زمان مطالعه: 1 دقیقه
کارت ویزیت الکترونیک (EBC)

کارت ویزیت الکترونیک (EBC)

کارت ویزیت الکترونیک EBC مخفف عبارت Electronic Business Card است.

کارت ویزیت الکترونیک EBC مخفف عبارت Electronic Business Card است.کارت ویزیت‌ الکترونیکی راهکاری جدید برای بهبوده کسب و کارها می باشد این کارت‌ها ویژگی‌های خیلی بیشتری نسبت به کارت‌های ویزیت معمولی کاغذی دارند. کارت ویزیت الکترونیک تحت مدیریت شماست که با ارسال نام کد به شماره‌های اختصاصی پیامکی اطلاعات فردی و کاری شما مثل شماره تلفن همراه، شماره تلفن محل کار، آدرس محل کار صفحه اختصاصی، و خدمات شما را برای فرستنده در از یک پنل پیامکی ارسال می کند. با آسمونی در این بخش همراه باشید.

تفاوت کارت ویزیت الکترونیک با کارت ویزیت کاغذی

معمولا اکثر افرادی که کارت‌های کاغذی را دریافت می‌کنند بعد از یک هفته آن را یا گم می‌کنند یا دور می‌اندازند.در بیشتر مواقع حتی فراموش می کنند که این کارت متعلق به کدام فروشگاه یا شرکت است و یا با تغییر محل کار یا شماره تماس ارتباط با مشتری‌ها قطع می‌شود.کارت های دیجیتال به نسبت کارت‌های کاغذی به کسب و کار شما بسیار کمک می‌کند. همچنین در کارت‌های دیجیتال می توانید آدرس شماره همراه و هر اطلاعاتی که قبلا روی کارت ثبت کرده بودید را بروز نمایید در این صورت تمامی مشتری‌های شما همیشه بروز ترین اطلاعات شما دارند.

مزایای استفاده از Electronic Business Card

  • حمایت از محیط زیست
  • ایجاد ارتباط موثر با مخاطبین
  • ذخیره اتومات شماره مشتری
  • قابل ویرایش بودن
  • کلاس کاری بالا
  • برند سازی در ذهن مشتری
نظر خود را درباره «کارت ویزیت الکترونیک (EBC)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کارت ویزیت الکترونیک (EBC) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.