زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدل مو پیکسی

مدل مو پیکسی

مدل مو پیکسی چهره‌ای متفاوت به شما می‌دهد. این مدل کوتاهی، ایده‌ای جذاب برای عید پیش رو است و می‌توان سال نو را با چهره‌ای جدید شروع کرد.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

مدل مو پیکسی (Pixie cut) یکی از مدل موهای معروف و پرطرفدار مابین دخترها و خانم‌های جوان و میانسال است. مدل مو پیکسی انواع مختلفی دارد که با رنگ‌بندی‌های زیبایی که روی موها انجام می‌شود زیبایی خاصی به چهره می‌دهد. در ادامه با آسمونی باشید تا به معرفی مدل مو پیکسی بپردازیم و در ادامه تصاویر را هم ببینید.

مدل مو پیکسی چگونه است؟

در مدل مو پیکسی، موها بسیار کوتاه می‌شوند و ظاهری مثبت و جذاب به چهره می‌دهد. بعضی از پیکسی‌ها به صورت بلند کوتاه می‌شوند به این صورت که جلوی سر را برش‌های بلندتری می‌دهند. در بعضی از پیکسی‌ها، چتری هم می‌گذارند و همینطور دو طرف یا یک طرف سر را می‌تراشند. در کوتاهی پیکسی می‌توان با رنگ و مش مدل مو را بسیار شیک‌تر کرد.

تصاویر مدل مو پیکسی

مدل مو پیکسی

 

نظر خود را درباره «مدل مو پیکسی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مدل مو پیکسی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.