زمان مطالعه: 1 دقیقه
راهنمای استرداد بلیط هواپیما

راهنمای استرداد بلیط هواپیما

ما در این بخش آسمونی تمام ابهامات شما پیرامون تغییر یا کنسلی بلیط هواپیما را رفع کنیم. البته توجه کنید که این...

ما در این بخش آسمونی تمام ابهامات شما پیرامون تغییر یا کنسلی بلیط هواپیما را رفع کنیم. البته توجه کنید که این قوانین تنها مربوط به مواقعی است که بلیط خود را به صورت آنلاین خریداری می‌کنید. آسمونی در این بخش راهنمای استرداد بلیط هواپیما را شرح می دهد.

راهنمای استرداد بلیط هواپیما
راهنمای استرداد بلیط هواپیما



راهنمای استرداد بلیط هواپیما

برای همه پیش می‌آید! پس از برنامه‌ریزی‌های بسیار، بلاخره توانستید یک بلیط چارتر ارزان قیمت و لحظه آخری برای مسیر تهران مشهد رزرو کنید. اما به دلیل یک سری مشکلات شخصی، مجبورید بلیط خود را کنسل کنید. اما مشکل اصلی وقتی شروع می‌شود که هیچ اطلاعی از قوانین کنسلی یا استرداد بلیط هواپیما ندارید و این مسئله باعث می‌شود که شروع به گشتن در سایت‌های مختلف خرید بلیط آنلاین کنید تا از این قوانین آگاه شوید.

کنسل کردن بلیط چارتر هواپیما به چه صورت است؟

چنانچه دارای حساب کاربری برروی وب سایتی هستید که از آن بلیط تهیه کرده‌اید، پس از ورود به پنل کاربری با مراجعه به بخش مدیریت صورتحساب ها، می‌توانید از جزئیات رزرو مورد نظرتان دکمه کنسل کردن را انتخاب نمایید و پس از کنسلی آنلاین مسافرین دلخواه تان شیوه استرداد را به صورت اعتباری یا واریزی همانجا ثبت نمایید. این بخش برای کابرانی که حساب کاربری ندارند از طریق صفحه پیگیری صورتحساب در دسترس است.

قوانین لغو پرواز هواپیما

با توجه به چارتری بودن پرواز، برای لغو بلیط خود مشمول پرداخت جریمه هستید. کنسلی بلیط تنها از طریق چارترکننده امکان پذیر است بنابراین مسافر می‌بایست برای کنسلی بلیط چارتری خود با مراجعه به سایتی که از آن بلیط خریده‌است، درخواست کنسلی را ثبت کند. بعد از ثبت، سایت میزان درصد جریمه را به شما اعلام می‌کند. این درصد جریمه بر اساس شرایط و مقررات هر چارترکننده متفاوت است. لازم است بدانید که در مواردی همچون نزدیک بودن به ساعت پرواز ممکن است حتی درخواست کنسلی شما پذیرفته نشود.

نظر خود را درباره «راهنمای استرداد بلیط هواپیما» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره راهنمای استرداد بلیط هواپیما فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.