زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدال اسکی آلپاین برگردن همسر فوتبالیست سوییسی

مدال اسکی آلپاین برگردن همسر فوتبالیست سوییسی

رقابت های اسکی آلپاین المپیک زمستانی پکن با برگزاری یک مسابقه در بخش مردان و یک رقابت در بخش زنان، رسما آغاز شد.

در سومین روز رقابت های المپیک زمستانی 2022 ورزشکاران در بخش داون هیل مردان و مارپیچ بزرگ زنان با یکدیگر رقابت کردند و قهرمانان این مسابقات مشخص شدند. در رقابت داون هیل مردان 42 ورزشکار از 20 کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند. در داون هیل ارتفاع بالاترین نقطه تپه تا پایان مسیر 894 متر  بود و ورزشکاران باید این مسیر را در سریع ترین زمان ممکن طی می کردند. علاوه بر یک ورزشکار نروژی که در مسابقه شرکت نکرد، شش ورزشکار نیز موفق نشدند مسیر مسابقه را به پایان برسانند و به این ترتیب نتایج 36 ورزشکار در جدول مسابقه ثبت شد.

در پایان رقابت داون هیل، بین فیوز از سوییس با زمان 1:42:69 دقیقه قهرمان شد و جانی کلاری از فرانسه با ثبت زمان 1:42:79 در جایگاه سوم قرار گرفت. ماتیاس مایر اتریشی هم با زمان 1:42:85 برنده مدال برنز این مسابقه شد. قهرمان 34 ساله این مسابقه تاکنون یک نقره و یک برنز از بازیهای المپیک دوره قبل به دست آورده بود اما به جز یک طلای جهانی در سال 2017، هرگز قهرمانی رقابتهای بزرگی را تصاحب نکرده بود.

رقابت داون هیل مردان از سال 1948 در برنامه المپیک زمستانی قرار گرفته و به جز دو طلای سالهای 1984 و 1994 که نصیب ورزشکاران ایالات متحده شد، تاکنون 7 طلا نصیب ورزشکاران اتریشی و 5 طلا به ورزشکران فرانسوی رسیده است.

اما در دیگر مسابقه اسکی آلپاین، ورزشکاران در مسابقه مارپیچ بزرگ زنان رقابت کردند. 80 ورزشکار از 49 کشور با یکدیگر مسابقه دادند و در پایان مرحله اول، 49 ورزشکار راهی دور بعد شدند. سارا هکتور اسکی باز سوئدی که در دور نخست زمان 57.56 را به جای نهاده و صدر جدول را از آن خود ساخته بود، هر چند در دور دوم زمان 58:13 را ثبت کرد و در جدول دور دوم در جایگاه هشتم ایستاد، اما زمان مرحله نخست او به اندازه ای خوب بود که او در مجموع با ثبت زمان 1:55:69 دقیقه قهرمانی این مسابقه را از آن خود سازد. هکتور 29 ساله پیش از این هرگز طعم طلای المپیک را نچشیده بود و تنها یک نقره و دو برنز از مسابقات جهانی تصاحب کرده بود.

فدریکا برینیونه از ایتالیا با مجموع 1:55:97 دقیقه نایب قهرمان شد و یک پله از رتبه ای که در المپیک قبلی به دست آورده بود، بهتر نتیجه گرفت. عنوان سوم نیز به لارا گات بهرامی از سوییس رسید. لارا گات سوییسی سی ساله است و 160 سانتی متر قامت اوست. او در سال 2019 با والون بهرامی ملی پوش فوتبال سوییس ازدواج کرد و از فصل 2019 مسابقات اسکی با اسم خود و همسرش در رقابتها حضور یافت.  لارا کات بهرامی در سال 2014 نیز یک برنز المپیک را در رقابتها داون هیل از آن خود ساخته بود.

نظر خود را درباره «مدال اسکی آلپاین برگردن همسر فوتبالیست سوییسی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مدال اسکی آلپاین برگردن همسر فوتبالیست سوییسی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.