زمان مطالعه: 2 دقیقه
استخدام پیک و تحویل دهنده

استخدام پیک و تحویل دهنده

در این مقاله از آسمونی در بخش استخدام مشاغل ، به معرفی شغل پیک و تحویل دهنده برای کسانی که به دنبال آگهی...

در این مقاله از آسمونی در بخش استخدام مشاغل ، به معرفی شغل پیک و تحویل دهنده برای کسانی که به دنبال آگهی استخدام پیک و تحویل دهنده هستند، می پردازیم.

آسمونی - استخدام پیک و تحویل دهنده
آسمونی - استخدام پیک و تحویل دهنده

آسمونی - استخدام پیک و تحویل دهنده قصد داریم در این مقاله همه ابعاد شغل پیک و تحویل دهنده از جمله، معرفی شغل پیک و تحویل دهنده ، وظایف شغل پیک و تحویل دهنده ، بازار کار شغل پیک و تحویل دهنده و ... را بررسی کنیم. از شما همراهان عزیز آسمونی دعوت می کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

معرفی شغل پیک و تحویل دهنده (استخدام پیک و تحویل دهنده)

شغل پیک و تحویل دهنده (استخدام پیک و تحویل دهنده) چیست؟

در میان مشاغل سریع و دست یافتنی، پیک موتوری شغلی خاص است. شاید به این دلیل که برای خیلی ها آسانتر از آنچه که هست به نظر می رسد یا شاید هم به این دلیل که برای کسانی که حال و حوصله گشتن به دنبال فرصت های شغلی و آگهی های استخدامی یا امیدواری برای موفقیت در آن را ندارند، از سر ناچاری تبدیل به اولین گزینه می شود. البته برای بعضی ها هم پیک موتوری یعنی شروع یک کار جذاب و متنوع و همان چیزی که دوستش دارند. هرچه باشد، این شغل یکی از شغل‌های پرخطری است که به گفته خود این افراد بیشترشان تحت پوشش بیمه هم نیستند.

ساعت کاری شغل پیک و تحویل دهنده (استخدام پیک و تحویل دهنده)

معمولا ساعت کار پیک موتوری حدود ساعت 9 صبح تا 17 عصر است.

درآمد شغل پیک و تحویل دهنده

آسمونی : مدیر یک رستوران در منطقه شش تهران گفته است: به پیک موتوری که در این رستوران جهت پخش غذا استخدام شده است، 650 هزار تومان حقوق ماهانه پرداخت می‌شود و ساعت کاری این رستوران از 11صبح تا 16 بعد از ظهر است. مدیر یک رستوران دیگر در تجریش می گوید: ساعت کاری این رستوران از 11 صبح تا 12 شب بوده و حقوق ثابت در نظر گرفته شده برای پیک موتوری یک میلیون و 200 هزار تومان است و علاوه بر این کرایه راه‌های مختلف به وی تعلق می‌گیرد که دریافتی ماهانه او به یک میلیون 800 هزار تومان در ماه می‌رسد. همچنین صبحانه، نهار، شام و جای خواب نیز برای او در نظر گرفته شده است. مدیر یک موسسه خیریه چنین عنوان می کند: برای کارمند پیک موتوری که جهت خالی کردن صندوق‌های این موسسه استخدام شده است یک میلیون و 200 هزار تومان حقوق پرداخت می‌شود، این در حالی است که از مزایای بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، حق سوخت و کارانه نیز برخوردار است و دو میلیون تومان سفته و یک ضامن معتبر نیز باید به موسسه معرفی کند. خالی کردن روزانه 40 صندوق این موسسه الزامی است. در همین مورد مسئول یکی از پیک موتوری‌های به نام تهران می‌گوید که به موتور سواران خود 25 درصد کمیسیون پرداخت می‌کند و سه میلیون تومان سفته همراه با یکی از مدارک شناسایی جهت ضمانت دریافت می‌کند، این در حالی است که هر موتورسوار، به طور میانگین روزانه 100 هزار تومان درآمد خواهند داشت. به گفته مسئول یک شرکت بازرگانی همچنین برای موتور سواران این شرکت یک میلیون و 400 هزار تومان حقوق در نظر گرفته شده است و از مزایای بیمه نیز برخوردار هستند.  

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «استخدام پیک و تحویل دهنده» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره استخدام پیک و تحویل دهنده فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.