی 450 کیلومتر امتداد داشته که این قطار آن را در مدت زمان 7 ساعت طی می کند. بیشتر از آنچه که تصور کنید در مسیر این قطار یکسره که بدون توقف از ونیز به مونیخ می رود جذابیت و زیبایی نهفته است.

بوداپست مجارستان در تور اروپا نوروز 1401

بوداپست یکی از زیباترین شهرهای اروپایی به شمار می رود. این شهر بزرگ با داشتن هتل ها و غذاخوری های بسیار زیاد و کم هزینه خود به گردشگران اجازه می دهد که طعم واقعی مجارستان را بدون داشتن کارت اعتباری بچشند.

لیسبونو پرتغال در تور اروپا نوروز 1401

مرکز پرتغال هرچیزی را که شما از اروپا انتظار دارید با هزینه های کم به شما ارائه می دهد. می توانید در یک هتل درجه یک اقامت کنید و در رستوران های خوب بدون نگرانی از هزینه غذایتان را میل کنید.

کراکوف لهستان در تور اروپا نوروز 1401

کراکوف با داشتن بیش از 750 سال تاریخ ی یکی از مهمترین شهرهای فرهنگی اروپا است و به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا انتخاب شده است و بخش مرکزی آن نیز در فهرست میراث جهانی به ثبت رسیده است. این شهر برای مسافرانی که قصد دارند هزینه های کمی پرداخت کنند بسیار مناسب است. هزینه هتل ، رستوران و شب زنده داری ها در این شهر کم است.

دوبرونیک کرواسی در تور اروپا نوروز 1401

دوبرونیک یک شهر تاریخی در ساحل دریای آدریاتیک و در جنوب کرواسی واقع شده است. این بندر مروارید آدریاتیک لقب گرفته و یکی از مراکز توریستی مهم کرواسی می‌باشد. سفر به دوبرونیک واقعا مقرون به صرفه است و سفری به یادماندنی بدون داشتن نگرانی از هزینه ها را برایتان رقم خواهد زد.

والنسیا اسپانیا در تور اروپا نوروز 1401

والنسیا، یا به قول اسپانیایی‌ها بالنسیا، سومین شهر مهم این کشور بعد از مادرید و بارسلوناست؛ شهری اشرافی، قدیمی و زیبا که مرکز استان والنسیا نیز به شمار می‌رود. قیمت ها در این شهر به طور قابل توجهی از سایر شهرهای اروپایی پایین تر است.

europe-tour-norouz
europe-tour-norouz



تسالونیکی یونان در تور اروپا نوروز 1401

تسالونیکی، شهر دوم یونان، یکی از مقاصد توریستی برتر یونان به شمار می رود. این شهر دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است. نرخ هتل و اقامت در این شهر بسیار مقرون به صرفه است.

دالماتیا کرواسی در تور اروپا نوروز 1401

دالماتیا منطقه‌ای در ساحل شرقی دریای آدریاتیک است که تقریباً تمام آن در کرواسی امروزی واقع شده است. سواحل پاک، مکان های تاریخی و شرایط آب و هوایی خوب در فصل تابستان و هزینه های پایین ، باعث شده است که دالماتیا به یکی از بهترین مقاصد گردشگری اروپا تبدیل شود.

شهر ادینبورگ اسکاتلند در تور اروپا نوروز 1401

شهر ادینبورگ، جزء اولین شهرهای اروپایی است که انسان‌ها برای سکونت انتخاب کرده‌اند. در شهر ادینبورگ شاهد معماری مدرن در کنار معماری قرون وسطایی خواهید بود.

شهر سویل اسپانیا در تور اروپا نوروز 1401

شهر سویل یکی از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری در جهان به شمار می‌رود. شهر سویل باستانی و قدیمی است. به همین دلیل منبع تماشایی خوبی در زمینه هنر و معماری به شمار می‌رود.

شهر سیه‌نا ایتالیا در تور اروپا نوروز 1401

تمام گردشگران بعداز اینکه از شهر سیه‌نا بازدید می‌کنند تنها یک واکنش دارند و آن‌هم اعلام علاقه شدیدشان به این شهر است. این یکی از بهترین شهر‌های حفظ‌شده از قرون‌ وسطا در ایتالیا است.

شهر سن سباستین اسپانیا در تور اروپا نوروز 1401

از دیدن شهر زیبای سن سباستین لذت ببرید. شهر سن سباستین، اسپانیا شهری ساحلی زیبا متعلق به منطقه باسک و در نزدیکی خلیج بیسکی است.

زاگرب کرواسی در تور اروپا نوروز 1401

اگر شما علاقه مند سرسخت موسیقی هستید زاگرب پایتخت کرواسی محل مناسبی برای این امر است . با  قایق ها و آفتاب زیبای  آن، این شهر بهشتی زیبا  برای عاشقان موسیقی است. سراسر جهان از جشنواره های موسیقی در زاگرب استقبال می کند. غذاهای کرواتی خوشمزه از جاذبه های این شهر است این یکی از نادیده ترین مقصدهای اروپا است تجربه ای شگفت انگیز  در این شهر داشته باشید

میلان ایتالیا در تور اروپا نوروز 1401

میلان، شهر مد و کسب و کار در ایتالیا، مقصدی لوکس و  شیک است. این شهر فقط بهشت کاسب های خرده فروش نیست، بلکه با موزه ها و معماری ارزشمند خود  محل مناسبی برای دوستداران هنر است.غذای Cotoletta آلا میلان (پوشیده با نان کتلت گوشت گوساله)  جوانه های چشایی شما را تحریک خواهد نمود همراه با مجموعه ای از غذاهای لذیذ که در این شهر ارائه می شود شما از رستوران گردی در میلان لذت خواهید برد این شهر خانه دو تیم معروف فوتبال است.

گاتلند سوئد‏‎ در تور اروپا نوروز 1401

گاتلند بزرگترین جزیره سوئد است که قدمت تاریخی دارد در رده دوم قرار گفته است، این جزیره در کنار دریای بالتیک قرار دارد ‏و مناظری زیبا و شگفت انگیز ، سواحل شنی آرام و دلنشین و همچنین چندین جاذبه تاریخی از جمله شهر قرون وسطای ویزبی ، ‏دارد.

گالیسیا اسپانیا ‏ در تور اروپا نوروز 1401

کالیسیا برای گردشگران تجربه ای جدید در اسپانیا خواهد بود. سواحل زیبای آن و غذاهای دریایی آن بسیار مورد توجه قرار ‏گرفته اند.

شمال مونته نگرو ‏‏‏‎کرواسی در تور اروپا نوروز 1401

قسمت های شمالی کشور مونته نگرو پوشیده از درخت و فضای سبز است. علاوه بر اینها روستاهای کوچکی که در این منطقه ‏قرار گرفته اند بسیار دیدنی هستند.

لیدز انگلستان ‏‏‎ در تور اروپا نوروز 1401

شهر لیدز تنها شهر انگلستان است که در لیست برترین مکان های دیدنی اروپا قرار گرفته است. در گذشته ، شهر لیدز یک شهر صنعتی ‏بود که صنعت اصلی آن ریخته گری و آسیاب پنبه بود.

آلنتجو پرتغال ‏ در تور اروپا نوروز 1401

آلتاجو شهری کوچک و رویایی در جنوب پرتغال است که در کنار رودخانه ای به نام تاگوس قرار گرفته است. به همین جهت ‏معنای نام آن شهری در کنار تاگوس می باشد.

آلمان شمالی ‏ در تور اروپا نوروز 1401

آلمان شمالی منطقه ای در شمال آلمان است که در مرز دریای بالتیک قرار گرفته است. این منطقه بخاطر داشتن سواحل زیبا و تپه ‏های سرسبز بین گردشگران شهرت دارد.

Orheiul Vechi‏ مولداوی‏‎ در تور اروپا نوروز 1401

‏اولد اورهی منطقه ایست تاریخی و دیدنی در مولداوی که در نزدیکی شهر کیشیناو – پایتخت این کشور – قرار گرفته است. این ‏منطقه طبیعتی بکر و دیدنی دارد و در عین حال همانند یک مجموعه تاریخی در فضای باز می باشد.

پافوس قبرس اروپایی‏‏‏‏‏‏‏ در تور اروپا نوروز 1401

پافوس ، پایتخت فرهنگی اروپا در سال جاری نامیده شده است. این شهر در جنوب غربی جزیره قبرس در دریای مدیترانه قرار ‏گرفته است که علاوه بر سواحل زیبا و بکری که دارد ، جاذبه های تاریخی و فرهنگی آن نیز متعدد است.

تور اروپا نوروز 98
تور اروپا نوروز



لو آور فرانسه ‏‏‎ در تور اروپا نوروز 1401

لو آور بندر اصلی در شمال فرانسه است ، این شهر در دهانه رود سن قرار گرفته است . این شهر صدمات سختی در جنگ جهانی ‏دوم دید و آنچه امروزه در آن دیده می شود شهری نو و بازسازی شده پس از جنگ است

وین اتریش در تور اروپا نوروز 1401

وین محبوب دل‌دادگان موسیقی است. موسیقی بخشی جدایی‌ناپذیر از هویتِ شهریِ وین و وینی‌هاست. وینِ امروز شهری مدرن است، اما سایه‌ی سنت‌های دل‌نشین و قدیمی هنوز روی سر این شهر است. وین موزه‌های بسیار زیادی هم دارد و موزه‌ی تاریخ هنر در رینگ اشتراسه از زیباترین موزه‌های اروپا و حتی جهان است.

اتریش در تور اروپا نوروز 1401

اتریش با دو شهر زالتسبورگ و وین بین گردشگران مشهور است. فصل بهار بهترین زمان برای بازدید از این دو شهر است پس فرصت‌تان را از دست ندهید. شهری که از موتسارت، هایدن و جولی اندروز الهام گرفته به خودی خود مسحور کننده است اما اگر زیبایی خیره کننده ساختمان‌هایی با معماری سبک باروک را به آن اضافه کنید و مناظر خیره کننده کوه‌های آلپ را هم در نظر بگیرید، دیگر نمی‌توان از خیر سفر کردن به زالتسبورگ گذشت.

نظر خود را درباره «تور اروپا نوروز» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تور اروپا نوروز فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.