زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی بیانسه

بیوگرافی بیانسه

بیانسه خواننده معروف آمریکایی است.

بیانسه (Beyonce) یکی از خوانندگان معروف آمریکا است.در ادامه بیوگرافی بیانسه را در آسمونی ببینید.

بیانسه : طوری رای بدهیم که گویی پای جانمان در میان است + بیوگرافی
بیانسه

بیوگرافی بیانسه

بیانسه جیزل نولز-کارتر (Beyoncé Giselle Knowles-Carter) متولد 4 سپتامبر 1981، خواننده، ترانه‌سرا و هنرپیشه آمریکایی است. او در هوستون، تگزاس به دنیا آمد و از کودکی در مسابقات مختلف خوانندگی و رقص شرکت کرد و در اواخر دهه 1990 به عنوان خواننده اصلی گروه آراندبی دستینیز چایلد به شهرت رسید. با مدیریت پدرش متئو نوولس، این گروه از پرفروش‌ترین گروه‌های موسیقی دخترانه شد.

بیانسه و همسرش جی زی
بیانسه و همسرش جی زی

 

پس از وقفه‌ای چندساله، بیانسه اولین آلبوم خود به نام به طرز خطرناکی عاشق را در سال 2003 منتشر کرد. این آلبوم برای او پنج جایزهٔ گرمی به ارمغان آورد و دو آهنگ مجنون عشق و پسر بچه از این آلبوم، در نمودار 100 آهنگ داغ بیلبورد در صدر قرار گرفتند.

پس از انحلال گروه دستینیز چایلد در سال 2005، بیانسه دومین آلبوم استودیویی خود به نام زادروز را که شامل آهنگ‌های موفق دژاوو، غیرقابل‌تعویض و دروغگوی زیبا بود، در 2006 منتشر کرد.

او در بازیگری نیز بخت خود را آزمود و در فیلم‌های دختران رؤیایی (2006) و پلنگ صورتی (2006) نیز بازی کرد و به خاطر فیلم دختران رؤیایی، نامزد بهترین بازیگر زن گلدن گلوب شد.

او تحت تأثیر اردواجش با جی زی و ایفای نقش اتا جیمز در فیلم کادیلاک رکوردز، سومین آلبوم استودیویی من... ساشا فیرس هستم را منتشر کرد. این آلبوم در گرمی 2010 برندهٔ شش جایزه گرمی، از جمله ترانهٔ سال برای خانم‌های مجرد (یک حلقه رویش بگذار)، شد.

بیانسه در سال 2010 مدتی از موسیقی فاصله گرفت و در چهارمین آلبومش به نام «4» سری به قالب‌های موسیقی فانک دههٔ 1970، پاپ دههٔ 1980 و سول 1990 زد. پنجمین آلبوم تحسین‌شدهٔ منتقدین او، بیانسه در سال 2013 منتشر شد. ششمین آلبوم تحسین‌شده او به نام لیموناد در سال 2016 و متعاقب فیلمی به همین نام، منتشر شد.

بیانسه در طول فعالیتش، بیش از 100 میلیون آهنگ را به عنوان خوانندهٔ تک و بیش از 60 میلیون با گروه دستینیز چایلد، فروخته‌ است و به این ترتیب یکی از پرفروش‌ ترین خوانندگان تمام تاریخ است. او 22 جایزهٔ گرمی را برنده شده‌ است و یکی از بیشترین نامزد شدگان زن تاریخ گرمی است.

beyonce
beyonce

بیانسه همچنین در عرصه سینما نیز موفقیت‌ هایی را به دست آورده و در فیلم‌های هالیوودی مثل پلنگ صورتی و دختران رؤیایی بازی کرده‌ است.

همسر او جی-زی رپر و خواننده هیپ پاپ مشهور است. آن‌ ها سال 2008 ازدواج کردند.

بیانسه در مراسم جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی 2011 در حالی که بر روی صحنه مشغول خواندن بود لباس خود را باز کرد و نشان داد که حامله‌ است. او در مراسم اهدای جوایز ام‌تی‌وی 2014 جایزهٔ «پیشگام ویدئو مایکل جکسون» را برد.

بیانسه در 13 ژوئن 2017 صاحب دو فرزند دوقلو به نام‌های سر کارتر و رومی شد. وی 3 فرزند دارد.

فیلم های بیانسه
فیلم های بیانسه

فیلم های بیانسه

2001 Carmen: A Hip Hopera 
2002 آستین پاورز: در عضو طلایی 
2003 وسوسه‌های مبارز
2006 پلنگ صورتی 
2006 دختران رؤیایی 
2008 کادیلاک رکوردز
2009 وسواس 
2013 حماسه
2013 شیرشاه

آلبوم های بیانسه
آلبوم های بیانسه

آلبوم های بیانسه

خطرات عشق(2003)

روز تولد (2006)

من شدیداً ساشا هستم (2008)

چهار (2011)

بیانسه (2013)

لیموناد (2016)

بیانسه : طوری رای بدهیم که گویی پای جانمان در میان است + بیوگرافی
بیانسه خواننده
beyonce
beyonce

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی بیانسه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی بیانسه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.