زمان مطالعه: 1 دقیقه
صبحانه چی بخوریم؟

صبحانه چی بخوریم؟

مشکل این است که غذاهایی که برای صبحانه در ایران مصرف می‌شود معمولا محدود است و همین امر تمایل به خوردن...

مشکل این است که غذاهایی که برای صبحانه در ایران مصرف می‌شود معمولا محدود است و همین امر تمایل به خوردن صبحانه را کاهش می‌دهد. برای اینکه میل به خوردن صبحانه را در خود تقویت کنید چند راه دارید. مثلا اینکه شب‌ها سبک‌تر شام بخورید تا صبح روز بعد گرسنه از خواب بیدار شوید. اما یکی از راه‌های خوب دیگر ایجاد تنوع در وعده غذایی صبح است. این 11 خوراکی خوشمزه و سریع برای صبحانه مناسب و مفید هستند.

صبحانه
صبحانه

با آسمونی همراه باشید...

 نان و پنیر و ساندویچ‌میکر یا پنینی‌میکر قرار دهید تا ترد و برشته شود.

آجیل شیرین و خامه

 این صبحانه مقوی و پرانرژی برای بچه‌هایی که به مدرسه می‌روند و کسانی که کار سنگین دارند، مناسب است. در یک کاسه کمی خامه صبحانه ریخته، سپس مقداری مغز گردوی رنده شده را روی آن بریزید. بعد مقداری مغز بادام، فندق، پسته، قیسی و کشمش را خرد کنید و روی خامه اضافه کنید. این خوراکی خوشمزه را می‌توانید با نان میل کنید و تا وقت ناهار نگران تمام شدن انرژی اعضای خانواده نباشید.

 ساندویچ تخم‌مرغ پخته

 معمولا بچه‌ها از تخم‌مرغ پخته خوش‌شان نمی‌آید. برای اینکه آنها را به خوردن تخم‌مرغ پخته ترغیب کنید، می‌توانید با آن ساندویچ‌های بامزه‌ای شبیه شکلات صبحانه به همراه یک بیسکویت را روی آن قرار دهید. حالا نان‌ها را یک دقیقه در مایکروفر قرار دهید تا شکلات و عسل نرم شده و با هم مخلوط شوند.

نظر خود را درباره «صبحانه چی بخوریم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره صبحانه چی بخوریم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.