زمان مطالعه: 1 دقیقه
نکاتی برای خوشمزه شدن مرغ

نکاتی برای خوشمزه شدن مرغ

در این مطلب به فوت و فن های خوشمزه کردن مرغ پرداخته ایم و به ادویه هایی برای خوشمزه کردن مرغ اشاره کردیم.

پختن مرغ برای بسیاری از خانم ها کار سختی است چرا که نمی توانند بوی زخم آن را از بین ببرند. آسمونی در این بخش نکاتی برای خوشمزه شدن مرغ را شرح می دهد.

1- همیشه پوست مرغ را از گوشت جدا کنید به غیر از طیور محلی

2- هیچ گاه مرغ های شرکتی و پرورشی  را برای پخت در ابتدا سرخ نکنید. در صورتی که درطبخ طیور محلی ابتدا به سرخ کردن می پردازیم تا گوشت بهتر پخته شود. بهتر است مرغ را ابتدا با آب و 1عدد پیاز و هویچ بپزیم.

3- همیشه در ابتدای پخت نمک را اضافه کنید تا باعث بهتر پخته شدن مرغ شود.

4- برای مرغ آبپز همیشه به آن زعفران اضافه کنید.

5- برای پخت مرغ در سس وقتی مرغ را سرخ میکنید، هیچ گاه آن را در آب مرغ قرار ندهید چون باعث بیات شدن و خشکی آن می شود. بعد از اینکه مرغ را سرخ کردید در انتها 2 عدد گوجه فرنگی را رنده کرده و در ماهیتابه سرخ کنید، سپس 2 قاشق سوپ خوری رب گوجه فرنگی را با آن سرخ کنید و به آن فلفل و ادویه بزنید و آن را در داخل آب مرغ بریزید. وقتی چند جوش زد مرغ را در داخل سس قرار دهید تا نرم شود و طعم بهتری پیدا کند.

6- در کنار آب مرغ می توانید از آلو، هویچ و کرفس استفاده کنید.

7- برای بهتر شدن مزه سس در آخر می توانیم به آن یک قاشق مربا خوری رب نارنج اضافه کنیم.

8- هیچ گاه مرغ را زیاد سرخ نکنید، چون خشک می شود. برای کمتر سرخ کردن باید قبل از سرخ کردن روی مرغ را کمی پودر زعفران پاشیده تا رنگی شود و این کار باعث می شود هنگام سرخ کردن رنگ مرغ طلایی شود و احتیاجی به برشته شدن زیاد نداشته باشد.

نظر خود را درباره «نکاتی برای خوشمزه شدن مرغ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نکاتی برای خوشمزه شدن مرغ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.