زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین فروشندگان سیستم های صوتی

بهترین فروشندگان سیستم های صوتی

اگر قصد خريد یک اسپيکر قوی و پر قدرت را داريد، حتما بايد بعضي از مشخصات اين قطعه سخت افزاري را بشناسيد تا...

اگر قصد خرید یک اسپیکر قوی و پر قدرت را دارید، حتما باید بعضی از مشخصات این قطعه سخت افزاری را بشناسید تا هنگام خرید دچار مشکل و سردرگمی نشوید. آسمونی در این بخش راهنمای خرید سیستم های صوتی را شرح می دهد و بهترین فروشندگان سیستم های صوتی را معرفی می کند.



بهترین فروشندگان سیستم های صوتی

خیلی از افراد هنگام خرید اسپیکر به ظاهر آن توجه می کنند و به کیفیت آن اهمیت زیادی نمی دهند، اگر توجهی هم داشته باشند نهایتا به وات خروجی یک اسپیکر دقت می کنند. ولی این راه درستی نیست، باید به خیلی از موارد که به نظرمان خیلی جزئی به نظر می رسند هم باید توجه کرد.

وات واقعی بلندگو سیستم های صوتی

واحدی است که در اصل RMS برای بیان میزان نشانگر توان واقعی بلندگو از واحدی به نام توان واقعی تقویت‌کننده و بلندگوها استفاده می شود. این واحد در اصل یک واحد قرار‌دادی است که از حاصل ضرب وات واقعی در مضربی مشخص به دست می‌آید و می‌توان گفت که این واحد بیشتر به ساختار کلی طراحی بلندگو بستگی دارد و می‌تواند باعث تاثیرگذاری بیشتر شود. همیشه سعی کنید در خرید اسپیکر به میزان وات واقعی آن توجه کنید، چون مهمترین عامل نمایش میزان قدرت واقعی اسپیکر، توان واقعی آن است.

طراحی بلندگوهای سیستم های صوتی

طراحی مناسب و دقیق بلندگوها یکی از عوامل موثر در افزایش کیفیت صدا است، به طور مثال خرید یک اسپیکر با بدنه‌ای مناسب مانع از ایجاد صدای نامناسب در هنگام پخش صدای بم می‌شود که این حالت در بسیاری از بلندگوها‌ی موجود در بازار مشاهده می‌شود.

 همچنین طراحی مناسب بلندگوها باعث افزایش زاویه پخش(همان طیف پوشش‌پذیری صوتی) توسط اسپیکر می‌شود که این عامل در تاثیرگذاری بیشتر روی کاربر موثر است. از طرفی طراحی مناسب بلندگو خود باعث افزایش جذابیت آن برای کاربر می‌شود که این عامل یکی از دلایل مهم در خرید اسپیکر مناسب توسط اکثر کاربران محسوب می‌شود.

تعداد کانال‌‌های خروجی سیستم های صوتی

اکثر بلندگوهای بازار دارای حداقل 2کانال اصلی و یک کانال صدای بم هستند که این عامل باعث تاثیر‌گذاری بهتر در هنگام شنیدن صداهای مختلف می‌شود، اما به علت پیشرفت و تعبیه کارت‌های صدای چند کاناله روی مادربورد‌های امروزی کم‌کم این بلندگوها جای خود را به بلندگوهای چندکاناله می‌دهند. سعی کنید بلندگویی تهیه کنید که حداقل از 4کانال، یک کانال برای صدای بم داشته باشد.

شاید برای کاربران این بحث هم به‌وجود آید که در این دوران که صداهای محیطی باعث کلافه‌شدن بسیاری از افراد می‌شود خرید یک بلندگوی چندکاناله فقط باعث افزایش حجم صدا می‌شود، اما این طور نیست چون در بلندگوهای چندکاناله به علت تقسیم صدا در کانال‌های مختلف، براساس نوع موقعیت آنها توان صوتی در معدل‌ مابین بلندگوها تقسیم می‌شود و در اصل وجود تعداد بلندگوی بیشتر باعث افزایش حجم صدا نشده و باعث افزایش دقت و تفکیک‌پذیری صوتی می‌شود.

کنترل های سیستم های صوتی

اسپیکر های موجود در بازار در 2 نوع با کنترل و بدون کنترل وجود دارد که اگر به راحتی خود و سرعت کار اهمیت می دهید اسپیکری را انتخاب کنید که یک کنترل صدای مرکزی داشته باشد تا بتوانید بدون زحمت جا به جا شدن از یک مکان صدای آن را کم و زیاد کنید.

پایه های سیستم های صوتی

اگر قصد خرید اسپیکری از نوع 2/1 را دارید که اغلب برای گوش دادن به موسیقی استفاده می شود به خرید پایه نیازی ندارید چون به احتمال زیاد آن را روی میز رایانه تان قرار خواهید داد اما اگر اسپیکر های 4/1 یا 5/1 را خریداری می کنید باید برای آن ها پایه هایی مناسب تهیه کنید تا در جای مناسبی قرار بگیرد. قرار گرفتن این اسپیکرها روی پایه های مناسب و نیز جایگاه مناسبی از فضای منزل یا محل کار صدای بهتر و گوش نواز تری را پخش می کند.

اگر علاقه‌مند به فیلم هستید، یک اتاق دارید و برایتان مهم نیست چه مقدار سیم از زیر دست و پایتان رد شود، سیستم صدای فراگیر می‌تواند بهترین تجربه را برایتان به ارمغان بیاورد. از سوی دیگر، بیشتر سیستم‌های فراگیر مخصوص کامپیوتر، با هدف کاربران بازی‌ها طراحی شده‌اند که به صورت عمیق صداهایی را پخش می‌کند که زیر یک‌صدهرتز فرکانس دارند. در واقع یک ساب خوب هم می‌تواند صداهای انفجار در فیلم‌ها و همچنین صدای طبل (Kick)، گیتار بیس، سینتی‌سایزرها و... را به خوبی پخش کند.

بهترین فروشندگان سیستم های صوتی
بهترین فروشندگان سیستم های صوتی



بهترین فروشندگان سیستم های صوتی

ترمه

نشانی : ایران، تهران، منطقه 12-جمهوری، نرسیده به حافظ پاساژ پردیس،واحد12

تلفن : 66731015___

شهاب

نشانی : ایران، تهران، منطقه 21-کیلومتر8جاده مخصوص کرج، خ عبیدی پلاک: 63

تلفن : 44504010___

بابائی

نشانی : ایران، تهران، منطقه 12-جمهوری - تقاطع حافظ پاساژ بزرگمهر طبقه زیرهمکف پلاک: 34

تلفن : 66749744___

تعمیرگاه برادران

نشانی : ایران، تهران، منطقه 12-میدان امام خمینی - پاساژ شیرازی طبقه 1 پلاک: 15

تلفن : 33927597___

سانی

نشانی : ایران، تهران، منطقه 6-یوسف آباد _ خ سید جمال الدین اسدآبادی-نبش م فرهنگ پلاک: 271و269

تلفن : 88717183___

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین فروشندگان سیستم های صوتی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین فروشندگان سیستم های صوتی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.