زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدلینگ در اهواز

مدلینگ در اهواز

مدلینگ در اهواز مانند سایر شهرهای دیگر درحال رشد است. این روزها بسیاری از افراد چه زن، چه مرد به دنبال این حرفه هستند اما راه رسیدن به هدف خود را نمی دانند.

مدلینگ در اهواز مانند سایر شهرهای دیگر درحال رشد است. این روزها بسیاری از افراد چه زن، چه مرد به دنبال این حرفه هستند اما راه رسیدن به هدف خود را نمی دانند. در ادامه مطلب آسمونی درباره صنعت مدلینگ در اهواز بیشتر صحبت می کنیم.

مدلینگ در شهر اهواز

مدلینگ در شهر اهواز
مدلینگ در شهر اهواز

اهواز ازجمله کلانشهرهای ایران است که مرکز استان خوزستان می باشد. این شهر هشتمین شهر پرجمعیت ایران به شمار می آید. همچنین از لحاظ مساحت، چهارمین شهر بزرگ این محسوب می شود. در شهر اهواز، رودخانه کارون، پرآب ترین رودخانه ایران، قرار دارد؛ میدان نفتی اهواز بزرگترین میدان نفتی ایران و سومین میدان نفتی بزرگ در جهان است.

از دوران قدیم، در شهرهای خوزستان از جمله آبادان و خرمشهر از طریق کشتی های خارجی انواعی از اجناس خارجی وارد اهواز می شد. هنوز هم برخی از اجناس به ویژه پوشاک، کیف و کفش و همچنین لوازم آرایشی مختلف از طریق لنج های بزرگ و کوچک به صورت آزاد وارد خوزستان می شود. ساکنین شهرهای مجاور اهواز برای خریدهای مهم و لوکس حتما به اهواز سفر می کنند.

موقعیت صنعت مدلینگ در اهواز

اهواز دارای مراکز خرید بسیاری نسبت به سایر شهرهای دیگر خوزستان است بنابراین بازدیدکنندگان زیادی را جذب خود می کند. در این مراکز خرید انواعی از فروشگاه ها و مغازه های مختلف ازجمله در زمینه پوشاک، کیف و کفش و لوازم آرایشی وجود دارند که برای فروش و عرضه محصولات خود به سایر شهرها و استان ها نیاز به معرفی کالاهای خود دارند. بنابراین برای دیده شدن در فضای مجازی و پاگرفتن فروشگاه های اینترنتی خود می بایست از مدل استفاده کنند تا بتوانند محصولات خود را به صورت کاملاً رسمی و مشخص عرضه کنند.

همچنین در استان خوزستان آرایشگاه های بسیار زیادی خصوصاً در شهر اهواز به چشم می خورد که بیشتر صاحبان آرایشگاه ها برای آموزش و طی کردن دوره ها به دبی سفر می کنند. این افراد برای ارائه مهارت های خود نیاز به مدل دارند. بنابراین علاوه بر مدل پوشاک و کیف و کفش، به مدل های آرایشی هم در شهر اهواز احتیاج است.

بنابراین افراد با کسب مهارت و پرورش استعدادهای خود می توانند برای شروع هدف خود اقدام کنند. تا دیر نشده و بازار اهواز هنوز اشباع از مدل های بسیاری نشده است زودتر اقدام کنید.

بازار کار مدلینگ اهواز

  • همکاری با فروشگاه های سطح شهر
  • همکاری با واردکنندگان پوشاک زنانه، مردانه یا بچگانه
  • همکاری با واردکنندگان کیف و کفش
  • همکاری با سالن های زیبایی در سطح شهر
  • همکاری در ساخت کلیپ ها برای عرضه محصولات در شبکه های اجتماعی
نظر خود را درباره «مدلینگ در اهواز» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مدلینگ در اهواز فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.