زمان مطالعه: 7 دقیقه
مرکز خرید عرش آجوادنیه تهران

مرکز خرید عرش آجوادنیه تهران

یکی از مراکز خرید شهر تهران که به باغ شهر نیز معروف است، مرکز خرید عرش آجوادنیه تهران نام دارد. این مرکز خرید یکی از بهترین مجتمع های تازه تاسیس شده تهران است.

در شمال تهران مجتمع‌ های تجاری زیبا و جذاب زیادی وجود دارد ولی احتمالا کمتر بتوان در این منطقه مجتمعی را پیدا کرد که مثل مرکز خرید عرش آجودانیه  تهران هم تجاری بوده و هم تفریحی باشد. کاربری به صورت همزمان تجاری و تفریحی در یک مرکز خرید از اهمیت زیادی برای اهالی آن منطقه برخوردار است زیرا افراد قادر هستند در کنار خرید های خسته‌ کننده، تفریح نموده و یک روز لذت‌ بخش را برای خودشان رقم بزنند.

به‌ همین علت مرکز خرید عرش آجودانیه تهران علاوه بر اینکه دارای قدمت زیادی نیست، یکی از بهترین مجتمع‌ های تازه تاسیس تهران محسوب می شود. در این مقاله ما قصد داریم شما را به صورت کامل با این مرکز خرید که به باغ شهر نیز معروف است آشنا کنیم‌ برای آشنایی بیشتر با این موضوع در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

مرکز خرید عرش آجوادنیه تهران
مرکز خرید عرش آجودانیه تهران 

 

معرفی مرکز خرید عرش آجوادنیه تهران

مرکز خرید عرش آجودانیه تهران به علت داشتن موقعیت جغرافیایی خوب و کیفیت و امکانات عالی، یکی از بهترین و معروف ترین گزینه ها برای خرید در شهر تهران است.

امروزه با توسعه مراکز خرید و مال های متعدد در کشورمان ایران انتخاب در میان آن ها مشکل بوده، به ویژه که در هر کدام از آن ها ویژگی های مختلفی در نظر گرفته شده است، به همین علت انتخاب یک مرکز خرید در میان صد ها و هزاران مرکز خریدی که وجود دارد، کار دشواری است.

از طرفی دیگر خرید در مراکز تجاری به آرامش زیادی نیاز دارد که درد سر کمتری هم برای خرید، جای پارک و غیره داشته باشد. هم چنین باید کیفیت محصولات در حد مطلوب باشد.

مجتمع های تجاری زیبا و جذابی در مناطق شمال تهران وجود دارد که امکانات تفریحی و تجاری زیادی برای خریداران و افراد در نظر گرفته اند.

در خیابان آجودانیه پاساژ تجاری و تفریحی عرش قرار گرفته است و در بین افراد محبوبیت زیادی دارد.

از سال ۱۳۸۹ ساخت و ساز این مرکز تجاری شروع شده و در سال ۱۳۹۴ ساخت و ساز آن به پایان رسیده است.

قسمت بیرونی این مجتمع را از سرامیک های خشک همراه با ورق های کامپوزیت و نور پردازی های زیبا ساخته اند. هم چنین نمای داخلی با تلفیق سنگ و شیشه ساخته شده است.

کاربری مرکز عرش آجودانیه، به این علت که هم تفریحی و هم تجاری است از اهمیت بالایی برای آن منطقه برخوردار است.

بنابراین این مرکز خرید، با دارا بودن این امکانات متنوع، این امکان را برای خریداران را می دهد که در کنار خرید خستگی خود را رفع کنند.

این مجتمع با این که تازه تاسیس شده، اما طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است.

عرش آجودانیه

ویژگی های کلی مرکز خرید عرش آجودانیه تهران

مرکز خرید عرش آجودانیه تهران در قسمت منطقه یک تهران قرار دارد که شامل ۴۶۴ پارکینگ و رستوران، تالار پذیرایی، هایپر و شهربازی است.

تعداد طبقه ها در این مرکز هشت طبقه بوده که شامل سه طبقه پارکینگ، چهار طبقه تجاری و یک طبقه زیرزمین هایپر مارکت می باشد.

تعداد واحد های مجتمع تجاری و تفریحی عرش آجودانیه به گونه ای است که شامل ۳۱ فود کورت و ۱۳۲ واحد تجاری، دو بوفه و یک تالار، یک رستوران، یک شهربازی و یک واحد ورزشی است.

مرکز خرید عرش آجودانیه تهران

معماری مرکز خرید عرش آجودانیه تهران

این منطقه را باغ شهر می‌ نامند چون از نظر طراحی این منطقه به بافت روستایی نزدیک بوده است.

به خاطر این که شمیرانات در دامنه کوه های البرز قرار گرفته است، این منطقه حالت کوهستانی داشته و این متجمع به گونه ای است که حالت مدرن و سنتی دارد.

این مجتمع معماری خاص و بسیار دلنشینی دارد و به همین دلیل است که در کنار امکاناتی که دارد، از زیبایی چشم گیری برخوردار است.

هم چنین در معماری این مجتمع، ظرافت و دقت زیادی در جزئیات کار پرداخته شده است.

موقعیت جغرافیایی عالی این مجتمع، مهم ترین ویژگی این مرکز خرید است.

بام سبز و پارکینگ با ظرفیت ۴۶۴ دستگاه خودرو و هم چنین طراحی داخلی و خارجی جذاب این مکان، تنها بخشی از ویژگی های جذاب و خاص این مجتمع است. به همین خاطر این مجتمع باعث مشهور و معروف شدن آن در طی چندین سال گردیده است.

معماری

برند های متفاوت مرکز خرید عرش آجودانیه تهران

مرکز خرید عرش آجودانیه تهران همانند دیگر مراکز تجاری از برند های متفاوتی برخوردار است که در طبقه منفی یک هایپر مارکت با مساحت دو هزار متر مربع قرار دارد که هایپرمی آجودانیه نامیده می شود.

سیزده هزار برند مختلف در این هایپر مارکت حضور دارند.

در طبقه همکف این مجتمع هم مغازه های متفاوتی حضور دارند که در قسمت طبقه اول اکثرا لباس و پوشاک از برند های مختلفی به چشم می‌ خورد.

از مشهور ترین برند های روز دنیا در بین این برند ها به چشم می خورد.

یک فود کورت بزرگ و سرزمین بازی کودکان در طبقه دوم این مجتمع عرش آجودانیه، وجود دارد.

برند های متفاوت در مرکز خرید عرش آجودانیه تهران

تفریحات مرکز خرید عرش آجودانیه تهران

 این مرکز خرید با رفتن از طبقه اول به طبقات بالا اندکی تغییر می کند، این بخش دارای جذابیت خاصی برای خردسالان و نوجوانان دارد. در طبقه دوم فود کورت و شهر بازی بسته برای تفریح کودکان و گذراندن اوقات فراغت آن ها وجود دارد. منطقه بازی کودکان محیطی آرام و بی خطر می باشد تا با خیال راحت به دنیای کودکی خود سفر کنند. البته بخشی مجزا در کنار شهر بازی و فود کورت برای علاقمندان به قیم و بازی های رایانه ای برای گیمر ها وجود دارد که می توانند از این بخش هم لذت ببرند.

تنوع بی نظیر فود های ایرانی و خارجی طرح و بوی زیبایی به فود کورت عرش آجودانیه می دهد.

این مکان دارای کافه هایی با انواع نوشیدنی و میان وعده و فست فود های گرم سرو می شود. در بالکن فضای باز فود کورت مرکز خرید عرش آجودانیه تهران هم می توان زیبایی منظره بیرون را برانداز کرد که بسیار دل نشین است.

 آخرین طبقه ی این مرکز تجاری قرار است به بزرگترین و مجهز ترین سالن سینمایی این منطقه از تهران تبدیل شود. به زودی همایش ها و نمایش های تئاتری در آن برگزار خواهند شد.

تفریحات

امکانات رقابتی مرکز خرید عرش آجودانیه تهران در قیاس با سایر مراکز خرید

این مرکز خرید موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده ای دارد.

دارای نمای زیبا و منحصر به فرد با تلفیق سنت و مدرنیته می باشد.

دارای طراحی داخلی گیرا و با کشش در برج عرش می باشد‌

یک طبقه جداگانه به فود کورت با چشم انداز کوه های شمال تهران اختصاص داده شده است.

دارای بام سبز با طراحی عالی می باشد.

 برند های معروف و معتبر در این‌ مرکز خرید حضور دارند.

 از شهربازی با به روز ترین طراحی برخوردار است.

تالار پذیرایی با ظرفیت زیاد دارد.

مرکز خرید

امکانات و خدمات مرکز خرید عرش آجودانیه تهران

از امکانات این مرکز خرید می توان به وای فای، بام سبز، انبار، تهویه مطبوع، هایپر، شهر بازی، تراس، سالن ورزش، فود کورت، دوربین های مدار بسته، سیستم سرمایش و گرمایش و پارکینگ اشاره کرد.

مرکز خرید عرش آجودانیه تهران

راه های دسترسی به مرکز خرید عرش آجودانیه تهران

از لحاظ موقعیت جغرافیایی و مکانی این مرکز خرید از سمت شمال به ارتفاعات ۱۸۰۰ متری دامنه جنوبی کوه های البرز محدوده بوده و از سمت جنوب به بزرگراه چمران حد فاصل دو راهی هتل آزادی و بزرگراه مدرس و پل آیت الله صدر محدود می باشد و از قسمت غرب به اراضی رودخانه درکه و از سمت شرق نیز به قسمت انتهایی بزرگراه ارتش_کارخانه آسفالت و منبع نفت شمال شرق تهران محدود می گردد.

آجودانیه یکی از محله های قدیمی است که در قسمت شمال تهران واقع شده است و تا اقدسیه ادامه دارد.

این محله در قسمت شرق نیاوران و صاحب قرانیه و جنوب شرقی کاشانک واقع شده است.

این محله ها شیب زیادی دارند و علت آن این است که در دامنه رشته کوه البرز قرار گرفته اند.

مرکز خرید عرش

جمع بندی درمورد مرکز خرید عرش آجودانیه تهران

در ناحیه شمال تهران مجتمع های تجاری جذاب و گیرایی وجود دارند که امکانات تجاری و تفریحی زیادی برای خریداران تدارک دیده اند تا بازدیدکنندگان هم خرید کنند هم از این امکانات بهره مند شوند و خستگی خود را رفع نمایند.

مرکز خرید عرش آجودانیه تهران در خیابان آجودانیه قرار داشته و بین اهالی محبوبیت زیادی دارد.

موقعیت جغرافیایی عرش آجودانیه به گونه ای است که در منطقه یک تهران قرار دارد و دارای هشت طبقه، پارکینگ، رستوران، تالار پذیرایی، هایپر و شهربازی است.

تعداد واحد های مجتمع تجاری و تفریحی عرش آجودانیه به گونه ای است که شامل سی و یک فود کورت، دو بوفه، یک شهربازی و ۱۳۲ واحد تجاری، یک تالار، یک رستوران و یک ورزشی است.

موقعیت جغرافیایی عالی عرش آجودانیه، یکی از مهم ترین ویژگی های این مرکز تجاری و تفریحی است.

از دیگر ویژگی های این مرکز تجاری و تفریحی، طراحی داخلی و خارجی جذاب، پارکینگ با ظرفیت چهارصد و شصت و چهار دستگاه خودرو و بام سبز می باشد.

در عرش آجودانیه مثل سایر مراکز تجاری و تفریحی، برند های مختلفی حضور دارند که در طبقه منفی یک هایپر مارکت با مساحت دو هزار متر مربع قرار دارد که هایپرمی آجودانیه نامیده می شود.

این مرکز تجاری و تفریحی اهمیت زیادی برای آن منطقه دارد چرا که کاربری مرکز عرش آجودانیه هم زمان هم تجاری است هم تفریحی.

فود کورت عرش آجودانیه تنوع بی نظیری از غذا های ایرانی و فرنگی را دارد. و هم چنین کافه های متفاوتی نیز در این قسمت وجود دارند و در این کافه ها انواع مختلفی از نوشیدنی ها و میان وعده ها سرو می شوند.

مرکز خرید عرش آجودانیه تهران

آدرس مرکز خرید عرش آجوادنیه تهران

آدرس

آجودانیه، انتهای بلوار شهید سباری

شماره تماس

۰۲۱۲۲۸۰۰۶۰۰

ساعات کاری

شنبه تا پنج شنبه ۱۰ صبح تا ۹ شب

ایمیل

info@arshshoppingcenter.com

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مرکز خرید عرش آجوادنیه تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مرکز خرید عرش آجوادنیه تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.