زمان مطالعه: 2 دقیقه
8 ترفند که شما را در اینستاگرام به سطح حرفه‌ای می‌رساند!

8 ترفند که شما را در اینستاگرام به سطح حرفه‌ای می‌رساند!

شاید به جرات می‌توان گفت که اینستاگرام یکی از بهترین و برترین برنامه‌ها برای به اشتراک گذاری تصاویر است....

نکات جالب در برنامه اینستاگرام

شاید به جرات می‌توان گفت که اینستاگرام یکی از بهترین و برترین برنامه‌ها برای به اشتراک گذاری تصاویر است. این برنامه تا به‌حال تغییرات بسیاری به خود دیده و یکی از جدیدترین‌های آن، اضافه شدن ویدیو کلیپ‌ به اینستاگرام است. از آن‌جا که روزبه‌روز برتعداد کاربران آن افزوده می‌شود، تطبیق با این تغییرات کمی دشوار و زمان‌بر است. برای همین امروز در آی‌تی‌رسان تصمیم داریم تا شما را با 8 ترفند مهم و کاربردی آن آشنا سازیم تا شما پس از خواندن این مقاله، به یکی از حرفه‌ای ترین‌ها در اینستاگرام تبدیل شوید. با آسمونی همراه باشید.

ترفندهای حرفه ایی شدن در برنامه اینستاگرام

1- ارسال تصاویر به افراد خاص
اگر شما مایل نیستید که برخی تصاویر را برروی فید اصلی خود قرار دهید و یا آن را با همه دوستان‌تان به اشتراک بگذارید، بهتر است که این تصاویر فقط برای برخی از افراد خاص فرستاده شوند. این ویژگی، حداکثر به 15 نفر اجازه می‌دهد تا تصاویر خصوصی شما را مشاهده نمایند و جالب است بدانید نوشتن نظر یا کامنت گذاشتن برروی آن‌ها، مانند دیگر تصاویری است که در صفحه اصلی خود با همه به اشتراک گذاشته می‌شوند.

2- رد کردن پیام‌های افراد مزاحم
شاید در اینستاگرام خود، با افرادی سروکار دارید که از هرکار بی‌خود و بی‌جهتی عکس گرفته و آن را با شما به اشتراک می‌گذراند. کار عاقلانه هم بلاک کردن آن‌هاست. البته گاهی شاید نتوانید آن‌ها را بلاک نمایید؛ به‌عنوان مثال، رئیس‌تان هیچ‌ دوست ندارد که وارد لیست مسدودی‌ها یا بلاک لیست شما شود.

3- مخفی کردن تصاویر تگ‌شده
تصاویری که شما در آن تگ می‌شوید، در بخش «Photos of You» صفحه‌ پروفایل‌تان قابل مشاهده‌اند. البته اگر رفتارهای غیراخلاقی یا شرم‌آوری در این تصاویر داشته‌اید و مایل نیستید که کسی آن‌ها را ببینید، باید آن‌ها را مخفی کنید.

4- استفاده از فیلتر برروی تصاویر بدون پست آن‌ها
یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اینستاگرام، اعمال کردن فیلترهای خیره‌کننده به تصاویری است که می‌گیرید؛ اگرچه شاید تمایلی نداشته باشید که حتما آن را برروی فید خود، پست کنید. شما می‌توانید به‌وسیله مود حالت هواپیما پس از ضبط تصویر و بدون نیاز به پست کردن آن، از فیلترهای جذاب اینستاگرام برروی آن بهره بگیرید.

5- اضافه کردن هشتگ (#) پس از ارسال  پست
گاهی اوقات پیش‌ می‌آید که تصویری را بدون اضافه کردن هشتگ (#) مناسب، پست می‌کنید. اما آیا راهی وجود دارد که پس از ارسال آن، هشتگ (#) مناسب را به آن اضافه نماییم؟ پاسخ ساده است؛ بله، می‌توانید در نظرات پست خود، نظری که شامل هشتگ (#) های دلخواه‌تان باشد را نوشته و ارسال نمایید.

6- به اشتراک گذاشتن تصاویر پس از ارسال آن‌
اگر تصویری را بروی اینستاگرام خود پست کرده‌اید و احتمالا یادتان رفته که آن را برروی دیگر صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و توئیتر به اشتراک بگذارید.

7- ذخیره  تصاویر پس از ارسال آن‌ها/ ذخیره تصاویر مربوط به پست‌های دیگران
در اینستاگرام به‌صورت پیش‌فرض، تصاویری که پست می‌کنید در گالری موبایل و یا تبلت شما ذخیره می‌شود مگر آن‌که، گزینه ‘Save Original Photos’ فعال نشده باشد. برای فعال کردن آن در صفحه پروفایل خود، به تنظیمات مراجعه کرده و گزینه ‘Save Original Photos’  را فعال نمایید. به همین روش، می‌توانید آن را غیرفعال کنید.

8- خصوصی نگه‌داشتن اکانت اینستاگرام
شاید اصلا مایل نباشید آنچه را که در اینستاگرام پست می‌کنید برای تمام افرادی که از صفحه شما بازدید می‌نمایند، قابل مشاهده باشد. خوش‌‌بختانه اینستاگرام این مشکل را با گنجاندن یک گزینه در تنظیمات سرویس خود، حل کرده است. کافی است در صفحه پروفایل‌تان، وارد منوی تنظیمات شده و سپس «Private Account» را فعال نمایید.آنچه که بیان شد، شرح مفصلی بود از اغلب ترفندهایی که در هنگام کار با اینستاگرام به آن نیاز پیدا خواهید کرد. امیدواریم مورد پسندتان قرار گرفته باشد.

نظر خود را درباره «8 ترفند که شما را در اینستاگرام به سطح حرفه‌ای می‌رساند!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 8 ترفند که شما را در اینستاگرام به سطح حرفه‌ای می‌رساند! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.