زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیوگرافی آنا د آرماس

بیوگرافی آنا د آرماس

آنا د آرماس بازیگر فیلم بلوند در نقش مرلین مونرو است و یکی از بازیگران خوش‌چهره اسپانیایی است.

آنا دی آرماس یا آنا د آرماس (Ana de Armas) یک بازیگر کوبایی–اسپانیایی است. وی در تگزاس آمریکا بزرگ شده است. در ادامه بیوگرافی او را در آسمونی ببینید.

آنا دی آرماس در فیلم بلوند و در نقش مرلین مونرو + بیوگرافی و عکس
آنا دی آرماس در فیلم بلوند و در نقش مرلین مونرو

آنا دی آرماس در فیلم بلوند (blonde)

یکی از فیلم های جدید آنا دی آرماس، فیلم بلوند است. بلوند بر اساس رمانی نوشته‌ جویس کارول اوتس است و نگاهی خیالی به زندگی مرلین مونرو بازیگر افسانه‌ای هالیوود می‌اندازد.

وی در مصاحبه ای گفته بود که بازی در نقش یکی از مهم ترین شخصیت‌های هالیوود تصمیمی ساده‌ ای نبوده، اما نتوانسته فرصت بازی در نقش یک نماد آمریکایی را به عنوان یک بازیگر کوبایی رد کند.

ana-de-armas
آنا د آرماس

بیوگرافی آنا د آرماس

آنا سلیا دی آرماس کاسو (Ana Celia de Armas Caso) متولد 30 آوریل 1988 در هاوانا، کوبا است. آنا یک بازیگر کوبایی–اسپانیایی است. وی در لس آنجلس، کالیفرنیا زندگی می‌کند.

آنا در شهر سانتا کروز کوبا متولد و در تگزاس بزرگ شده‌ است. او دارای دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خودش است. آنا در 14 سالگی، برای ورود به مدرسه ملی هنر در کوبا انتخاب شد. وی در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شده و از سن 16 سالگی شروع به بازیگری کرده‌ است.

آنا دی آرماس در فیلم بلوند و در نقش مرلین مونرو + بیوگرافی و عکس
فتوشات آنا د آرماس

دنیای بازیگری آنا د آرماس

آنا در سال 2014 از مادرید به لس آنجلس نقل مکان کرد و در آنجا با کارگردانانی مانند جاناتان کوبوویز، تاد فلیپس، الی راث و با بازیگرانی همچون کریس ایوانز، دنیل کریگ، رابرت دنیرو، کیانو ریوز، ادگار رامیرز، جونا هیل، مایلز تلر و اسکات ایستوود و رایان گاسلینگ همکاری کرده‌ است.

اولین فیلم آرماس، «گل رز» از فرانسه بود، که در کنار الکس گونزالس، در سن 16 سالگی ایفای نقش کرد و بعد از آن در فیلم‌هایی نظیر: مادریگال (2007) به کارگردانی فرناندو پرز و در فیلم بهشت گمشده (2007) به کارگردانی اپرا ساچ ایفای نقش کرده ‌است.

ana-de-armas
ana de armas

آنا دی آرماس در مدرسه شبانه روزی

اولین موفقیت بزرگ او، در نقش کارولینا لیل سولیس، در مجموعه تلویزیونی اسپانیایی به نام مدرسه شبانه روزی بود که از کانال آنتن 3 در سال 2007 پخش شد.

بازیگران این سریال آنا د آرماس (کارولینا) یون گونسالس (ایوان)، مارتینیو ریباس (مارکوس)، النا فوریاسه (ویکتوریا) و بلانکا سوآرس (جولیا) بود.

داستان این سریال درباره یک مدرسه در دل جنگل است که هکتور دلا وگا آن را مدیریت می‌کند. محور اصلی، شرارت‌های نازی در این مدرسه است و داستان جنایت های نازی هایی را تعریف می کند که بعد از جنگ جهانی دوم دست به اقداماتی از قبیل تاسیس شرکت دارویی بنام OTTOX زده اند. داستان از جایی شروع می شود که یک گروه از دانش آموزان مدرسه خیلی اتفاقی متوجه می شوند که مدرسه ای که در آن درس می خوانند، چند سال قبل یتیم خانه ای به همین نام بوده و در آن جنایات وحشتناکی از جمله آزمایش بر روی انسان ها اتفاق می افتاده است.

آنا دی آرماس در فیلم بلوند و در نقش مرلین مونرو + بیوگرافی و عکس
فیلم آنا دی آرماس

آنا دی آرماس در فیلم بی پناه

آنا همچنین در دو فیلم تق تق (2015) و بی‌پناه (2016) با بازیگری کیانو ریوز به ایفای نقش پرداخته است.

کیانو ریوز در نقش یک مأمور پلیس، در حال بررسی حقایق مرگ همکارش است. در همین حال یک زن جوان اهل آمریکای لاتین با بازی آنا دی آرماس بعد از مشاهده یک معجزه، درگیر تجربیاتی عجیب می‌شود.

ana-de-armas
آنا

ازدواج آنا دی آرماس

آنا دی آرماس در سال 2011 طی مراسمی خصوصی و به دور از انظار، در کوستا براوا با مارک کلوتت ازدواج کرد.

از آن پس، روابط این دو، با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده و بنا به گفته‌ها، گاهی هم با بحران‌های شدیدی همراه بوده ‌است. در نهایت، کلوتت در مراسم فرش قرمز جوایز گویا 2013، جدایی‌اش از آنا را اعلام کرد و به خبرنگاران گفت: «بله ما روابطمان را خاتمه دادیم. این یک توافقِ دوطرفه بود. آرامشم را بازیافتم».

آنا دی آرماس در فیلم بلوند و در نقش مرلین مونرو + بیوگرافی و عکس
آنا دی آرماس و بن افلک

پس از جدایی، آنا به زادگاهش کوبا پناه برد و مدتی را در آنجا گذراند. آنا رابطه جدیدی را با بن افلک (بازیگر و کارگردان هالیوودی) در پاییز 2019 شروع کرد. آنها در پشت صحنه فیلم آب عمیق با یکدیگر آشنا شدند. ژانویه 2021 از هم جدا شدند.

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی آنا د آرماس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی آنا د آرماس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.