زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه پشمک شکلاتی

طرز تهیه پشمک شکلاتی

طرز تهیه پشمک شکلاتی بسیار آسان است و در زمان بسیار کوتاهی آماده می‌‌شود و می‌توان از مهمان‌های عید پذیرایی کرد.

پشمک شکلاتی یکی از شیرینی‌های عید نوروز است. می‌توانید از انواع شکلات تیره، شکلات شیری و… در تهیه این خوراکی خوش‌طعم و لذیذ استفاده کنید. در ادامه با آشپزی آسمونی همراه ما باشید و طرز تهیه پشمک شکلاتی را آموزش ببینید.

مواد لازم برای تهیه پشمک شکلاتی

شکلات تخته‌ای ۱۰۰ گرم
پشمک ۵۰ گرم
روغن مایع ۱ ق غ
وانیل نصف ق چ
زعفران دم‌کرده ۱ ق چ

 

طرز تهیه پشمک شکلاتی ؛ مخصوص عید نوروز
پشمک شکلاتی

طرز تهیه پشمک شکلاتی

در ابتدا پشمک‌ها را از هم باز و جدا کنید. شکلات را روی حرارت غیرمستقیم قرار دهید تا آب شود. وانیل و زعفران را به شکلات آب شده اضافه و مخلوط کنید. قالب مورد نظر را با روغن، کمی چرب کنید.

کمی از شکلات آب شده را در قالب‌ها ریخته و دور قالب‌ها را بپوشانید. ۵ دقیقه قالب کاکائو را در فریزر بگذارید تا سفت شود. حالا کمی از پشمک‌ها را در قالب‌های فشرده قرار دهید. باز هم یک لایه دیگر از شکلات را روی پشمک‌ها بریزید. قالب‌ها را به مدت نیم ساعت در فریزر بگذارید تا پشمک‌های شکلاتی آماده شود.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «طرز تهیه پشمک شکلاتی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه پشمک شکلاتی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.