زمان مطالعه: 1 دقیقه
آیا می دانید علت تفاوت رنگ پوست در چیست؟

آیا می دانید علت تفاوت رنگ پوست در چیست؟

ما برای سالم ماندن به نور خورشید احتیاج داریم. نور خورشید به بدن ما كمك می كند تا ویتامینD بسازد. اما بعضی...
در این مطلب می خوانید : [بستن]

skin
skin

ما برای سالم ماندن به نور خورشید احتیاج داریم. نور خورشید به بدن ما کمک می کند تا ویتامینD بسازد. اما بعضی از اشعه های خورشید مانند اشعه ماوراء بنفش برای بدن زیان دارد. این اشعه پوست را می سوزاند و می تواند سرطان پوست نیز به وجود بیاورد. پوست ما برای دفاع در برابر اشعه ماوراء بنفش، دانه های قهوه ای رنگی به نام " ملانین" می سازد. همگی ما ملانین داریم ، اما برخی افراد بیشتر از بقیه دارند. کشورهای گرمسیر نزدیک استوا در مقایسه با کشورهای دورتر از استوا ، گرما و نور خورشید بیشتری دریافت می کنند. مردمی که در مناطق گرمسیر زندگی می کنند به طور طبیعی در برابر نور خورشید محافظت می شوند. زیرا پوست آنها ملانین بیشتری دارد. به همین دلیل پوست یک هندی یا کنیایی تیره تر از پوست یک آلمانی یا سوئدی است.

اگر یک فرد روشن پوست در برابر آفتاب قرار گیرد ، پوستش فوراً شروع به تولید ملانین بیشتر می کند و در نتیجه در اصطلاح سوخته یا برنزه می شود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آیا می دانید علت تفاوت رنگ پوست در چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آیا می دانید علت تفاوت رنگ پوست در چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.