مطالعه: 2 دقیقه
شرایط دریافت وام بدون ضامن

شرایط دریافت وام بدون ضامن

بزرگترین چالش بسیاری از افراد در مواجهه با وامهای بانکی، موضوع ضامن است.

بزرگ‎ترین چالش بسیاری از افراد در مواجهه با وام‎های بانکی، موضوع ضامن است. قوانین هر بانک در مورد ضامن متفاوت است و حتی گاهی دو شعبه یک بانک، یک ضامن واحد را قبول نمی‌کنند. از طرفی همه شهروندان به یک کارمند رسمی یا بازنشسته دولت (چیزی که بیشتر بانک‌ها از ضامن می‎خواهند) دسترسی ندارند، و همین باعث می‌شود با وجود داشتن دیگر شرایط لازم، در نهایت نتوانند وام خودشان را بگیرند.

شرایط دریافت وام بدون ضامن

  • نداشتن چک برگشتی و اقساط معوق
  • داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی برای آقایان
  • داشتن شغل و سابقه کاری
  • معدل حساب قابل‌قبول

مدارک دریافت وام بدون ضامن

از آن جایی که در تسهیلات بدون ضامن هیچ فردی به عنوان ضمانت‌‍کننده وجود ندارد، شما باید مدارک دیگری را به بانک ارائه بدهید که ثابت کنند توانایی بازپرداخت این وام را دارید. مدارک وام بدون ضامن بسته به مبلغ وام و مدت بازپرداخت متفاوت خواهند بود.

  • اعتبارسنجی بانکی (برای نداشتن چک برگشتی و اقساط معوقه)
  • گردش حساب (بسته به مبلغ وام)
  • فیش حقوقی
  • گواهی اشتغال به کار
  • ضمانت مورد نیاز بانک

انواع تسهیلات بدون ضامن

وام بدون ضامن برای حقوق‌بگیران دستگاه‌های دولتی

 بعضی از بانک‌ها به اعتبار فیش حقوقی کارکنان این دستگاه‌ها، بدون ضامن به آن‎ها وام فوری می‎دهند. در واقع ضمانت این وام خود فیش حقوق است. این وام‎ها مبالغ مختلفی (تا ۵۰ میلیون تومان) دارند و برای شاغلین، بازنشستگان و مستمری‎بگیران دستگاه‏های اجرایی دولتی طراحی شده‎اند. بانک‏‎های ارائه‌دهنده این وام‎‌ها سپه، ملی، ملت، مسکن و کشاورزی هستند.

تسهیلات بدون ضامن بانک رسالت

رسالت یکی از بانک‎هایی است که شرایط به نسبت راحت‌تری برای دریافت وام دارد. تمام فرایند باز کردن حساب و درخواست تسهیلات در بانک رسالت آنلاین است و سریع پیش‌ می‎‌رود. این بانک با گردش حساب به مشتریان خود وام می‎دهد و اگر این گردش را نداشته باشید می‎توانید امتیاز را از دیگران (که این گردش را دارند) بخرید و وام بگیرید. وام‌های بانک رسالت برای افرادی که بدهی بانکی نداشته باشند و به اصطلاح شرایط ممتاز داشته باشند، بدون ضامن است.

بانکینو، وام بدون ضامن نئوبانک خاورمیانه

مشتریان بانک خاورمیانه می‎توانند با امتیاز اعتباری خود (بر اساس میانگین موجودی حساب) تا سقف ده میلیون تومان وام بگیرند. این اعتبار البته از مبالغ کمتر شروع خواهد شد و هرچه امتیاز اعتباری‎تان بالاتر برود، افزایش پیدا می‎کند. اعتبار بانکینو نیازی به چک، ضامن یا سفته ندارد و در صورت تسویه به موقع، می‏توانید آن را بارها تمدید و استفاده کنید.

اعتبار بدون ضامن ویپاد پاسارگاد

اگر در بانک پاسارگاد حساب دارید، شرایط دریافت وام بدون ضامن از طریق اعتبار ویپاد برای شما فراهم است. این وام در واقع یک اعتبار یک تا پانزده میلیونی است که با افتتاح حساب دیجیتال در ویپاد به مشتریان تعلق می‌گیرد. در ابتدا فقط می‎توانید یک میلیون تومان اعتبار بگیرید. اما با تسویه به موقع و مقداری گردش حساب، اعتبارهای بالاتر هم برایتان باز می‎‏شوند.

اعتبار بلو بانک

 با داشتن سپرده و گردش حساب، می‎توانید در کمتر از ده دقیقه، از بلوبانک وام بدون وثیقه و ضامن بگیرید. بلو یکی از بانک‌هایی است که به سرعت و مدرن بودن فرایندها معروف است، و در زمینه تسهیلات بدون ضامن هم خوب عمل کرده‌است. سقف این وام تا ده میلیون تومان است.

وام بدون ضامن بانک ملی برای کارمندان

همه مستمری و حقوق‌بگیرانی که حقوق و مزایای خود را از بانک ملی دریافت می‌کنند می‎توانند بدون ضامن و با اعتبارسنجی بانک مرکزی، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات کارت اعتباری بگیرند. ضمانت این وام نامه کسر از حقوق است.

نظر خود را درباره «شرایط دریافت وام بدون ضامن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره شرایط دریافت وام بدون ضامن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.