زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی گلوریا هاردی

بیوگرافی گلوریا هاردی

گلوریا هاردی بازیگر سریال کیمیا و همسر ساعد سهیلی بازیگر معروف سینما است. پدر همسرش سعید سهیلی هم کارگردان معروف سینما می باشد.
نام و نام خانوادگی گلوریا هاردی
تاریخ تولد 13 ژانویه 1982
محل تولد بوردو ـ فرانسه 
تحصیلات موسیقی - مدرسه عالی خصوصی در پاریس
حرفه بازیگر و مدل

 

گلوریا هاردی بازیگر و مدل و همسر ساعد سهیلی بازیگر معروف سینما است. گلوریا هاردی متولد فرانسه است و با سریال کیمیا شناخته شد. اواسط دی ماه 1400 او و ساعد سهیلی برای اولین بار از طریق صفحه اینستاگرام خود تصویری از پسری 4 ساله که فرزندشان است را منتشر و هواداران خود را متعجب کرد. در ادامه با آسمونی باشید تا با گلوریا هاردی آشنا شوید.

درباره گلوریا هاردی

گلوریا هاردی همسرِ بازیگر معروف سینما ساعد سهیلی است. سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد، برادر همسر او و پدر همسرش هم سعید سهیلی کارگردان معروف است. گلوریا هاردی در تاریخ 13 ژانویه 1982 در بوردو، فرانسه به دنیا آمد. وی مادری ایرانی و پدری فرانسوی دارد. وی دوران قبل از ازدواجش را در پاریس و سوئیس زندگی کرده. گلوریا به زبان های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی و فارسی صحبت می‌ کند. گلوریا هاردی در مدرسه عالی خصوصی در پاریس، رشته موسیقی، هنر و سینما خوانده است. 

ازدواج گلوریا هاردی

گلوریا هاردی سال 1391 با ساعد سهیلی ازدواج کرد. این دو در جشنواره فیلم پاریس یکدیگر را ملاقات کردند. وی و ساعد سهیلی در اواسط دی ماه 1400 با عکسی از پسر حدوداً چهار ساله خود، او را معرفی کردند که نامش هامون است.

مدتی قبل از انتشار عکس پسرشان، بیلبوردهایی از این زوج برای تبلیغ و تشویق فرزندآوری توسط شهرداری تهران نصب شده بود اما بسیاری متعجب بودند که این تبلیغ نمی‌تواند به گلوریا هاردی و ساعد سهیلی ربط داده شود زیرا آن‌ها فرزندی ندارند تا اینکه این زوج پسرشان را در شبکه‌های اجتماعی معرفی کردند.

 

بیلبورد تبلیغی فرزندآوری از گلوریا هاردی و ساعد سهیلی در تهران

زندگی هنری گلوریا هاردی

گلوریا هاردی در رشته موسیقی تحصیل کرده و کلاس های بازیگری را نزد آزیتا حاجیان گذرانده است. وی قبل از حضورش در ایران، در فرانسه در چند نقش فرعی بازی کرده بود. کار جدی او در بازیگری مربوط به سریال کیمیا در سال 1394 می شود. وی با بازی در نقش رها (آزاده) در سریال کیمیا معروف شد. بیشتر معروفیت او به خاطر فن بیان او و لحن صحبت کردن او به زبان فارسی بود. او سپس به کار مدلینگ پرداخت. گلوریا هاردی در سال 1398 در فیلم سینمایی پسرکشی و در سال 1399 هم در مجموعه شب‌های مافیا نقش آفرینی کرد. 

گالری تصاویر گلوریا هاردی

 

گلوریا هاردی و ساعد سهیلی در پاریس
گلوریا هاردی و ساعد سهیلی در پاریس

گلوریا هاردی

 

گلوریا هاردی در کنار پسرش هامون و همسرش ساعد سهیلی
گلوریا هاردی در کنار پسرش هامون و همسرش ساعد سهیلی

 

گلوریا هاردی در سریال کیمیا
گلوریا هاردی در سریال کیمیا

 

فتوشات گلوریا هاردی
فتوشات گلوریا هاردی
دوران کودکی گلوریا هاردی
دوران کودکی گلوریا هاردی
گلوریا هاردی در فیلم پسرکشی
گلوریا هاردی در فیلم پسرکشی
گلوریا هاردی در جشنواره فیلم فجر
گلوریا هاردی در جشنواره فیلم فجر
گلوریا هاردی و مریلا زارعی در آفریقا
گلوریا هاردی و مریلا زارعی در آفریقا
سلفی گلوریا هاردی
سلفی گلوریا هاردی

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی گلوریا هاردی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی گلوریا هاردی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.