زمان مطالعه: 1 دقیقه
ماسک قهوه و ماست، یک ترکیب برای تقویت و زیبایی موها

ماسک قهوه و ماست، یک ترکیب برای تقویت و زیبایی موها

قهوه ماده ای طبیعی و در عین حال ارزان است که در جوانسازی، تقویت و خوش رنگ کردن موها بسیار مفید و موثر...

قهوه بر روی مو عجیب و غیرممکن به نظر بیاید اما می‌توانید آن را امتحان کنید و ببینید تاثیر آن حتی بهتر از رنگ موها و ماسکهای شیمیایی مو است. قهوه رنگدانه‌های قوی دارد و به سلامتی موها و جوان سازی و تقویت آنهانیز کمک می‌کند. علاوه بر این، آمونیاک و مواد شیمیایی که در رنگ موها و سایر محصولات زیبایی مو وجود دارد در قهوه نیست.

مواد لازم:

  • 3 تا 4 قاشق چای‌خوری قهوه
  • نصف فنجان ماست

در یک کاسه قهوه و ماست را با هم ترکیب کنید سپس این ترکیب را با قلمو یا انگشتتان روی موهایتان بزنید به طوری که همه نواحی مو از ریشه تا انتهای مو به آن آغشته شود. سپس موهایتان را داخل کیسه پلاستیکی ببندید و دور سرتان حوله بپیچید. بگذارید یک ساعت در همین حال باشد سپس آن را با آب گرم بشوی تا اثری از آن ماده بر روی موهایتان نماندید اما یادتان باشد که از شامپو استفاده نکنید. بعد از شست و شو موهایتان را خشک کنید و ببینید چقدر خوشرنگ و درخشان می‌شود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ماسک قهوه و ماست، یک ترکیب برای تقویت و زیبایی موها» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ماسک قهوه و ماست، یک ترکیب برای تقویت و زیبایی موها فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.