در این مطلب می خوانید : [بستن]

از آنجایی که همه ما استودیو راکستار را با سری بازی های GTA می شناسیم، بعید نیست که این شرکت در تلاش باشد تا از میوه های بی شمار این درخت تنومند تا جایی که امکان دارد بچیند و بهره ببرد. به همین منظور، راکستار در جدیدترین اقدام خود، تصمیم گرفته است تا یک سیستم اشتراکی را به بازی GTA V برای نسل نهم اضافه کند که طی آن، کاربران به محتواهای اختصاصی دسترسی داشته باشند. در صورتی که با +GTA آشنایی ندارید تا پایان این متن با آسمونی همراه باشید.

+GTA چیست؟

این سرویس معرفی شده، را می توان به نوعی حق اشتراکی در خصوص دریافت مراحل اضافی، محتواهای اختصاصی، پول رایج بازی و برخی تخفیفات درون بازی خلاصه کرد. از آنجایی که برخی از مراحل درون بازی را ممکن است بازیبازان نسل نهم، تاکنون از دست داده باشند، طبق اعلام رسمی راکستار، این اشتراک به آنها اجازه دسترسی و شخصی سازی بیشتر را می دهد. در بیانیه رسمی راکستار در خصوص معرفی اشتراک +GTA اینگونه آمده است:

در صورت عضو شدن در +GTA، کاربران ماهیانه مبلغ 500 هزار دلار، پول رایج بازی را دریافت خواهند کرد و فرصت بهره مندی از ویژگی ها و دارایی هایی را به آنان می دهد تا بتوانند گیم پلی بازی را توسعه دهند. برخی از قابلیت های ارتقا خودروها به صورت منحصر به فرد در اختیار آنان خواهد بود و برای انجام آنها به مشترکین تخفیف تعلق خواهد گرفت.

با توجه به موارد اشاره شده، می توان +GTA را همانند بتل پس بازی در نظر گرفت اما با این تفاوت که نیازی به تکمیل کردن آن وجود ندارد و صرفا با تهیه آن می توان به صورت ماهانه از جوایز اهدایی بهره مند شد.

قابلیت های +GTA
قابلیت های +GTA

 

ویژگی های +GTA

همانطور که اشاره شد، این سرویس، به بازیکنان اجازه بهرهمندی از مبالغ پولی بازی را می دهد و تجربه بازی را برای دارندگان این اشتراک، دلپذیر تر می کند. دارایی های مختلفی در صورت بهره مندی از این سرویس، برای کاربران به نمایش در می آید که به واسطه آن، گیم پلی بازی در بخش های مختلفی دستخوش تغییر خواهد شد. به عنوان مثال قابلیت تقویت خودروهای به خصوصی را در یک سری گاراژ مخصوص، برای دارندگان این اشتراک به ارمغان می آورد.

برخی از ویژگی های کلی +GTA عبارت اند از:

  1. مبلغ 500.000 دلار پول رایج بازی
  2. یک گاراژ در La Mesa 
  3. قابلیت ارتقا دادن قایق های تفریحی به سایز بزرگتر بدون هزینه اضافی
  4. اضافه شدن میزان درآمد حاصل از برخی مسابقات رانندگی

و بسیاری از تغییرات و افزونه های دیگر که خریداران می توانند از آنها استفاده کنند.

تاریخ و زمان انتشار +GTA

بازی GTA V که اکنون برای سه نسل هفتم، هشتم و نهم منتشر شده است، ابهت استودیو راکستار را در امر بازی سازی نشان می دهد که اکنون نزدیک به 10 سال است که این بازی همچنان موفق ظاهر شده است. در نتیجه راکستار سعی دارد تا جای ممکن قبل از عرضه GTA VI، از این بازی نهایت درامد را کسب کند. 

+GTA به عنوان یک حق اشتراک تنها برای کنسول های نسل نهم منتشر خواهد شد. به این منظور که دارندگان کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس/ایکس، تنها از این قابلیت برخوردار خواهند بود. این اشتراک قرار است در تاریخ 29 مارس (شنبه 9 فروردین 1401) منتشر شود و دارندگان نسخه نسل نهمی بازی GTA V و یا GTA Online می توانند با پرداخت مبلغ 6 دلار، از قابلیت های این سرویس اشتراکی بهره ببرند.

نظر خود را درباره «معرفی کامل +GTA؛ سیستم اشتراکی راکستار برای نسل نهم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی کامل +GTA؛ سیستم اشتراکی راکستار برای نسل نهم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.