زمان مطالعه: 1 دقیقه
سوپ هویج

سوپ هویج

سوپ هویج طعم خوبی دارد و در روزهای سرد همیشه سوپ را در وعده غذایی خود داشته باشید. سوپ هویج یکی از سوپ‌های مفید فصل پاییز و زمستان است.

سوپ هویج در کنار زنجبیل، برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. سوپ هویج هم خوشمزه است و هم حاوی مقدار زیادی ویتامین A، فیبر، ویتامین K، پتاسیم، فولات، منیزیم، فسفر، منگنز، ویتامین E و زینک است. معمولا هویج خام به تنهایی همه این ویتامین ها را ندارد، پس حتما سوپ هویج را طبخ کنید. در ادامه با آشپزی آسمونی همراه باشید و طرز تهیه سوپ هویج را آموزش ببینید.

سوپ هویج-carrot soup
سوپ هویج

مواد لازم برای تهیه سوپ هویج

هویج ۲۵۰ گرم
پیاز ۱ عدد
روغن زیتون ۱ ق چ
زنجبیل ۱ تکه کوچک
سیر ۲ حبه
سبزیجات مقدار لازم
نمک و فلفل مقدار لازم

 

طرز تهیه سوپ هویج

هویج، سیر، پیاز و زنجبیل را پوست کنده و ریز کنید. روغن زیتون یا روغن مایع را داخل یک قابلمه یا زودپز گرم کرده. سیر، پیاز و زنجبیل را اضافه کنید و وقتی پیازها طلایی شد، هویج خرد شده را اضافه کنید و کمی تفت دهید. ساقه سبزیجات (کرفس یا پیازچه) را اضافه کرده و نصف لیوان آب جوش اضافه کرده و اجازه دهید هویج‌ها نرم بشوند. 

این ترکیبات را پس از خنک شدن داخل مخلوط‌کن ریخته و پس از نرم شدن داخل قابلمه برگردانید و نصف فنجان آب به آن اضافه کرده و نمک و فلفل اضافه کنید و کمی دیگر حرارت دهید. سوپ شما آماده است. می‌توانید با جعفری آنرا تزیین کنید.

 

نظر خود را درباره «سوپ هویج» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سوپ هویج فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.