زمان مطالعه: 4 دقیقه
بهترین مارک و مدل دوربین فیلم برداری

بهترین مارک و مدل دوربین فیلم برداری

بازار دوربین فیلمبرداری هم مانند دوربین‌های عکاسی در سال‌های اخیر رشد قابل ملاحظه‌ای از لحاظ...

بهترین مارک و مدل دوربین فیلم برداری
بهترین مارک و مدل دوربین فیلم برداری

بازار دوربین فیلمبرداری هم مانند دوربین‌های عکاسی در سال‌های اخیر رشد قابل ملاحظه‌ای از لحاظ تکنولوژیکی، تنوع برند و مدل‌ داشته است. اگر می خواهید با مدل های معروف دوربین فیلمبرداری بیشتر آشنا شوید این بخش آسمونی را تا انتها مطالعه نمایید چرا که به بهترین مارک و مدل دوربین فیلم برداری را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

دوربین فیلمبرداری برخلاف سایر کالاها، رشد تنوع در برند و مدل‌های گوناگون یا بهتر بگوییم افزایش قدرت انتخاب مصرف‌کنندگان، به افزایش چشمگیر میزان تقاضا برای دوربین فیلمبرداری منجر نشده است. دلایل گوناگونی برای چنین مساله‌ای مطرح شده است که رشد قیمت‌ها، رشد عرضه دوربین‌های عکاسی با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت بالا، افزایش توجه به موبایل‌های دوربین دار و... برخی از این دلایل هستند. اما با این حال در بازار این کالا شاهد عرضه نمونه‌هایی هستیم که همچنان مخاطبان خود را دارند.

برندهای مطرح

اگرچه در بازار دوربین‌ها عکاسی دیجیتال این برندهای کانن و نیکون هستند که حرف اول را می‌زنند، اما در بازار دوربین‌های فیلمبرداری کانن و نیکون در رده‌های پایین‌تر محبوبیت قرار دارند. بر اساس اطلاعت به دست آمده، در حال حاضر برندهای سونی، سامسونگ و پاناسونیک بیشترین سهم فروش را در بازار دوربین‌های فیلمبرداری به خود اختصاص داده‌اند. سونی همچنین در عرصه ارائه دوربین‌های فیلمبرداری جدید از دیگران رقبایش جلوتر است، به طوری‌که این برند نخستین برند عرضه‌کننده دوربین‌های فیلمبرداری سه‌بعدی در بازار بوده است. در هر صورت، در حال حاضر در بازار برندهای سونیف سامسونگ، پاناسونیک و جی‌وی‌سی از محبوب‌های بازار دوربین‌های فیلمبرداری هستند.

SONY HDR-PJ790V

دوربین فیلمبرداری خانگی سونی که لقب گران قیمت‌ بازار را نیز به خود اختصاص داده است، دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به سنسور CMOS با دقت 1/24 مگاپیکسل وقابلیت ذخیره تصاویر و ویدئو روی حافظه داخلی است. این دوربین گران قیمت به لنز CARL ZEISS ZOOM LENS با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 10 برابر و بزرگنمایی دیجیتال 120 برابر مجهز است و در ضمن قابلیت فوکوس خودکار را دارد. HDR-PJ790V همچنین به صفحه نمایش 3 اینچی برای نمایش تصاویر گرفته شده مجهز است. ضمن اینکه به پورت‌های USB،HDMI،S-VIDEO، ورودی میکروفون، ارتباطات بی‌سیم و... مجهز است. این دوربین 575 گرمی با قیمتی در حدود 5 میلیون و تومان به بازار عرضه شده است.

Panasonic HDC-TM80

این دوربین هم قابلیت ذخیره‌سازی روی حافظه‌ داخلی 16 گیگابایتی (16GB Built-in Memory) و کارت‌های  کارت‌های حافظه‌ SD, SDHC, SDXC Memory Card را داشته و به حسگر MOS با دقت 5/1 مگاپیکسل مجهز است.این دوربین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت Full HD با فرمت (MPEG4-AVC/H.264 (AVCHD Standard Compliant را داشته و به لنز پاناسونیک با بزرگنمایی اپتیکال 34 برابر و لرزشگیر تصویر هیبرید اپتیکال ((HYBIRD O.I.S. (Optical Image Stabilizer) مجهز است. تجهیز به صفحه نمایش 7/2 اینچ 230,400 پیکسلی، خروجی HDMI، خروجی USB، خروجی تلویزیون و.... از دیگر ویژگی‌های این دوربین فیلمبرداری است. قیمت اعلام شده برای این دوربین در حدود یک میلیون و 150 تا یک میلیون و 200 هزار تومان است.

camcorder-brand-model
camcorder-brand-model

SONY- HDR-P760

این دوربین یکی از نمونه‌های محبوب دوربین فیلمبرداری سونی است. این دوربین فیلمبرداری قابلیت  ذخیره‌سازی فیلم و تصاویر روی حافظه داخلی را داشته و  به  حسگر Exmor R CMOS با دقت 1/24 مگاپیکسل مجهز است.  این دوربین فیلمبرداری گران‌قیمت همچنین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت Full HD با فرمت MPEG4-AVC/H.264 و... را داشته و به لنز سونی با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 10 برابر و بزرگنمایی دیجیتال 120 برابر و لرزشگیرBalanced Optical SteadyShot™ image stabilization w/ Active mode مجهز است.  قیمت در نظر گرفته شده برای دوربین 580 گرمی سونی در حدود چهار میلیون و 200 تا چهار میلیون و 400 هزار تومان است.

SONY HDR-PJ430

این دوربین نیز فیلمبرداری قابلیت  ذخیره‌سازی فیلم و تصاویر روی حافظه داخلی را داشته و  به  حسگر Exmor R CMOS با دقت 9/8 مگاپیکسل مجهز است. دوربین فیلمبرداری پرفروش سونی همچنین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت Full HD با فرمت MPEG4-AVC/H.264 را داشته و به لنز سونی با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 30 برابر و بزرگنمایی دیجیتال 55 و لرزشگیر Balanced Optical SteadyShot™ image stabilization w/ Active mode مجهز است.  تجهیز به صفحه نمایش 3 اینچی با دقت 230000 پیکسل از دیگر ویژگی‌های این دوربین فیلمبرداری است. دوربین 340 گرمی سونی با قیمتی در حدود دو میلیون و 800 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

CANON HFM406

دوربین فیلمبرداری کانن قابلیت ذخیره‌سازی فایل‌های تصویری را روی حافظه داخلی دارد و به حسگر CMOS با دقت 37/2 مگاپیکسلمجهز است.

این دوربین فیلمبرداری، از رویدادهای مورد نظر کاربر با کیفیت FULL HD فیلبمرداری کرده و قابلیت بزرگنمایی 10 برابر اپتیکال و بزرگنمایی 100 برابر دیجیتال را دارد. دوربین فیلمبرداری کانن به صفحه نمایش 3 اینچی برای نمایش فیلم و تصاویر گرفته شده مجهز است. قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه SD/SDHC/SDXC و... از دیگر ویژگی‌های این دوربین است.این دروبین 350 گرمی با قیمت یک میلیون و 680 تا یک میلیون و 800 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

CANON HFM-36

این دوربین نیز به حسگر CMOS با دقت 31/3 مگاپیکسل مجهز است.

دوربین فیلمبرداری مذکور همچنین تصاویر را روی حافظه داخلی هشت گیگابایتی و کارت SDHC ذخیره می‌کند. این دوربین که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت FULL HD را دارد قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 15 برابر و بزرگنمایی دیجیتال 300 برابر را دارد. تجهیز به صفحه نمایش 7/2 اینچی برای نمایش آنچه از آن فیلم گرفته‌اید و همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه SD/SDHC/SDXC از دیگر ویژگی‌های این دوربین فیلمبرداری است.

دوربین فیلمبرداری 350 گرمی کانن با قیمتی در حدود یک میلیون و 100 تا یک میلیون و 250 هزار تومان به فروش می‌رسد.

SAMSUNG H304

 این دوربین فیلمبرداری خانگی قابلیت ذخیره تصاویر را روی کارت حافظه SSD و حافظه  داخلی دارد. H304 به حسگر 5 مگاپیکسلی از نوعCMOS مجهز است و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت FULL HD را دارد. این دوربین محبوب قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 30 برابر و بزرگنمایی دیجیتال 300 برابر را دارد. ضمن اینکه به صفحه نمایش 3 اینچی برای نمایش تصاویر مجهز است.

دوربین فیلمبرداری سامسونگ به ورودی و خروجی‌های USB، AV، HDMI مجهز است و از کارت‌های حافظه با فرمت SD/SDHC و... پشتیبانی می‌کند. قیمت در نظر گرفته شده برای این دوربین فیلمبرداری در حدود 950 هزار تا

یک میلیون تومان است.

بهترین مارک و مدل دوربین فیلم برداری
بهترین مارک و مدل دوربین فیلم برداری

Panasonic HDC-HS80

دوربین فیلمبرداری محبوب این خانواده هم قابلیت ذخیره سازی روی هارد دیسک 120 گیگاباتی (HDD (120GB و کارت‌های حافظه SD, SDHC, SDXC Memory Card را داشته و به حسگر MOS با دقت 5/1 مگاپیکسل مجهز است.

کیفیت فیلمبرداری این دوربین هم کیفیت Full HD با فرمت (MPEG4-AVC, H.264 (AVCHD Standard Compliant است. قابلیت فیلمبرداری در شب در حالت صحنه کم‌نور 7 لوکس و در حالت دید در شب رنگی 1 لوکس، پشتیبانی از کارت حافظه کارت، میکروفون داخلی و بلندگوی داخلی از دیگر ویژگی‌های این دوربین فیلمبرداری است. قیمت در نظر گرفته شده برای این دوربین در حدود یک میلیون و 350 تا یک میلیون و 450 هزار تومان است.

نظر خود را درباره «بهترین مارک و مدل دوربین فیلم برداری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین مارک و مدل دوربین فیلم برداری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.