زمان مطالعه: 1 دقیقه
آشنایی با شهر کلمبوس ، بزرگترین شهر ایالت اوهایو آمریکا

آشنایی با شهر کلمبوس ، بزرگترین شهر ایالت اوهایو آمریکا

کلمبوس مرکز ایالت اوهایو آمریکا و بزرگ‌ترین شهر این ایالت است. کلمبوس با جمعیت 879٬170 نفر در سرشماری سال 2017...

کلمبوس مرکز ایالت اوهایو آمریکا و بزرگ‌ترین شهر این ایالت است. کلمبوس با جمعیت 879٬170 نفر در سرشماری سال 2017 چهاردهمین شهر پرجمعیت در ایالات متحده است و یکی از سریعترین شهرهای بزرگ در حال رشد در کشور محسوب می‌شود. برای آشنایی با شهر کلمبوس ، بزرگترین شهر ایالت اوهایو آمریکا این بخش آسمونی را مطالعه نمایید.

آشنایی با شهر کلمبوس ، بزرگترین شهر ایالت اوهایو آمریکا
آشنایی با شهر کلمبوس ، بزرگترین شهر ایالت اوهایو آمریکا



آشنایی با شهر کلمبوس ، بزرگترین شهر ایالت اوهایو آمریکا

کلمبوس سومین پایتخت ایالتی پرجمعیت در ایالات متحده (پس از فینیکس، آریزونا و آستین تگزاس) و دومین شهر پرجمعیت در غرب میانه (پس از شیکاگو و ایلینوی) است. این شهر هسته اصلی منطقه کلان‌شهری کلمبوس، اوهایو بشمار می‌رود که به 10 ناحیه تقسیم می‌شود که با جمعیت 2٬078٬725 نفر دومین منطقه بزرگ شهری اوهایو است.

تاریخچه شهر کلمبوس

این شهر که در سال 1812 میلادی در ریزشگاه دو رود سایوتو (Scioto) و آلنتنجی (Olentangy) بنیاد شد و در 1816 به مرکز ایالت تبدیل شد. این شهر نام خود را از کریستف کلمب، کاشف بزرگ گرفته‌است.

اقتصاد شهر کلمبوس

این شهر اقتصادی متنوع دارد که بر پایهٔ آموزش، خدمات دولتی، صنعت بیمه، بانکداری، صنایع دفاعی، هواپیمایی، غذا، پوشاک، تدارکات، فولاد، انرژی، تحقیقات پزشکی، بهداشت و درمان، گردشگری، خرده فروشی و فناوری پایه‌ریزی شده است.

ورزش شهر کلمبوس

تیم کلمبوس کرو از این شهر است. دانشگاه ایالتی اوهایو نیز یک تیم دسته اول در فوتبال آمریکایی دارد که همواره در لیگ‌های سراسری مطرح بوده.

مراکز علمی-فرهنگی شهر کلمبوس

دانشگاه ایالتی اوهایو

مراکز گردشگری شهر کلمبوس

آکواریوم و باغ وحش کلمبوس

نظر خود را درباره «آشنایی با شهر کلمبوس ، بزرگترین شهر ایالت اوهایو آمریکا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آشنایی با شهر کلمبوس ، بزرگترین شهر ایالت اوهایو آمریکا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.