زمان مطالعه: 1 دقیقه
آیا لایک های ما در شبکه های اجتماعی قیمت دارند؟

آیا لایک های ما در شبکه های اجتماعی قیمت دارند؟

امروزه بیشتر افراد اوقات فراغت خود را در شبکه های مجازی می گذرانند اما از اهمیت ویژه آن بی خبرند. 

در نگاه اول شاید لایک کردن پست ها در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام هیچ هزینه ای برای ما نداشته باشد، اما در مواردی این موضوع می تواند برای ما بسیار مهم و حیاتی شود. با آسمونی همراه باشید.

مواردی مثل میزان وقت صرف شده درهوش مصنوعی اینستاگرام بر اساس پست هایی که شما لایک یا ذخیره می کنید، متوجه می شود که چه محتوایی مورد علاقه شماست، از این رو همان محتوا را بیشتر به شما نشان می دهد.

فضای مجازی

فضای مجازی

در بهترین حالت اینستاگرام ما را به علایق خودمان محدود می کند، یعنی وقتی چیزی را به ما نشان می دهدکه به آن تمایل داریم، همین امر باعث می شود تا معمولا بیشتر از انتظارمان در آن وقت صرف کنیم و احتمال اینکه با مطالب جدید تر مواجه شویم کم می شود. بر اساس آمار های اعلام شده، بیشتر کاربران روزانه دست کم یک ساعت از زمان خود را در فضای اینستاگران صرف می کنند. بعضی ها فقط برای گذران وقت از اینستاگرام استفاده می کنند و از طرفی دیگر افراد بسیاری از اینستاگرام به عنوان منبعی برای مطالعه و کسب دانش استفاده می کنند. در چنین شرایطی اگر با لابک به مطالبی بها دهیم که کیفیت مناسبی ندارند، نه تنها وقت خود را هدر داده ایم، بلکه بابت ان هزینه های سنگین تری هم می پردازیم و به همین ترتیب مطالب اشتباه بیشتری را می بینیم. شاید در ابتدا تصور کنیم که تاثیر پذیری ما از این مطالب کم است، اما در دراز مدت وقتی با آن ها بمباران می شویم تاثیرپذیری اجتناب ناپذیر می شود.

اینستاگرام

اینستاگرام

احتمالا اکثر ما می دانیم که تشخیص درست از غلط کار ساده ای نیست اما در فضای مجازی خیلی راحت اعتماد می کنیم و این کار را انجام می دهیم. در مجموع لایک های ما تعیین می کنند که چه جیزی زا در فضای مجازی ببینیم و اگر ما از آن دسته از افرادی باشیم که زمان زیادی را صرف فضای مجازی می کنیم و یا کسب اطلاعات و دانشمان محدود به این فضا است، این یعنی لایک های ما قیمت دارند و نباید به راحتی ان ها را خرج کنیم!

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آیا لایک های ما در شبکه های اجتماعی قیمت دارند؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آیا لایک های ما در شبکه های اجتماعی قیمت دارند؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.