زمان مطالعه: 2 دقیقه
مرکز همایش‌های بین المللی تبریز

مرکز همایش‌های بین المللی تبریز

یکی از زیبا ترین مرکز های همایش با امکانات فراوان در شهر تبریز مرکز همایش های بین‌المللی تبریز می باشد.

سالن مرکز همایش های بین المللی تبریز پروژه ایی بسیار بزرگ است که توسط شهرداری تبریز به مدت 32 ماه به بهره برداری رسیده است. برای ساخت این مجموعه از معماران بسیار با مهارت برای طراحی داخلی و دکوراسیون استفاده کردند. در ساخت سالن همایش های بین المللی تبریز از جدیدترین تجهیزات استفاده شده است. این سالن با ظرفیت 1500 نفر یکی از بزرگترین سالن های کلانشهر تبریز بوده و ساخت این بنای عظیم حدود 3 سال با تلاش بی وقفه بسیج سازندگی تبریز و قرارگاه قائم ارتش و مهندسین که همگی ناظر این مجموعه بودند طول کشیده است. هزینه ساخت سالن همایش های بین المللی تبریز حدود 60 میلیارد تومان بود .برای آشنایی بیشتر با سالن کنسرت مرکز همایش های بین المللی تبریز در ادامه مطلب با آسمونی همراه شوید.

مرکز همایش های بین المللی تبریز کجاست؟

مرکز همایش بین المللی تبریز بزرگترین مرکز همایش در شمال غربی ایران و در شهر تبریز می باشد سالن اصلی این مرکز دارای ابعاد 50*30 و مساحت 1500 متر مربع که ابعاد مربوط به سن و مساحت 360 متر مربع است، می‌باشد. 

سالن مرکز همایش های بین المللی تبریز
سالن مرکز همایش های بین المللی تبریز

امکانات مرکز همایش های بین المللی تبریز 

مرکز همایش های بین المللی تبریز دارای پارکینگی بسیار بزرگ است که می‌توان حدود 500 خودرو را در خود جای داد از جمله امکانات عالی این سالن وجود 4 عدد پله برقی و دو عدد آسانسور برای مهمان عزیز در نظر گرفته شده است سالن همایش های بین المللی تبریز ورودی بسیار شیک و بی نظیری دارد دارای رستوران کافی شاپ و فضای سبز زیبایی است.
این سالن 3 کلاس آموزشی و اتاق بزرگ جلسات نیز دارد در نزدیکی این مرکز پارک فدک خاوران نیز قرار دارد که به نوعی گفته می‌شود ورودی سالن همایش های بین المللی تبریز از این پارک خواهد بود.

  • امکانات سالن کنسرت مرکز همایش های بین المللی تبریز

سالن کنسرت مرکز همایش های بین المللی تبریز
سالن کنسرت مرکز همایش های بین المللی تبریز

این مجموعه مجهز به سیستم صوتی و امکانت جدید و بروز میباشد برگزاری مراسمات هم جزئی از امکانات این سالن است و کنسرت های خوانندگان محبوب کشور نیز اینجا اجرا میشود. و اتاق های تمرین، سرویس های بهداشتی تمیز و اتاق گریم یکی دیگر از امکانات این سالن است.

  • ورودی بسیار لوکس و بی نظیر
  • پارکینگ به گنجایش 500 دستگاه خودرو
  • مجهز به سیستم های صوتی و امکانات به روز
  • رستوران و کافی شاپ
  • قرارگیری مناسب صندلی ها به منظور بهتر دیدن سن

مرکز همایش های بین المللی تبریز نمونه بارز یک پروژه مدرن در سطح جهان

 برای ساخت مرکز همایش های تبریز، از لحاظ کیفیت سالن ها از جدیدترین تجهیزات جهانی استفاده شده است که سالن اصلی این مرکز مجهز به سیستم ماشینر است که این سیستم کمک می کند تا همزمان 2 صحنه طراحی شده و با امکان جابجایی در مدت کمتر از 10 دقیقه دو همایش در قالب دو صحنه کاملا متفاوت بتواند اجرا شود که نمونه آن در کشور فقط در تالار وحدت تهران وجود دارد.

طرز قرارگیری صندلی های در سالن کنسرت مرکز همایش های بین المللی تبریز
طرز قرارگیری صندلی های در سالن کنسرت مرکز همایش های بین المللی تبریز

 

آدرس و تلفن مرکز همایش های بین المللی تبریز

آدرس تبریز - ابتدای خاوران - جنب شهرداری منطقه 9 - مرکز همایشهای بین المللی
تلفن شماره ای ثبت نشده است.

 

  • لوکیشن مرکز همایش های بین المللی تبریز

گوگل مپ

نشان

بلد

نظر خود را درباره «مرکز همایش‌های بین المللی تبریز» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مرکز همایش‌های بین المللی تبریز فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.