زمان مطالعه: 6 دقیقه
بهترین کراتین های بدنسازی بازار با قیمت

بهترین کراتین های بدنسازی بازار با قیمت

یکی  از پرفروش ترین مکمل های بدنسازی کراتین است کراتین های موجود در بازار با برند های مختلفی عرضه می شوند...
یکی  از پرفروش ترین مکمل های بدنسازی کراتین است کراتین های موجود در بازار با برند های مختلفی عرضه می شوند اما این که به کدام برند کراتین می توان اعتماد کرد مسئله ای است که نیاز به تحقیق دارد اگر زمان لازم برای تحقیق دقیق برای یک برند را ندارید به یک داروخانه مراجعه کنید و یک کراتین داروخانه ای (اصطلاحی است که به کراتین هایی که در دروخانه ها به فروش میرسد) خرید کنید در زمانی که شما به داروخانه مراجعه می کنید اولین حسنی که برای شما دارد جنس اصل خرید می کنید، متاسفانه در بازار ایران کراتین های تقلبی بسیار است. دومین حسن برای شما این است که قیمت کراتین در داروخانه های مصوب بوده و هیچ داروخانه ای اجازه فروش با قیمت بالاتر را ندارد. پس خرید از مراکز دیگر به شما پیشنهاد نمی شود

پر فروش ترین کراتین ها در داروخانه های ایران

کراتین مونوهیدرات ناترند (Nutrend Creatine Monohydrate)

کراتین ناترند در بهبود عملکرد ماهیچه در طول تمرین در ورزشکاران که دچار گرفتگی عضلات می شوند بسیار موثر و مفید می باشد. و در افزایش قدرت عضلانی تاثیری مثبت داشته.

کراتین مونوهیدرات ناترند برای ورزشکارانی که می خواهند قدرت عضلانی خود را افزایش دهند بسیار مناسب است این کراتین جز بهترین کراتین ها محسوب می شود. کراتین عملکرد ماهیچه ها را در طول تمرینات ارتقا می بخشد. کراتین ناترند مونوهیدرات علاوه بر افزایش قدرت ورزشکاران، این توانایی را دارد تا حجم عضلات را نیز افزایش دهد. کراتین را می توان در غذا های روزانه نیز یافت، اما معمولا میزان بسیار زیادی از کراتین موجود در غذا در حین پختن آنها از بین می رود. بنابراین مصرف مکمل های کراتین، به ویژه مکمل کراتین مونوهیدرات ناترند می تواند برای ورزشکاران حرفه ای این اطمینان را به همراه داشته باشد که میزان کراتین بدنشان در سطح تعادل قرار می گیرد. کراتین با کمک سنتز پروتئین به رشد عضلات کمک می کند. این میزان از تاثیر کراتین مونوهیدرات ناترند را می توان با مصرف روزانه 3 گرم بدست آورد.

با توجه به تنوع فراوان کراتین های مونوهیدرات پودری در دنیا، شرکت ناترند برای تولید این محصول از مرغوب ترین و خالص ترین نوع کراتین مونوهیدرات استفاده کرده است تا تاثیر گذاری و ایمنی مورد انتظار ورزشکاران را برآورده سازد.

روش مصرف: روزهای تمرین: صبح 2.5 گرم با معده خالی و 2.5 گرم 30 دقیقه قبل از شروع ورزش مصرف کنید.

روزهای غیر تمرین: 5 گرم صبح ها با معده خالی مصرف شود.

این شیوه را برای مدت 4 هفته ادامه دهید و سپس به مدت 4 الی 6 هفته به بدن خود استراحت دهید و مصرف را متوقف کنید.

قیمت کراتین ناترند : 310000 تومان

 

بهترین کراتین های بدنسازی بازار با قیمت
بهترین کراتین های بدنسازی بازار با قیمت


 

پودر کراتین درایو نوترکس (Nutrex Creatine Drive)

دومین کراتین پرفروش ، درایو نوترکس است.مصرف این مکمل در روز، ماهیچه ها را از کراتین خالص مونوهیدراتی غنی می کند. و این باعث رشد ماهیچه ها، عملکرد قوی تر و افزایش ظرفیت ماهیچه ای در تمرین های سنگین می گردد.

مکمل کراتین درایو از کراتین خالص تهیه گردیده، میزان عوارض گوارشی و رفلکس های معده در آن به حداقل رسیده است. این فرآورده بارها مورد تحقیقات علمی قرار گرفته و از هر لحاظ محصولی مطمئن و مفید در رژیم های ورزشی می باشد. و بدون هیچ ماده طعم دهنده و افزودنی موجود می باشد

ویزگی های این کراتین:

- کراتین خالص مونو هیدرات - مناسب برای مصرف روزانه - بدون مزه و قابل حل در مایعات و انواع نوشیدنی های ورزشی - بدون عوارض گوارشی و رفلکس معده

قیمت کراتین نوترکس : 272000 تومان

 

drzohrezarepharmacy
drzohrezarepharmacy


 

کراتین بدنسازی فارماتک

کراتین بدنسازی یکی از منابع مهم انرژی در بدن می باشد، به ویژه در ورزشهای سرعتی و قدرتی. کراتین ذاتا ماده ای است که در آب قابل حل نمی باشد بلکه مخلوط می شود، بسیاری از شرکتهای سازنده مکمل های ورزشی، کراتین را با یک مولکول آب پیوند داده و بصورت منوهیدرات، آن را عرضه میکنند، تا در حلالیت و جذب آن در آب تاثیر گذار باشند.کراتین فارماتک ساخت کشور ایران به صورت مکمل کراتین بدون طعم،در بسته بندی های 300 گرمی روانه بازار پر رقابت مکمل های ورزشی می شود.کراتین به طور طبیعی در سلول های ماهیچه یافت می شود و به عضلات کمک می کند که در طول تمرینات سخت بتوانند انرژی را در بدن تولید کنند و همچنین با مصرف مکمل ورزشی کراتین فارماتک می توانند به افزایش وزن و افزایش هرچه بیشتر قدرت جسمانی خود بی افزاید.مکمل بدن سازی کراتین فارماتک باعث افزایش بهره وری بهتر به هنگام تمرینات شدید می شود و در زمان زیاد و طولانی مدت می توان به استقامت بدنتان کمک کند .

- این محصول بسیار با کیفیت بوده و بسیار راحت در انواع نوشیدنی قابل حل می باشد.

- این محصول در هر سروینگ خود 5000 میلی گرم کراتین و 2000 کالری به بدن انتقال می دهد.

- خاصیت سم زدایی و آنتی اکسیدانی، کاهش خستگی و افزایش نفوذ کراتین در سلولهای عضلانی و تحریک ترشح هورمون انسولین به دلیل دارا بودن تورین و آلفالیپوئیک اسید.

این کراتین رتبه سوم در پرفروشترین ها را داشته

قیمت کراتین فارماتک: 1140000 تومان

کراتین بدنسازی مکس ماسل

ریتبه چهارم از کراتین ها پر فروش به مکس تعلق می گیرد. بسیاری از ورزشکاران از مکمل های کراتین برای عضله سازی و رشد بهتر عضلات استفاده می کنند، اما قبل از مصرف کراتین بهتر است از فواید، عوارض و روش مصرف کراتین مطلع باشید.مصرف و فواید کراتین بدنسازی ،در عضله سازی و فرم دهی بدن بسیار موثر است اما مصرف بیش از اندازه از کراتین بسیار خطرناک می باشد.

کراتین به طور طبیعی در سلول های ماهیچه یافت می شود و به عضلات کمک می کند که در طول تمرینات سخت بتوانند انرژی را در بدن تولید کنند و همچنین با مصرف پودر مکس کراتین مکس ماسل می توانند به افزایش وزن و افزایش هرچه بیشتر قدرت جسمانی خود بی افزایند.مکمل بدن سازی کراتین، کراتین مکس ماسل باعث افزایش بهره وری شما هنگام تمرینات شدید می شود و در زمان زیاد و طولانی مدت می توان به استقامت بدنتان کمک کند .

پودر مکس کراتین بدون طعم و مزه بوده ولی به راحتی و سریع در انواع نوشیدنی های طعم دار نظیر آب میوه ها و شیر حل می شود و بسیار سریع و موثر عمل می کند.

اگر به دنبال ترمیم و رشد عضلات هستید و در صدد افزایش سیگنال های سلولی می باشید بهتر است ازکراتین مکس کراتین مکس ماسل استفاده کنید.

این مکمل فوق العاده در بسته بندی های 250 گلرمی با بهترین کیفیت و دارا بودن مجوز از سازمان غذا و داروی یک مکمل عالی ولی بدون مزه و قابل مخلوط شدن با شیر آب،آب میوه و یا نوشیدنی های پروتئینی دیگر می باشد.روزانه یک اسکوپ از آن 5 گرم کراتین و کالری به بدن انتقال می دهد و دارای 50 سروینگ می باشد.

قیمت کراتین بدنسازی مکس ماسل: 167000 تومان

کراتین بدنسازی دوبیس (Doobis Creatine)

کراتین بدنسازی دوبیس ترکیبی‌ است که انرژی مورد نیاز عضلات را تامین می‌کند. کراتین بدنسازی در بدن انسان تولید می شود و در برخی‌ از مواد غذایی نظیر گوشت تازه نیز یافت می شود.کراتین در کبد، پانکرس و کلیه تولید می شود و توسط جریان خون به درون ماهیچه‌ها انتقال داده می شود. هنگامی که کراتین به ماهیچه‌ها وارد م یشود تبدیل به فسفوکراتین (کراتین فسفات) شده. این ترکیب قدرتمند نیز در نهایت به سوخت اصلی‌ ماهیچه‌ها آدنوزین تری فسفات یا (ATP) تبدیل می گردد. هنگام تمرین سطح (ATP) به سرعت کاهش می‌یابد.کراتین موجب بالا رفتن سطح (ATP) شده و دوباره به حالت اول خود باز می گردد.

کراتین بدنسازی دوبیس موجب بالا رفتن سطح توان فرد می شود. و موجب می گردد که ورزشکار با شدت و قدرت بالاتری به تمرین بپردازد. و در نهایت موجب افزایش حجم عضلات و رسیدن به فرم دلخواه شما می شود.

روش مصرف: اصولاً جهت نتیجه گیری کامل و صحیح لازم است مصرف کراتین را به دو مرحله ی بارگیری و نگهدارنده تقسیم کرد.

مدت مرحله بارگیری 5 روز است و مرحله نگهدارنده از روز ششم آغاز می شود.

5 روز اول روزانه 4 بار و هر بار یک پیمانه و بعد از 5 روز، روزانه 1 تا 2 بار هر بار یک پیمانه.

قیمت کراتین دوبیس : 90000 تومان
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین کراتین های بدنسازی بازار با قیمت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین کراتین های بدنسازی بازار با قیمت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.