در این مطلب می خوانید : [بستن]

برند بیژن توسط بیژن پاکزاد تاسیس شد، طراح لباسی که در سال 1973 از ایران به آمریکا مهاجرت کرده بود و در لس آنجلس زندگی می کرد. او در ابتدا حرفه مورد علاقه خود یعنی طراحی لباس را از بوتیک پلنگ صورتی در تهران آغاز کرده بود. او پس از مهاجرت اولین بوتیک خود را در بورلی هیلز افتتاح کرد و گران ترین فروشگاه دنیا محسوب می شود. مشتری ها با تعیین وقت قبلی می توانند وارد این بوتیک شوند چرا که این برند ترجیح می دهد مشتری های خاص و وفادار را به سمت خود جذب کند. او در سال 1984 دومین بوتیک خود را در نیویورک افتتاح کرد.

برند بیژن
برند بیژن

در طراحی دکور این بوتیک از فرش‌های ایرانی به ارزش 500 هزار دلار و لوستر 75 هزار دلاری استفاده شده است. رنگ زرد آفتابی دیوارهای بوتیک بیژن نیز به ‌نوعی امضای این برند به ‌حساب می‌آید. شرکت ماشین سازی رولز رویس نیز برای طراحی تعدادی از ماشین های کوپه خود با قیمت 1 میلیون دلار با بیژن پاکزاد همکاری کرده است.

بیژن پاکزاد علاقه‌ی بسیاری به ماشین داشت و این ویژگی باعث شهرت بیشتر او شد. رولز رویس زرد رنگ او همیشه مقابل بوتیک پارک بود و در پارکینگ خانه‌ اش در بورلی‌ هیلز نیز ماشین‌های لوکس زیادی داشت.

برند بیژن
برند بیژن

عطر بیژن

تمرکز اصلی برند بیژن پوشاک مردانه بود تا اینکه در سال 1979 برای اولین بار عطرهای مردانه را وارد بازار فرانسه کرد. این عطرها در محفظه ای کریستالی تولید می شد و به دلیل رایحه شرقی و بسته بندی متفاوتشان در جهان بسیار معروف هستند. بیژن پاکزاد انسانی بسیار باهوش و فرصت شناس بود. او برای هر کسی که سراغش میرفت عطر خاص با رایحه متفاوت تولید میکرد.

برند بیژن
برند بیژن

برند بیژن و سلبریتی ها

همکاری برند بیژن با برخی از سلبریتی ها و شخصیت های محبوب به این برند اعتبار بخشیده است، شخصیت هایی مانند باراک اوباما، جورج بوش، بیل کلینتون و...

برند بیژن
برند بیژن

مجله Vanity Fair در سال 1989  نام بیژن را در لیست شیک‌ پوش‌ ترین‌ های جهان قرار داد.

نظر خود را درباره «بیژن، از لوکس ترین برندهای بورلی هیلز» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیژن، از لوکس ترین برندهای بورلی هیلز فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.