زمان مطالعه: 1 دقیقه
گل کرمانی مقام در رویارویی پرسپولیس و الهلال

گل کرمانی مقام در رویارویی پرسپولیس و الهلال

اولین بار که تیم های پرسپولیس و الهلال در برابر هم قرار گرفتند، به نخستین دوره جام در جام آسیا بازمی گردد.

مهدی زارعی- تا قبل از رویارویی تیم های پرسپولیس و الهلال در جام برندگان جام آسیا در فصل 91-90 دو کره جنوبی، به نیمه نهایی جام در جام رسید. این تیم در نیمه نهایی مقابل الهلال قرار گرفت و در دیدار رفت موفق شد در خانه حریف به تساوی(0-0) دست یابد. دیدار برگشت در حضور 100 هزار تماشاگر برگزار شد.

مسابقه ای که الهلال در آن، ده نفره شد و پس از آن، لحظاتی خاطره انگیز رقم خورد و پرسپولیس با گل مرتضی کرمانی مقدم حریف خود را شکست داد. دیداری که پرسپولیس را در فینال، حریف المحرق بحرین قرار داد و در آن مسابقه محمدحسن انصاری فر با تک گل خود، برتری پرسپولیس و اولین قهرمانی این تیم را رقم زد. عنوانی که پس از آن، هرگز تکرار نشد.

اما الهلال پس از آن در جمع بزرگان آسیا باقی ماند و کمتر از یک سال بعد اولین قهرمانی خود را در باشگاههای آسیا به دست آورد. عنوانی که پس از سه دهه باز هم الهلالی ها به آن دست یافته اند و امسال نیز احتمالا قهرمانی خود را در دوره قبل مسابقات تکرار خواهند کرد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «گل کرمانی مقام در رویارویی پرسپولیس و الهلال» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره گل کرمانی مقام در رویارویی پرسپولیس و الهلال فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.