زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدارک و گواهینامه های معتبر آکادمی های بین المللی

مدارک و گواهینامه های معتبر آکادمی های بین المللی

در مورد مدارک و گواهینامه های معتبر آکادمی های بین المللی چقدر اطلاعات دارید؟ اگر قصد دریافت مدارک و...
مدارک و گواهینامه های معتبر آکادمی های بین المللی
مدارک و گواهینامه های معتبر آکادمی های بین المللی


در مورد مدارک و گواهینامه های معتبر آکادمی های بین المللی چقدر اطلاعات دارید؟ اگر قصد دریافت مدارک و گواهینامه های معتبر آکادمی های بین المللی را دارید پس به یک راهنما و نکاتی در مورد نحوه دریافت مدارک و گواهینامه های معتبر بین المللی نیاز پیدا می کند. آسمونی در این بخش راهنمای مدارک و گواهینامه های معتبر آکادمی های بین المللی را برای شما عزیزان شرح می دهد.

مدارک و گواهینامه های معتبر آکادمی های بین المللی
  • چگونه مدارک و گواهینامه های معتبر آکادمی های بین المللی را بشناسیم ؟
  • آیا مدارک آموزشی موسسات معتبر است؟
  • چه مدرک آموزشی معتبر است؟
  •  کدام شرکت یا کشور مدرک معتبر تری دارند؟
  • آیا این مدارک آموزشی که در سایت های آموزش مجازی ارائه می شود بین المللی و معتبر است؟
آیا گواهینامه آموزشی رجیستر و ثبت می شود؟

این سوالها و سوال های شبیه به آن معمولا در ذهن افرادی که تصمیم دارند در دوره آموزشی شرکت کرده و برای شغل و آینده شان  گواهینامه آموزشی بگیرند ایجاد می شود. سولاتی که خیلی اوقات از ما نیز پرسیده می شود که آیا گواهینامه ها ومدارک شما معتبر هستند؟

پیش از شروع باید بگویم در وهله اول محتوای آموزش مهم است و مبحث یادگیری نه مدرک و گواهینامه آموزشی.

نکته اول در مورد مدارک و گواهینامه های معتبر آکادمی های بین المللی

نکته اول در خصوص مدارک و گواهینامه های آموزشی است. تقریبا می توان به جرات گفت ثبت و رجیستر شدن گواهینامه های آموزشی اصلا مهم نیست و معمولا شرکت های بزرگ به این موضوع اهمیت نمیدهند، البته شاید از شرکت صادر کننده استعلام کنند که ایا فرد در دوره شرکت کرده است یا خیر.  پس رجیستر شدن تنها یک مزیت اضافه برای دانشجو می باشد و اهمیت چندانی ندارد.

نکته دوم در مورد مدارک و گواهینامه های معتبر آکادمی های بین المللی

تقریبا تمام گواهینامه هایی که در ایران صادر می شوند گواهینامه های داخلی هستند و گواهینامه بین المللی نیستند، این گواهینامه ها از طرف نمایندگی های ایران شرکت های بین المللی صادر می شود و البته معتبر هم هستند. البته برخی از شرکت ها در قبال هزینه های بالا این گواهی ها را صادر می کنند.

گواهینامه های بین المللی که توسط شرکت اصلی ثبت شود هزینه های بسیار بالایی دارد که معمولا شرکت ها این کار را انجام نمیدهند.

در ضمن خیلی تفاوتی بین گواهینامه ای که از یک شرکت داخلی مثل ایران آکادمی ارائه می شود با یک نمایندگی شرکت خارجی وجود ندارد.

نکته سوم در مورد مدارک و گواهینامه های معتبر آکادمی های بین المللی

متاسفانه برخی از افراد از عدم آگاهی خیلی از دانشجو ها استفاده کرده و با هزینه های بالا گواهینامه هایی با نام بین المللی صادر می کنند، (بعنوان مثال گواهی نامه ای که برای موسسه آموزشی حداکثر 30 هزار تومان هزینه تمام شده دارد را به قیمت حدود 200 هزارتومان ارائه می کنند)

نکته چهارم در مورد مدارک و گواهینامه های معتبر آکادمی های بین المللی

خیلی از شرکت های گواهینامه دهنده در وجودشان شک است، قبلا مطلبی در خصوص شناخت شرکت های معتبر گواهینامه دهنده منتشر کردم و در آنجا توضیح دادم چطور می شود شرکت های اصلی راشناخت.  خیلی از شرکت های گواهینامه دهنده آموزشی که با نام بین المللی معرفی می شوند در اصالتشان شک و شبهه وجود دارد، بعنوان مثال اسم TUV از جایگاه مطلوب در سطح بین المللی و بخصوص ایران برخوردار است و امروزه شاهد بوجود آمدن توف های مختلف هستیم ، جالب است گاها دیده شده یکی از حروف Tuv Nord  را برداشته اند و اسمی شبیه آن ساخته اند یا همین کار را با نام شرکت معتبر DNV (این شرکت ایران را تحریم کرده است ودر ایران نمایندگی ندارد)  انجام داده اند و حرف آخرش را عوض کرده اند.

در خصوص توف هم بدانید که تنها چند توف معتبر بیشتر وجود ندارد

(tuv Sud –tuv rheinland – tuv nord – tuv sarland – tuv Austria – tuv hessen)

که اگر دقت کرده باشید هیچ کدام از اینها گواهینامه آموزشی در هیچ سایتی ارائه نمی کنند.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مدارک و گواهینامه های معتبر آکادمی های بین المللی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مدارک و گواهینامه های معتبر آکادمی های بین المللی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.