زمان مطالعه: 1 دقیقه
دانلود برنامه itunes برای کامپیوتر

دانلود برنامه itunes برای کامپیوتر

iTunes نرم افزاری مفید برای مدیریت دستگاه های مختلف شرکت اپل همانند iPod, iPhone و Apple TV می باشد. آسمونی در این بخش به...

برنامه iTunes چیست؟

iTunes نرم افزاری مفید برای مدیریت دستگاه های مختلف شرکت اپل همانند iPod, iPhone و Apple TV می باشد. آسمونی در این بخش به معرفی برنامه itunes می پردازد و لینک دانلود برنامه itunes برای کامپیوتر را منتشر می کند.

دانلود برنامه iTunes برای کامپیوتر

به وسیله برنامه itunes می توانید کارهایی مانند پخش و دانلود ویدیوها و موزیک های دیجیتالی و انتقال فایل های مختلف به آیفون و یا دیگر دستگاه های پخش صوتی دیجیتال را در ویندوز کامپیوتر خود از قبیل ویندوز XP ، 7 ، 8 و 10 انجام دهید. در حقیقت می توان برنامه itunes را پلی ارتباطی بین کاربران شرکت اپل و امکانات این شرکت دانست !به وسیله ی نرم افزار آیتونز به تمامی موزیک ها ، ویدئو ها ، نرم افزار ها و بازی های منتشر شده در شبکه ی ارتباطی شرکت اپل دسترسی خواهید داشت و به سادگی می توانید تمامی نرم افزارها و بازی های گوشی اپل آیفون را از این راه خریداری کنید . برنامه iTunes قادر است تمامی وسایل سرگرمی شما را در هر زمان و مکانی فراهم کند . از این رو به شما کاربران همیشگی یاس دانلود پیشنهاد می کنیم دانلود نرم افزار iTunes نرم افزار آیتونز برای مدیریت آیفون و آیپد را از دست ندهید .

ویژگی های برنامه iTunes

1- ویرایش اطلاعات فایل
2- کپی و انتقال فایل های مختلف به iPod یا دیگر دستگاه های پخش صوتی
3- ضبط دیسک های فشرده
4- سازماندهی موزیک ها در پلی لیست های مختلف
5- امکان کد گذاری موسیقی به برخی از فرمت های مختلف صوتی
6- دانلود موسیقی و ویدئو به صورت آنلاین
7- قابل اجرا در مک و ویندوز 10 ، 7 و 8

لینک دانلود
https://www.apple.com/itunes/

نظر خود را درباره «دانلود برنامه itunes برای کامپیوتر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دانلود برنامه itunes برای کامپیوتر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.