زمان مطالعه: 1 دقیقه
سایبر ماندی و آنچه در دوشنبه آنلاین رخ میدهد

سایبر ماندی و آنچه در دوشنبه آنلاین رخ میدهد

امروزه خرید کردن یکی از لذتبخش ترین تفریح ها به حساب می آید؛ چه بسا که این خرید کردن از حراجی های متنوع باشد.

امروزه خرید کردن یکی از لذتبخش ترین تفریح ها به حساب می آید؛ چه بسا که این خرید کردن از حراجی های متنوع باشد. اما آیا تا بحال نام سایبر ماندی به گوشتان خورده است؟ حتما با رویداد جمعه سیاه آشنا هستید، اما نوع دیگری از حراجی ها وجود دارد که مختص خریدهای آنلاین است. این نوع از حراجی سایبر ماندی نام دارد و در آن محصولات متنوعی به فروش میرسند. با آسمونی همراه باشید.

دوشنبه مجازی (Cyber Monday)

تخفیف آنلاین
دوشنبه مجازی (Cyber Monday)

دوشنبه مجازی (Cyber Monday) یک روز پر از تخفیف برای کالاهای فروشگاه اینترنتی است که خرده فروشان آنلاین در جهت فروش بیشتر و انبارگردانی همانند روز جمعه سیاه برروی کالاهای خود تخفیف قرار می‌دهند و مردم می‌توانند به راحتی با دسترسی به اینترنت کالای مورد نیار خود را در این روز تهیه کنند. دوشنبه مجازی، دوشنبه بعد از روز شکرگزاری می‌باشد که هر ساله در ایالت متحده آمریکا برگزار می‌شود؛ که توسط چندین فروشگاه اینترنتی در سال ۲۰۰۵ آغاز شد. نام گذاری دوشنبه مجاری توسط آلن دیویس و اسکات سیلورمن برای اولین بار انتخاب شد و به سرعت پخش و رشد کرد

تفاوت Cyber Monday با Black Friday چیست؟

سایبر ماندی
سایبر ماندی

دو رویداد سایبر ماندی (Cyber Monday) و بلک فرایدی (Black Friday) هر دو به عنوان رویدادهای تخفیف و فروش مشهور هستند که هر ساله در آخر هفته ماه نوامبر در ایالات متحده و بسیاری از کشورها برگزار می‌شوند.

Cyber Monday

Black Friday

این رویداد پس از Black Friday، یعنی در دوشنبه بعد از جمعه سیاه، برگزار می‌شود. اصلی‌ترین تمرکز این رویداد بر روی فروش آنلاین است.

این رویداد هر سال در آخرین جمعه ماه نوامبر برگزار می‌شود. اغلب افراد این روز را به عنوان آغاز فصل خریدهای کریسمس و تعطیلات می‌شناسند.

تمرکز اصلی این رویداد بر روی تخفیفات آنلاین است. فروشگاه‌های آنلاین و وب‌سایت‌ها تخفیفات ویژه‌ای اعلام می‌کنند که افراد می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. تخفیفات بیشتر در فروشگاه‌ها و مراکز خرید فیزیکی ارائه می‌شوند. مردم به فروشگاه‌ها می‌روند تا از تخفیف‌ها بهره‌مند شوند.

تاکید بر تخفیفات الکترونیکی، نرم‌افزارها، سرویس‌های آنلاین و محصولات دیجیتالی است.

تخفیف‌ها مرتبط با محصولات گوناگون از لوازم الکترونیکی گرفته تا لباس و لوازم خانگی فیزیکی را شامل می‌شود.

سایبر ماندی از سال 2005 آغاز شد.

آغاز بلک فرایدی به سال 1869 میلادی مربوط می‌شود.

از تنوع کمتری نسبت به بلک فرایدی برخوردار است.

گستره فروش بالاتر، حجیم‌تری و تنوع بیشتری دارد.

تاریخ سایبر ماندی در ایران

تاریخ دوشنبه سایبری در سال 2023 میلادی 27 نوامبر یا 6 آذر 1402خواهد بود. سایبر ماندی (Cyber Monday) به اولین دوشنبه بعد از روز شکرگزاری و بلک فرایدی گفته می‌شود که در این روز بسیاری از فروشگاه‌ها اجناس و کالاهای خود را با تخفیف فوق‌العاده‌ای برای فروش می‌گذارند.

نظر خود را درباره «سایبر ماندی و آنچه در دوشنبه آنلاین رخ میدهد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سایبر ماندی و آنچه در دوشنبه آنلاین رخ میدهد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.